He typically sells an exotic piece of armor for 13 strange coins, and exotic weapon for 23 strange coins, an exotic engram for 23 Motes of Light, consumables for one strange coin, and vehicle upgrades for 23 strange coins.
Jammer dit hoor. Mensen horen gewoon te grinden voor gear. Heb ik ook gedaan. Alle armor en shards komen uit dailies, publics en strikes. Niks liggen farmen. En dat was al makkelijk te halen. Nu krijg je ze gewoon dadelijk gratis. Uiteindelijk maakt het niks uit aangezien Nightfall toch op skill aankomt en niet op gear. Maar jammer dat er zoveel mensen lopen te whinen dat ze niet alles legendary hebben in 1 dag......best kansloos. Hoelang wil je over een game doen zeg? Strikes minder moeilijk? Damn ik loop er in mijn eentje op 24 doorheen met mijn ogen dicht. Bedoelen ze nu te zeggen dat ze alle whiners gaan geven wat ze willen zodat ze stoppen met huilen en DLC kopen? Kansloos Bungie/Activision hoor om alles om geld te laten draaien Ik speel zelfs met mensen die 1 hand amper kunnen gebruiken en die komen er zelfs makkelijk door heen 13 voor armor, 23 motes voor engram. Wapens is random coin. Heb 7,17 en 23 al gezien.
Ik ben het wel eens met GForce met sommige dingen. Ik vind de strikes ook niet echt heel lastig en mijn gear komt ook gewoon van Strikes, missions en bountys af.
En die 9 dan die je kreeg door mij te joinen op die lvl 28 weekly dan? Of had je niet meer ? Verder kan je niet echt makkelijk aan coins komen. Ja een ander poppetje gebruiken en dan die weekly doen
Ik zou het erg jammer vinden als ze Strikes minder moeilijker maken, er moet wel enige uitdaging zijn uiteraard en voldoening krijgen uit het feit dat je hemt haalt.
Wil toch zo'n chest-run gaan doen in de Vault of Glass. Kan zowel Striker als Defender spelen. Had begrepen dat @GForce wel wat afweet van de Vault Zie trouwens dat veel mensen daaraan begonnen zijn dus ik wil het z.s.m oppakken voor Bungie het aanpakt. De Suros Regime is een wapen dat regelmatig uit die kisten gehaald word. Al die kisten zijn te vinden voordat je Aethon moet verslaan?
Oh goeie, dat lijkt mij ook wel wat eigenlijk, ik zit echter via de One. Zou iemand trouwens kunnen kijken wat Xur straks aanbied voor weapons en Titan armor? Thanks!
Haha ja diie waren mooi mee genomen Hopelijk komen die coins uit de engrams rollen, anders volgende week maar weer.
Haha! Zou heel graag met iemand de Vault in willen of die Level 28 Weekly doen. Heb daar weinig te zoeken ... maar ben wel toe aan wat "loot". Zit op de XBOX One
Er zijn van die vaste rondes die je kan lopen langs die loot kisten. werk perfect. Met een beetje mazzel haal je er nog een nieuw vliegtuig uit
Ben gister avond door een korte chest run op mars wel level 23,5 geworden. Hopelijk vanavond 24 en daarna even die queens legies halen en hopen dat er nog eens een leuke wapen voor mij dropt. Dan ben ik weer blij.
Xur is helemaal beneden als je naar Dead Orbit gaat en dan de trap af. Achter in de lounge area. Deze helm voor de Hunter. Ah yeah. Ook een exotic auto rifle. Titan: http://www.destinydb.com/items/2272644374-crest-of-alpha-lupi#1.MfGL3e8 Hunter: http://www.destinydb.com/items/144553855-knucklehead-radar#1.MMhvlFC8 Warlock http://www.destinydb.com/items/2771018501-apotheosis-veil#1.MbVoXp8 Weapon: http://www.destinydb.com/items/119482465-suros-regime#1.MzfEsWd8
Zie op Neogaf net dat er een Auto Rifle is! Nice! straks maar even halen. Crest of Alpha Lupi - Titan chest - 13 SC Knucklehead Radar - Hunter helmet - 13 SC Apotheosis Veil - Warlock helmet - 13 SC Suros Regime - Auto Rifle - 23 SC Exotic Engram - helmet - 23 MoL
Hoeveel defense waarde heeft die warlock helm en hoeveel kost die auto rifle? Edit: net te vroeg met posten Nog 8 coins nodig, beetje veel nog. Iemand ervaring met die autorifle?
1 kist is te vinden voordat je bij de Templar aan komt, hiervoor moet je de deur hebben open gekregen. Dit vereist echter 6 level 26-27 die weten wat ze doen. Echter kan het ook, zoals @GForce al zei, wel door 3 goed gegearde 29's worden gedaan. De andere 2 chests bevinden zich in het labyrint. Hiervoor moet je de Templar dus verslagen hebben en je bent op dit moment al bezig met de tactics van hoe het labyrint werkt, je mag namelijk niet gezien worden... Ik zie niet in dat deze chests te farmen zijn, ik heb alleen nog maar ascendend material uit de chests gehad en heb ze beide weken alle drie geopend.