1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij toevallig hoe je fifa punten kan kopen heb de us versie en het lukt me niet? Speel op me Europees account.
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb t een paar pagina's terug nog aan iemand uitgelegd
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nog vrijwel niks. Spelers van 75 ongeveer. En 3000 coins en chemestry van 38 lal.
    Ik moet telkens fitness en contracte kopen en dan ben ik mijn coins weer kwijt.... hoe doen jullie dat?
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Iemand?
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Je moet je fitness niet oplossen door kaartjes, koop een brons/silver/heel goedkoop goud team en zet die als wissels en reserve spelers bij je hoofdteam, op het moment dat al je spelers dan moe zijn speel je ff een offline tournooiwedstrijdje met je B team (waar je hoofdteam op de bank/reserve is) dit geld dan als een rustmoment en dan zijn ze daarna weer 99 fitness.

    Italiaans is dit jaar nog wat minder dan afgelopen jaar, vidal is de hoogste met 84, maar is zeker een optie. Serie A is daarnaast een stuk goedkoper dan BPL, bundeliga en BBVA
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ahzo ok. Wist niet dat ze weer fitter werden. Goed om te weten!
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Als je naar die EA catalogus gaat (niet in UT maar ergens als je net de game opstart) kun je die punten gebruiken om bijvoorbeeld spelers te huren, maar ook om elke wedstrijd een bepaald aantal coins extra te krijgen.
    [​IMG]
     
  8. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het opzich prima spelen, voor me gevoel is het moeilijker dan 14. Je moet veel meer zelf doen de computer helpt niet altijd meer zoals je in 14 wel kon instellen.

    Iemand al ervaring met de wat duurdere spelers in de BPL?

    Speel nu zo: 433(2)

    Nasri - Bony - Ox

    Wilshere - Ramsey
    Matic

    Gibbs-sakho:confused:krtel-debuchy
    Begovic

    Zit te twijfelen of ik eerst voor een betere spits moet gaan of voor een nieuwe rechtsbuiten.
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou persoonlijk beginnen met nasri vervangen door Schurle, daarna skrtel voor kosielny/kaboul, debuchy voor walker, daarna bony voor sturridge en oxlaide voorlopig lekker laten staan, die speelt als een baas. Later kan je hem wel vervangen met sanchez of willian.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn begin teampje nu:

    [​IMG]

    Morgen eens potjes mee gaan spelen. Ik zat flink te twijfelen qua opstelling tussen 4-3-3(2) en 4-1-2-1-2(2) en qua competitie tussen Serie A (Strootman, Mertens en Pogba) en BPL.

    Heb nog 24k over.
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima team! Ik ben zelf geen fan van 4-5-1, omdat je maar één controleur hebt en deze is ook nog een CM en geen CDM. De kans is groot dat je middenveld overlopen wordt. Ik heb altijd graag een mannetje meer (of sterker) op het middenveld. Zeker met één CM die ook nog meer aanvallend ingesteld is dan verdediger (H/M).

    Cuadrado, Mertens, Higuain, Chiellini, Handanovic en Konko had ik ook in mijn Serie A Concept Squad. ;)
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, daar was ik al een beetje bang voor.. 4231 is dan een betere keuze denk ik? Misschien een idee om dan met Pirlo en Pogba/Guarin om CDM te spelen, en Mertens/De Guzman als CAM?
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4-2-3-1 met Mertens als CAM en Pogba/Guarin & een type De Rossi als CDM's werkt prima.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe stellen jullie de chemestry samen? Letten jullie in welk team ze spelen of land? Niet dat ik nu andere spelers kan kopen moet eerst ff sparen.
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind Nasri boven verwachting goed spelen, geeft veel assists aan Bony. Denk dat ik die nog even laat staan en de voor koscielny ga.

    @Siemenn
    Dat middenveld is echt baas. Speel er zelf ook mee en je kan echt heerlijke combinaties maken ala Arsenal.
     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ikzelf maak meestal teams met spelers die dezelfde nationaliteit hebben, of een team met spelers die in dezelfde competitie spelen.. En als dat eenmaal staat kijk ik soms nog even of ik op een bepaalde positie nog wat kan tweaken met spelers die ergens nog een link hebben..
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zit nu online in div 8 heb 11x gewonnen 1 gelijk en 1 verloren,vanochtend even 40 euro erdoorheen gejast maar beste was helaas Willian,mijn team

    . Krul
    Coleman,Kaboul,Mangala,Gibbs
    . Fellaini
    Walcott. Young
    . Taarabt
    . Remy. Jovetic
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    @Arno24

    Hoe vind je 4-1-2-1-2 dit jaar? Een groot kritiekpunt op deze FIFA is (volgens véle EA-gamers) dat de flankspelers compleet nutteloos zijn bij 4-4-2 opstellingen.
     
  20. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Begreep dat je nu ook taken aan spelers kan koppelen. Kan dit ook met FUT? kan namelijk niet ontdekken waar dit mogelijk zou zijn.
    groet
     

Deel Deze Pagina