1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat de spelers dalen in prijs is tot nu toe ook weinig van waar. De koopjes worden a la minute verkocht en de gemiddelde prijzen van de spelers waarin ik in handel liggen zo'n 25% hoger. Ik heb het afgelopen uur alleen al 20k winst kunnen maken.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Lekker handelene dan!
    Chill had net chicarito gekocht want dacht Aguero kan ik nog niet kopen.... Tradepile!! ook benteke getrokken!!
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De markt gaat echt heel hard momenteel. Normaal gesproken heb ik 30 spelers te koop staan en verkoop ik er 5-6 per uur. De afgelopen uren heb ik nog geen 1 van die 30 opnieuw aan hoeven bieden. Of ik nu 3k of 4.5k vraag, ze verkopen allemaal!
     
  4. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Is Handanovic weer net zo OP als vorig jaar?
     
  6. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie het inderdaad. Overal belachelijke prijzen. Ik krijg alleen ook niemand gekocht om daarna te verkopen voor zulke belachelijke prijzen. Het is ontiegelijk druk op de markt en men betaalt zo veel voor spelers..
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Transfermarkt is echt ziek atm... Normaal gesproken ben je goedkoper uit met bieden. Maar echt elke keer wordt er (soms nog dik ook) boven de laagste buy now prijs geboden.

    En heb ook ff geen idee waar ik mee kan traden atm. Vind het normaal al moeilijk te vinden en nu al helemaal in die chaos :+
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Een uur geleden verkocht ik nog geen Piszcek voor 16K en nu gaan ze voor 18K - 20K weg, nog 100K en ik kan Robben of Hazard kopen.
     
  10. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het echt gehad met ik heb nu al 6 keer gehad dat ik automatisch gedisconect wordt als de westrijd is afgelopen waardoor ik dnf heb
     
    djoggoman14 vindt dit leuk.
  11. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Zag ik em net nog 16k buy now 2x.
    Wat ik ging doen is zoeken op een gouden speler max 150. Er zijn dan zoveel spelers die je morgen wel met meer winst zou kunnen verkopen.
    Heb zelfs een stuk of 15 gouden spelers voor 250 gekocht en zeldzame voor 550. En nog veel meer.
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nice! Lekker bezig dan. Ik heb nu vanaf scratch bijna 100k bij elkaar in totaal.
    Vanochtend dacht ik een goede slag te slaan met depay die ik voor 8k kon kopen. Paar gekocht maar die gaan nu voor rond de 7k weg... Jammer dan :p

    Upnp op je router uitzetten schijnt wonderen te verrichten!
     
  13. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    staat al goed maar toch bedankt maar kost me wel gewoon nederlagen
     
  14. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    -
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  15. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, schijtirritant. Heb zo al veel munten misgelopen, had die bonus munten aanstaan dat je 1000 extra coins krijgt. 2x na de wedstrijd disconnectie gehad en dus dag munten :mad:
    Typisch EA....
     
  16. Kamphuus

    Kamphuus New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens waar je kan coins terug kan vragen bij fifa?
    Had namelijk geboden op van Persie en uiteindelijk verliep de transfer en was ik overboden.

    Tot op heden heb ik nog steeds niet m'n coins terug ontvangen. Dus iemand een idee waar je dit kan aankaarten? Of zou het komen door die overbelaste servers?
    Wacht namelijk al vanaf 21uur ofzo.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Staat hij nog bij je transfertargets? Dan krijg je het geld vroeg of laat wel terug.
     
  18. Kamphuus

    Kamphuus New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond daar tussen.. Had hem namelijk verwijderd in de veronderstelling dat de munten zsm wel zouden komen.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In de vorige Fifa's bleven ze dan hangen in de je watchlist. Ik zou nog even tot morgen wachten en anders even contact opnemen.
     
  20. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    wat raden jullie aan de pakketjes van 100 points of van 150 points
     

Deel Deze Pagina