1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voordat je een wedstrijd begint bij Team Management > Formations > Edit Formation ;)
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind het ook dit jaar weer lekker Siemenn maar misschien is 442 wel beter win al mn duels met Fellaini dus denk dat Fellaini,Matic top zou zijn maar hou nog even vast aan 41212 Walcott is wel aanrader met h/l workrate
     
  3. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Zojuist in me 4e pakje David Silva 25K :lol:

    En nu ook Filipe Luis 20K
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4e pakje in totaal? Hoe kom je aan dat zieke team dan? :eek:
     
  6. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man ik kan je reactie niet vinden? Zo je hem aub kunnen herhalen heb alles al geprobeerd en heb het idee dat het me nooit gaat lukken.
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Wat vinden jullie de beste RB van Barclays PL
    En de beste LB van Liga BBVA
     
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Nee wel meer pakjes maar vandaag heb ik er 8 geopend en de beste uit die 8 pakjes waren David Silva en Filipe Luis
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Walker, met Coleman als tweede keus.
    Marcelo. Alba puur qua snelheid, maar Marcelo is aan de bal een koning. Als goedkope keus is Tremoulinas trouwens een topper.
     
  10. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand hoe dit is op te lossen?
    Of moet ik nu maar met het nieuwe team gaan beginnen?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb je zoveel coins dan? Of 'wat' geld geïnvesteerd? ;)
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op de PS4 en heb zojuist die code ingevoerd, zodat jij elke week 15 weken lang een goldpack krijgt. Wanneer krijg je die? En waar haal ik die weg dan? Gebeurd dit bijvoorbeeld elke zondag of .... ?
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik gebruik sowieso alleen echt flankspelers in een 4-3-3 of vergelijkbare opstelling. Als je Robben of Reus als LM neerzet komen ze niet eens in de buurt van goal en heb je er weinig aan.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Deze komen iedere week in de FUT Store. Dan staat er een notificatie (een rood ééntje) bij de store, dat er een pack wacht om door jou geopend te worden. ;)

    Volgens mij is dat gewoon iedere maandag.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo, net even wat pakjes geopend beste items:
    Depay, Dante, Cabaye, Mandanda, Insigne, Salvio, Van Gaal, een paar hunter kaartjes en wat tenue's die wel wat waard waren
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog een tip :

    Squad Fitness gaat nu voor maar 750 coins weg. Inkopen die handel, die gaan later makkelijk voor 1000 coins weg en vooral omdat in UT15 geen enkele speler meer 99 stamina heeft.
     
  17. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wordt echt gek van die rare prijzen daling/stijging gaat het weer omhoog of wordt het nog lager.

    En trouwens if maher kun je kopen voor minder dan 10k. Met een beetje geluk wordt die over een paar week meer waard. En je kunt em discarden voor 9400.
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Vandaag 2200 FIFA Points gekocht, dit heb ik gekregen uit de pakjes. Mata, Rodriguez en focking Aguero!!! Mijn geluk wordt alleen maar beter per dag, ik heb nu meer aan goede spelers gehad in een week dan alle FIFA's bij elkaar. De enige 3 spelers die dit kunnen overtreffen zijn Robben, Ronaldo en Messi

    Het nadeel is dat ik nu mijn team moet omgooien om Aguero erin te krijgen [first world problems]
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Weet iemand hoe je fifa points kunt kopen als je het spel uit de US Store hebt gekocht? En in welke spelers handelen jullie allemaal?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar je moet bedenken dat je 5% afstaat bij verkoop. Ik zie Maher niet duur worden, omdat hij:
    A) een matige IF is
    B) in de niet populaire eredivisie speelt
    C) niet gekocht zal worden voor mensen met een Nederland team, want er zijn betere en goedkopere NIF Nederlandse middenvelders dan Maher.

    Al verkoop je hem voor (ik denk: máximaal) 11.000, houd je 10.450 over. Als je hem dus weet te kopen voor 10.000, houd je 450 winst over. Bijna niets bij handel in IF spelers van 10k. ;)

    Sick!! Wow! Ik kan alleen maar ontzettend jaloers zijn. Mata en Rodriguez zijn al dure spelers, maar Aguero.. Ik had in totaal (incl discards) 40k overgehouden aan dezelfde hoeveelheid van 2200 FP lol.
     

Deel Deze Pagina