1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Sanquish

    Sanquish New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben de afgelopen week bij de mediamarkt geweest heb ik hem kunnen inleveren. Ik ben nu van plan om hem bij coolblue te gaan bestellen. Want volgende week krijgen ze een nieuwe batch binnen.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vandaag de mancave ingericht. 2e xdoos aangeslingerd. Nu alles dus downloaden en installeren.

    Nog ff over de home console. Ik heb op de hoofdconsole dus 2 digitale games staan. Ik kan die ook gewoon netjes downloaden. Maar ik zag bij de live-instellingen dat ik de 2e console als hoofdconsole kan instellen zodat iedereen mn digitale games kan spelen.

    Volgens mij staat het nu gewoon goed en kan ik straks op beide consoles de digitale games spelen. Of ben ik strax, nadat ik de digitale game op de 2e console heb gespeeld mn install kwijt op de hoofdconsole?
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Gewoon je hoofdconsole als home console laten staan en op je 2e console spelen met je GT, zo kun je op alle twee de consoles al je digitale spellen spelen.... Op je home/hoofd console kan iedereen met z'n eigen GT alle spellen spelen. Live word ook gedeeld over de consoles....
    Congrats met de man-cave.... Now show us the pics :)
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    U vraagt wij draaien! Kamer is nog wel een zooitje, berg dvd's die nog in de kasten moeten. Hier alvast de setup tijdens de installatie. Als je dan toch moet wachten.....

    [​IMG][​IMG]
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje. Ik heb mijn Xbox nu al meer als een jaar op USA staan en koop tuurlijk ook spellen vanuit de USA store. Is dat nou eigenlijk niet verboden en mag dat eigenlijk niet van Microsoft ?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Verboden? Nee hoor.
    Of je nu een game uit de NL store haalt, of uit de US store, MS krijgt z'n geld wel.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    X1 doet het alles behalve slecht. Eerlijk gezegd prefereer ik de kleuren van de X1 zelfs meer dan die van PC. Ik had extreme verschillen verwacht. Wellicht als je ze echt naast elkaar ziet...dat je het dan wel ziet.
     
  8. Sanquish

    Sanquish New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening gaat uit naar de xbox one.
     
  9. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    hoi ik heb en vraag fifa 14 is in canada voor 48 euro te krijgen als ik die dan koop kan ik em dan op me xbox one spelen zonder problemen?
     
  10. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja dat kan gewoon via Canada store :thumbs:

    (Waarom koop je Fifa 14 als Fifa 15 over 2 dagen uit is:x)
     
    mohpa6 vindt dit leuk.
  11. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    omdat die goedkoper is maar levert dat geen probleem op als die hier uit is en je zet hemop nederlands?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kun je gewoon spelen.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sinds vanochtend inderdaad.
     
  15. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
  16. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt..
    Ik heb dat ook gedaan..

    Kreeg toen ook gelijk melding over vernieuwen enz... Anders kon ik niet genieten met de voordelen.
     
  17. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    heel erg bedankt dus volgende maand wordt er niks bij mij meer afgeschreven 4 euro?
    http://gyazo.com/59c70aec95880c5a1b62ba0e2b3a179f dit heb ik nu moet kloppen lijkt me
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Werkt de Xbox music pas ook op de Xbox one?
    Kom het nu toevallig net tegen, gebruik eigenlijk altijd spotify, als xbox music het zelfde is en op de xbox goed werkt doe ik liever dat.

    Iemand ervaringen mee?
     
  19. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds een week heb ik het volgende probleem:

    Ik zet mijn xbox uit met het voice commando. Wanneer ik nu weer opstart, lijkt het beeld verduisterd (soort van safe energy mode, als jullie begrijpen wat ik bedoel.)

    Ik kan gewoon spellen spelen en door het menu gaan enzo. Maar zie dan bijna niks door die verduistering. Als ik dan mijn xbox weer uit zet en weer aan is het weer goed. Dit heb ik elke keer weer. Is dit een bekend iets? Mogelijke oplossing?

    De xbox one een keer volledig uitzetten helpt niet.
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het werkt, maar het grootste nadeel is dat je muziek nog steeds niet op de achtergrond kan draaien. Je moet je snap openhouden.
     

Deel Deze Pagina