1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    nee met ajax, ah vandaar.. -_-

    maar het juichen van het publiek is echt VER achteruit gegeaan, was in 14 zo goed gedaan....
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je speelde met Ajax op bezoek bij Twente? Want dan hoort het thuispubliek inderdaad geen geluid te maken.

    Realisme.:)
     
    Alpine vindt dit leuk.
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Na de laatste twee jaar echt weinig te hebben gespeeld begint dit ook wel snel herhalen te worden. Typische FIFA momentjes blijven erin + echt vernieuwing zit er ook niet in. Zo'n fun als NBA 2K krijg je hier echt niet. En PES is sowieso een franchise wat dood is.
     
  4. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hahaha, die Hand Bite celebration :lol:

    [​IMG]
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Hallo allemaal. Zit met iets bizars. Als ik samen met iemand co-op seizoenen speel dan komen we niet verder dan 1 wedstrijd volgens de voortgang. Hebben meer dan 10 wedstrijden gespeeld maar geen promotie/degradatie. Blijven in divisie 5 met maar 1 wedstrijd gespeeld. Vaag ofniet? Uitslagen onthoud hij wel bij de resultaten. En het word nog gekker. Ik speel bv in het wit en hij in het rood haha... Terwijl we dus in 1 team zitten samen!! Ook als ik op start druk om te wisselen zie ik de opstelling vd tegenpartij. Meer met soortgelijke problemen?
     
  6. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt lekker met seasons. Nu met Napoli 10 keer op rij gewonnen en dan heb je het ook echt over 6-2, 4-0, 5-1 en dat soort uitslagen.
     
  7. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry maar ik vind Fifa alleen maar achteruit gaan en minder realistisch worden. Gister de PS4 versie gekregen en gespeeld. Alles rondom en buiten het veld is supersexy, maar zodra een wedstrijd begint heeft het weinig met voetbal te maken. Het is een grote hotseknots gedoe en een kansen festijn. Ben na een paar wedstrijden Fifa15 overgeschakeld naar de PES demo, en moet toch zeggen dat PES (ondanks de mindere punten) veel lekkerder en realistischer speelt. Volgend jaar maar 2 keer nadenken voordat ik Fifa ga pre-orderen. Nog een jaar dezelfde flut gameplay kan ik niet meer aan.
     
  8. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Fifa heeft wel een hoop problemen zeg merk ik.

    Als je met vrienden profclubs speelt en je start een wedstrijd zit je ineens met ze allen bij iemand anders in het team wtf :confused: Hebben we gisteren meer keren gehad.
    Servers zijn weer niet stabiel...
    Scheidsrechters die weer fluiten als een debiel.
    Loopt de tegenstander tegen jou op terwijl je de bal heb is het een vrijetrap voor hun wtf :confused:
    Buitenspel momenten wat soms niet buitenspel is......
    Keepers die aardig weten te blunderen.
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap niet dat mensen dit blijven zeggen.. Speel wereld klasse, maar zowel de computer als ik krijgen niet meer als 7 á 8 kansen per wedstrijd...
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De meeste mensen spelen vooral online. ;)

    Daar krijg je continu potten van 6-1, 5-0, 7-0, etc. Mits de tegenstander niet al vroeg quit. Dat is sund.

    Ik heb gisteren de next-gen versie gespeeld en ik vond deze nog een stuk onrustiger dan de 360-versie. Ontiegelijk veel gerommel en twee blunders van de keeper (die domme nieuwe animaties zitten niet in de 360).
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel je online dan met 5 sterren teams? Ik speel namelijk met Ajax, en dan krijg je echt geen uitslagen van 4-4 of 6-0.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nope, altijd 4-sterren of (max) 4.5-sterren teams. :)
     
  13. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou ik speel online met AZ en krijg minimaal 5 tot 10 100% kansen...er is totaal geen balans in dit spel qua opbouwen/rondspelen vs. kansen creeren. Het lijkt wel 30-70 verhouding terwijl het 70-30 hoort te zijn...
     
  14. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap dit niet. Na mijn derde pot tegen een vriend van mij hielden we elkaar pp uitslagen zoals 1-1 en beperkten we in sommige potten elkaar tot slechts 3 of 4 schoten. En dan zijn wij echt geen onervaren fifa spelers ofzo, divisie 1 duizenden potten gespeeld in ouwere fifa edities en meerdere keren divisie 1 kampioen.

    Ik vind verdedigen ook niet heel erg moeilijk ofzo en juist makkelijker in sommige opzichten: de verdedigers stappen niet als mongolen uit de lijn als de aanvallende partij op het punt staat een hoge steekbal te doen en al met al voel ik dat ik meer controle heb.

    Ik vermoed toch echt dat sommige mensen gewoon niet kunnen verdedigen, want idd, toen ik seasons deed kreeg ik wel kans op kans...
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er kunnen heel veel mensen niet verdedigen, dat is zeker waar. Ik heb ook pas 6 potjes gespeeld, dus zit nog in divisie 9. Daar is het niveau echt driedubbel niets en scoor ik minimaal 5 goals per wedstrijd.
     
  16. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou als divisie 1 speler kan ik toch wel aardig verdedigen lijkt me... Als je goed leest zeg ik nergens dat het aan de verdediging ligt, maar aan de arcade manier van kansen creeren. Het spel is gewoon zodanig geprogrammeerd dat kansen creeren (lees: iedere keer counteren) makkelijk is.
     
    Alpine vindt dit leuk.
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb nu ook wel aardig wat potjes fifa 15 gespeeld, en ondanks dat ik ook hier nog wel flink wat uren in ga steken, moet ik ook wel toegeven dat het echt geen goede game is. Dat hotseknots gebeuren waar meer mensen het over hebben ben ik het absoluut mee eens, ook in mijn wedstrijden regent het kansen, totaal niet realistisch.

    Ik ga dit jaar denk ik PES maar een goeie kans geven, al wacht ik daar nog wel even de reviews van af.
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hebben jullie ook altijd 5 min blessure tijd? :p
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iedereen =']. Ik heb in 21 wedstrijden maar 2x wat anders gehad..
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    En ik vind het super irritant dat mannetjes vallen alsof ze van poppenstront gemaakt zijn. Dat tegen elkaar aanlopen en over elkaar vallen ziet er zo knullig uit. Ik heb al meerdere penalties tegen gehad zonder dat ik ook maar een knop indrukte.
     

Deel Deze Pagina