Op de een of andere manier heb k mijn twijfels over DA. Hoop dat het een topper word want dan komt die zeker in huis.. Is de USA release van deze LOTR game nou op 30 september? Zou ideaal zijn gezien ik 1 oktober vakantie heb
Zo dan, dit soort cijfers had ik echt niet verwacht zeg. Hebben een paar reviews het ook over de open wereld en wat het boeiend maakt om te exploren? Want zoiets moet echt in een review meegenomen worden vind ik. Laagste cijfer tot nu toe is een 6 van Destructoid, verder allemaal 8 of zelfs boven de 9. Opvallend trouwens dat er niets over resolutie gezegd is over deze game. Tegenwoordig komt bijna elke dev wel met de aankondiging nog voor release wat de resolutie is op de systemen. We weten dus nog altijd niets over Xbox One. Nog altijd geen enkele footage ook.
Game is ook pas volgende week uit, zal waarschijnlijk wel het weekend bekend worden. 1080p op PS4 gelukkig.
Eurogamer geeft een 8. Kotaku is er ook positief over. Main story completed in 23 uur en slechts 35% completion. Met de game time zit het wel snor dus! Damn, wat heb ik zin in deze game!
Maar zeggen ze ook iets over of er reden genoeg is om te gaan exploren in die wereld? Leuke dingen te vinden? Sidequests?
Chille is (voor mij dan) dat deze game nog voor de 360 komt, me een adviesprijs van 50eu ipv 60. Maar hoe ie op de 360 performt..dunno.
Op PS4/One schijnt het er ieg erg mooi uit te zien.Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar wat de game echt laat shinen is dat nemesis system. Goed om te lezen dat het in werkelijkheid ook zo goed uitpakt!
Goddamn man....en ik maar denken dat ik alleen Forza Horizon 2 hoefde te halen in Oktober...nou ja...eind september eigenlijk.
Mooie is ook dat als je opnieuw begint, alle orcs opnieuw worden gegenereerd en je dus weer alles anders kan gaan doen.
Die Kotaku review geeft echt heel goed de kracht van de game weer! En dat gecombineerd met klimmen en klauteren ala AC, combat ala Batman, Open World, etc. Mjam! Ja, en iedereen heeft dus echt zijn eigen ervaringen. En cool hoe dood gaan in een game nu echt eens impact heeft op de game, anders dan minder exp/gold/whatever ...
Las dus dat ze Orcs dus alleen echt wegblijven als je kop eraf haalt? dus in de rug/buik etc regeneraten ze weer.
De beelden wisten de game voor mij niet zo goed te verkopen, maar de reviews liegen er niet om. waar hebben jullie hem besteld, zie op budgetgaming niet echt lekkere aanbiedingen. 65 euro bij gamedumper is de goedkoopste