Ik ga vaker zeggen dat ik iets niet krijg, want ik kreeg niet veel later een exotic weapon bounty Ook voor de bad juju gegaan!
Had precies hetzelfde, eerst de exotic hand cannon gedaan en nu ga ik ook voor de Bad Juju. Gewoon zo vaak mogelijk 4 of 5 bounty's tegelijk inleveren.
Binnenkort hopen dat ik betere armor krijg . Kleur verander ik dagelijks van mijn armor. Soms is ie blauw. Soms is ie Goud met Blauw. Nu een beetje Master Chief groen . Één ding is zeker de Cryptograph is een vuile aflegger
Damn wat een gave quardians. Ben sinds gisteren level 20 maar die armor wat jullie hebben ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Heb net aan 500 defense
Laat ik de mijne nou ook eens showen dan .... klinkt wel dubieus nu ik het terug lees Hoop toch wel binnenkort nog wat betere armor en wapens tegen te gaan komen. Maar blijven zoeken en hoop houden Vermaak me ook zonder nog prima met dit spel.
Weer z'n gave guardian. Wordt je wel een beetje jaloers van. die kleuren van dead orbit zijn echt gaaf!! Ben nu lvl 27 en heb nog niet eens paarse laarzen of een paars auto rifle
Zoveel dingen die je krijgt via crucibles en laat ik daar nou net heeeeul erg slecht in zijn Ga toch maar flink mijn best doen voor wat vanguard marks en ranks. Dat is nog te behalen voor mij al zal dat ook wel lang gaan duren
Degene onderaan krijgt juist vaak spul al drie keer meegemaakt dat de laatste persoon een legendary engram kreeg
waar kan het aanliggen dat ik mijn gaurdian niet goed te zien krijg op de website. staat deze melding in: The companion is fully supported by the latest versions of Chrome and Firefox. Zo ver ik weet heb ik de nieuwste firefox, maak ook niet uit of ik het in Explorer opent .
Dan toch nog maar eens een gok wagen. Tot nu toe nog geen geluk mee gehad. Had enkel de meeste deaths geloof ik haha. Ach iig iets waar ik goed in ben, doodgaan