1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Die gaan morgen voor discard hoor. Beter om dan te kopen dan nu!

    Zit te twijfelen om Assaidi nu te kopen, gaat voor +-70k, zie hem wel weer rond de 130k worden.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geen probleem! Mangala is een tank. ;)


    Liggen de EA servers er bij jullie ook uit? Kan ik eindelijk m'n eerste potje spelen.. doet ie 't niet. Typisch. :lol:

    Ik vind beiden wel meevallen qua hoe goed ze zijn. Reid gaat inderdaad wel weg voor 15k+, maar ik zie ze niet snel 25k halen, zeker Djilobodij niet. Maar de markt is onvoorspelbaar, dus we zullen het zien.
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn de serves down?

    Ook redelijk wat geluk voor mij doen.
    Met 20 euro de volgende spelers:
    Nasri
    Isco
    De Rossi
    Varane
    Vargas (Geen idee of die veel waard is)
    Bony (zelfde als Vargas)
    Munian (Wederom hetzelfde)
    Edit: Ook Begovic uit het pakje was die vergeten:)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Bij mij wilde hij ook niet maar na 4 keer proberen was ik ingelogd
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Djilobodji kost maar 10k en zit haast geen risico aanvast, die zie ik tussen de 15/20k eindigen over 2 weken
    Bijna elke Discard IF kan je over 2 weken voor 13/15k verkopen.
    Pelle die in 14 bij de TOTW 4 zat was gelijk discardprice, maar rond kerst moest je er 30k voor lappen.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar heb je gelijk in, bij 10k is er haast geen risico. Ik zat vanmiddag ook te hunten op Reid voor 10k, maar 3x ging ie weg voor 11k (wat ik toen net niet had). Dat zijn prima investeringen. Eigenlijk de enige investering die niet fout kán gaan. Zeker bij IF's uit de BPL/BBVA.

    Maar ik heb pas 60k en ga nu eerst m'n team in elkaar knutselen. Dat is belangrijker.
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb de prijzen van ongeveer 35 spelers opgeschreven over de afgelopen week, en ze zijn van gister naar vandaag uiteindelijk niet zo heel veel gedaald (terwijl het er gister wel naar uit zag), zeker de wat bekendere spelers, zelfs een paar die omhoog zijn gegaan. Verwacht zelf dus ook morgen niet heel veel verschillen meer
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Maat van me zit met een probleem. Hij heeft via de UK store op de xbox one Fifa15 gekocht. Nu kan hij pas over een paar uur spelen maar hij had dus geprobeerd om zijn regio weer terug te zetten naar NL of naar USA maar dan alsnog mag hij de game nog niet starten en wordt er gevraagd om de game opnieuw aan te schaffen. Hoe kan dit? Ik heb al zoveel spellen gekocht in de USA store zoals Forza en die kan ik gewoon op de NL regio spelen. Is dat met Fifa dan anders deze keer?
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij kan hem op alle regios spelen wanneer het de UK 00:01 is geweest, wat hier een uurtje later is.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    De eerste pot met 4-2 verloren omdat hij met spelers zoals Mata, Sturridge en Aguero speelde. was veel en veel beter dan die gozer.
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag enorm veel geluk gehad. Zoals gezegd ging ik mijn FIFA halen bij de MediaMarkt, en laat het nou zo zijn dat je per fifa 3 schoten mocht lossen op een goaltje met 'gaten' erin, waarbij de maximale score per schot 10 was. Haalde een bepaald aantal punten kreeg je de helft of het hele bedrag terug, ik kreeg het dus helemaal terug :D en de beste 10 mogen zondag a.s. terugkomen om nog kans te maken op de XBOX One + FIFA Ultimate Edition. En het record aan punten was door mij van 13 naar 30 gebracht. Ik heb dus een beetje mijn echte techniek gebruikt om dus 'geld te verdienen'. :)

    Verder over de game: Chikhaoui is amazing! Hij doet werkelijk elke dribbel voelen als een kunststuk. Tegenvaller vind ik de keepers, vooral zeer zwak bij vrije trappen. En het ergste zijn de CB's, ik heb Javi Martinez en Dante wie beide niet enorm langzaam zijn maar ingame wel té traag zijn. Ik verlies van elke andere speler het sprintduel :mad:
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Deneuk is er aan de hand? Elke keer als er een speler van 500-1000 waarde is en er nog 30-45 sec zijn wordt het bod opeens van 500 naar 2800 verhoogd..?
     
  13. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Lewandowski in een pack gekregen. Moet ik hem houden en vooral zou hij dan gaan als ik hem houd.
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zijn waarde is gedaald van 200K naar 120K in een paar dagen, na het weekend verwacht/hoop ik dat hij voor minder dan 100K weg gaat. Het voordeel is dat hij de enige goede spits is in de Bundesliga (op Huntelaar na), de rest van de spitsen zijn voornamelijk snel maar missen doelgerichtheid. Ik wilde een Bundesliga team maken maar Lewandowski, Robben en Reus zijn nog veel te duur.
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Zo raar dit man.. Ken gewoon online spelen en Fut doen maar bovenin de balk blijft hij zeggen: Druk op RS om opnieuw te verbinden maar dat werkt niet als ik 100X op die knop ram ? Maar ken wel gewoon online spelen vanmiddag geen last van gehad. Meerdere mensen die dit hebben ?
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja ik ook.
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, Cazorla, Walcott, Casillas en Khedira gekregen in mijn begin pakjes! (En nog wat aardige andere gold spelers) Wanneer is de beste tijd om te verkopen eigenlijk? Heb vorig jaar FUT over geslagen, ik lees hier wat tegenstrijdige berichten maar is de markt nu gecrashed of kan ik nu alles beter zo snel mogelijk verkopen om een team samen te stellen?
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb precies hetzelfde en heb zelfs EA gebeld. Wachten tot 1 uur vannacht was het antwoord dus helaas.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat deze drie spelers niet veel meer zullen zakken, eerder stabiel blijven, morgen een lage dip, en na t weekend weer wat stijgen
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan ik eindelijk spelen, gaat hij steeds weer terug naar dashboard als ik op een game klik. Gebeurt bij elke game en heb hem ook al volledig opnieuw opgestart. Wat een pech.
     

Deel Deze Pagina