[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En wat betekent dat reduced drop rate of engrams bij missions? welke missions? Alsof er zoveel engrams droppen :confused:

2. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Spel word al goed om zeep geholpen... Ben der klaar mee is al zo lastig bepaalde spullen te krijgen. De rewards zijn al tering slecht. Dit spel krijgt een enkeltje game mania.

3. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dus die queen's missies hoeven we dus ook niet meer te doen? Lever dus niks meer op.
    Krijg een beetje rockstar gevoel hierbij!

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Die Queen missies heeft voor mij geen nut meer..mooi bespaart me weer tijd dat ik in andere dingen kan steken het aankomende weekend.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ben ik de enige die het goed vindt dat Bungie exploits aanpakt? Degene die nu wat shards hebben kunnen farmen hebben mazzel.

Alle aanstaande veranderingen zie ik als verbeteringen, behalve het nerfen van de shottie...die begrijp ik niet helemaal.

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom vind je het goed dan? het is niet alsof die Shards en Engrams bij bosjes vallen bij strikes en missies..
    Ook heb je er niet echt last van dat andere die caves doen (ik deed zelf die op de maan)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het prima dat ze het doen. Maar ze moeten wel begrijpen waarom mensen dat deden.
    Niet alleen dat nerfen maar dan wel gelijk de reden van de exploit fixen.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wauw. Wat de fuck Bungie!?

De reden waarom mensen farmen is vanwege de WAARDELOZE drops en rewards. Tel daarbij op dat je 1 keer in de tig dagen is een keer een Legendary item overhoud nadat je er 50 gedecrypt hebt. Begrijp sommige fixen wel.

Shotgun? Meh. Dat ding is dichtbij alleen goed. Meer niet.

Geen idee wat ik hier van moet vinden eerlijk gezegt.

Mallakai vindt dit leuk.
  10. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Fixen van die farms is wel goed.
    Dat er nog.minder engrams laten droppen snap ik niet echt.
    En waarom die wapens nerven?

Wel grappig verhaal bijgemaakt. Hebben ze wel weer leuk gebracht

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Bedoel je met betrekking tot de ontevredenheid van het aantal drops? Ook dat vind ik persoonlijk namelijk prima. Wel hadden ze, om het lange grinden wat leuker te maken, er wat meer variatie in moeten doen. Maar het is gewoon het principe van de game dat je je best moet doen om goede items te krijgen.

Zie opmerking hierboven. Het is niet een bedoeling van de game. Logisch dat het wordt aangepast. Het moet voor iedereen een leuke en gelijke uitdaging zijn om aan goede gear te komen. Wel moeten ze daarom wat meer variatie in de strikes en zo doen om het interessant te houden.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar ze vonden het ook 'leuk' om die cryptarch zo te maken dat die eikel overal blauw of groen voor geeft, dus ja dan is het logisch als men ontevreden is. Enige logische reden zou zijn als de crytarch vanaf nu 80-90% kans heeft om legendary's ook daadwerkelijk legendary te maken en niet blauw.

Oke, ik moet niet klagen :+ Ik heb zelf 6 keer legendaries uit blauwe items gekregen, maar vooralsnog amper wat uit paarse engrams.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind aantal drops wel oke. Maar als er dan een legendary eindelijk valt na al die tijd. Dan moet het wel een legendary zijn en niet een blauwe of zelfs een groene. Dat is gewoon een slap in the face.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze hadden strikes moeten belonen met engrams, ervoor zorgen dat mensen meer de strikes en missies gaan dan, zodat je niet naar zo een cave gaat zoeken.
    Ze hebben het er eigenlijk zelf naar gemaakt, uiteraard was het te verwachten dat deze een keer gesloten zou worden maar ze moeten de game behoorlijk nog wel wat gaan aanpassen.

15. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    De meeste zien het totaal niet hier.

De content is enorm weinig, minder dan 10 uur aan missies!!!.
    Je gaat wat strikes doen je gaat je gear bij mekaar zoeken en dan houd in het op!! Dan houd het gewoon echt op!!
    Crucible...... Tja leuk maar verder niet boeiend same old shit again and again

Bungie good job ;)

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet iedereen heeft 8 uur per dag de tijd. Als ik na 2 weken nog steeds niet 1 item heb ga ik verder met wat anders. Snap prima dat je moeite moet doen voor items hoor maar de drop rate en beloningen voor wat pittige missies zijn waardeloos. De engrams geven ook niet alles. Vaker schijt dan iets leuks.

Als je een missie doet die moeilijk is stel de rewards er dan ook zo voor in! Als je 1000 vijanden om zeep helpt en er dropt 1 Legendary, dan moet dat ook een Legendary worden. Stel dan in dat het een RANDOM Legendary word? Dan heb je er nog wat aan. Nu weet je dat het 75% van de keren niks word. Logisch dat mensen dan andere methodes zoeken.

Vault of Glass zou je een complet Gear Set geven. Niemand heeft iets bemachtigd. Zelfs niet degene die er 10 uur over deden en op Hard spelen. Leuk dat nerfen en patchen... maar hou het leuk en ga het niet nog onmogelijker maken.

MentalMarco vindt dit leuk.
  17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Eens dat Legendary, Legendary moet zijn. Droprate vind ik prima. Om nog eens de vergelijking te trekken met een MMO, daar moet je soms ook weken wipen op een boss voordat je een item hebt. En dan moet je net mazzel hebben dat jouw drop, dropt. Ook al is Destiny geen MMO, ze proberen wel dergelijke game mechanics te implementeren. Eens dat een boss na een strike items moet droppen. Wat mij betreft random class en Rare 90%, Legendary 9,5% en exotic 0.5% bijvoorbeeld.

Klopt, ben ik met je eens :)

Eens, zie mijn reactie hierboven.

Tja, dat is het soort spel. Dat was echt van te voren ook al bekend.....

18. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Jij vind het dus ook prima dat er content word uitgesloopt voor DLC ?.......

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Dat vind ik een hele andere discussie. En natuurlijk wil ik een zo compleet mogelijk spel. Echter, ruim voor de launch was bekend wat de content in de game zou zijn. Als je dat te weinig vindt, koop het niet. Achteraf alles afkraken vind ik dan wel weer erg makkelijk. Maar goed, nogmaals, dat heeft weinig met de hele discussie te maken.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vanwege de weinige content voel ik me niet geroepen om de ene na de andere Strike te herhalen. Snap best dat Bungie het allemaal beter wil maken hoor. Zal ongetwijfeld allemaal goed uitpakken maar zorg dan dat je ook een Strike opnieuw WIL spelen.

Ik heb genoeg Legendaries ingeleverd en hield er niks aan over. Ben je 2-3 uur bezig, heb je er eindelijk twee krijg je iets terug waar je geen ruk aan hebt.

Hopelijk heeft Xur morgen nog wat leuks voor een Titan. Anders begin ik sneller met m'n Warlock dan gedacht

Over de DLC kan ik nog weinig zeggen. Zal vast en zeker content zijn die al af was. Op NeoGAF had iemand data geplaatst waarin alles van Mercurius stond. Je moest naar de Reef om een bounty te doen... daarna kon je dan naar die planeet toe. Net zoals de Queen event

Deel Deze Pagina