1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Gewoon je CC koppelen aan een US adres, je kan gewoon een adres googlen. Google ook even in welke staten je geen tax hoeft te betalen voor digitale goederen, scheelt vaak 11,3%.

    Ik heb het al voor je opgezocht, kies een adres in een van deze staten:

    Ik handel nu in Pisczek, heb 10 kaarten gekocht voor 5000-6000 coins en hij gaat nu weg voor meer dan 15K. Een stijging die ik had verwacht voor de enige goede RB uitde Bundesliga.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mulder, vRhijn, Bruma, Kongolo, Boilesen; Propper, Labyad, Zimling; El Ghazi, El Kabir, Kishna

    Heerlijk elftal. Kon trouwens in het zilveren toernooi niks vinden, dus heb ik maar even de gouden gewonnen met deze elf gasten. [​IMG]
     
  3. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ultimate Team doet het bij mij op dit moment niet in een keer k.t EA

    Speel je op Xbox One ??
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ja, ik heb je wel als friend of follower.
    En ik denk dat mijn spel kapot is want na zo'n goede pack opening heb ik nogmaals 2200 FP gekocht en kreeg Kompany, Toure en David Silva. Dat gaat dus een BPL team worden :)
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben serieus in staat om jou nu geld te geven om packs voor me te openen. Speel alleen op de PS4 account van mijn huisgenoot ;(.
     
  6. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Haahh lekker bezig ;)

    Dit is nu mijn Team :

    http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/56053

    Pepe gaat nog weg voor Ramos

    heb gewoon Fifa-Punten gekocht ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jij gaat ook wel lekker zo te zien. Een trade profit van bijna 600k? (Neem aan dat jij SuperKevacez bent op de X1)
     
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja van 627K ;)

    James is echt een aanrader voor iedereen wat een beest

    Met xerofox gaat het nog iets beter :p

    Die Conditie kaarten verkopen ook goed voor 800 coins per stuk
     
  9. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoeld maar dan heb je punten op je us account staan heb je niks aan aangezien je die spelers niet kan ruilen naar je Europees account dat hebben ze eruit gehaald. Dus de vraag is hoe kan je op je Europees account punten zetten als je het spel via de us store heb gekocht?
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Even terug op je team, ik zou Khedira wisselen voor Modric. Ik heb een aantal wedstrijden met hem gespeeld en hij speelt echt als een baas, ook als een CDM.

    En dat is raar, bij mij geeft ie aan dat ik op 380K zit qua tranfer profits.

    Er zijn geen punten meer, ik heb mijn account altijd op de US marketplace staan. Het enige wat er veranderd is je marketplace, als je de game hebt gedownload dan download je hem nogmaals gratis op de US marketplace om voor dollars je Fifa Points te kopen.
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hoe heet je op One??

    xPromISSe NLx heet je zo >>
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Waarom ie het commentaar altijd weer Nederlands als ik mijn Xbox One opnieuw opstart? De instellingen die ik verander, word toch opgeslagen?
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nope, Xerofox gewoon. Ik denk dat ik jou alleen volg....voeg mij maar eens toe.
     
  14. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wij elkaar even niet goed begrijpen zal het helemaal uitleggen. Ik heb met een Amerikaans account fifa 15 gekocht op de us store. Ik speel fifa op me Europees account staat gewoon op nederlands enz. Alles werkt geen probleem alleen als ik op mij Europees account naar de store ga geef die een foutmelding aan en kan ik geen fifa punten kopen. Als ik op mij Amerikaans account dollars erop zet kan ik wel pakjes kopen maarja de ruil functie is eruit dus kan die spelers niet naar mij Europees account zetten dus ook geen optie. Nu jij weer haha. Speel btw ps4.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  15. joywissez

    joywissez New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb james rodriguez net gekocht voor 65.000 zal ik hem houden of verkopen?
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb je aan het begin dan gewoon wat geluk gehad met je pakjes? Of heb je het meeste kunnen verdienen met handelen? En in wat voor type spelers handel je dan (hoef geen namen te horen)? Ben je ze aan het pricefixen, of ga je opzoek naar toppers met een lage BIN prijs? Sta er van te kijken hoe je 600k kan verdienen binnen een week.
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als ik het goed begrijp heb je 2 accounts? Dat heb je dan niet slim gedaan, Ik heb een NL account met een USA Marketplace en een Nederlandse CC. Ik heb het spel op de USA marketplace gekocht en kan de taal op NL zetten als ik dat zou willen. Ik weet niet hoe het allemaal op de PS4 werkt maar er zal wel een loophole zijn, anders moet je eens op youtube kijken of iets dergelijks, Ik heb alleen ervaring met de Xbox One en ik weet niet hoe het delen van games tussen accounts is op de PS4. De volgende keer moet je eens kijken of je met jouw EU account en USA settings spullen kan kopen, als dat niet kan dat zijn de PS accounts wel regio gebonden in tegenstelling tot de Xbox.

    Nu weer UT talk, ik kan Boateng, Piszcek, Kompany, Aguero, Modric, Rodriguez en Toure niet goed linken in een team. Ik denk dat ik spelers moet gaan verkopen...ik ben wel fan van Piszcek dus wel die niet weg doen voor een matige BPL RB. Misschien moet ik toch maar over gaan op 3-5-2 =(
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja heb ik ook, schijtirritant
     
  19. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    De servers kunnen het niet meer aan, typisch EA weer.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Word een mooi ft jaar!!!!! Ben overgestapt naar PS4. Eerste pakje Augero!!!!! Sta te dansen!!!
     
    Siemenn en Ypuh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina