[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Marcelinho_NL

Het is weekend, chill even.

Je hebt je punt gemaakt en je hebt in essentie gelijk, zo sta ik er ook in, met het verschil dat ik het nog steeds speel omdat het spel zo freaking lekker wegspeelt.

Wat @Hybrid probeert te zeggen is, dat je niet hoeft mensen te overtuigen van je mening, want daar lijkt het op als tig keer je negatief uit.

Ja, het is je mening, maar na tig keer voegt het niks toe aan deze thread. Je hebt je punt gemaakt en het verziekt een beetje deze thread voor mensen die naar deze thread komen omdat ze wel nog met plezier Destiny spelen.

Aan de andere kant, ik kan niet wachten op dlc, want eerlijk is eerlijk, qua content is het wat magertjes, maar het blijft voor mij dan nog steeds een spel die heerlijk wegspeelt.

Maddmonkey, Pascal, mauser8x57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik vind dat er een apart topic moet komen voor de mensen die destiny maar niks vinden.... Dan hoef ik het allemaal niet meer te lezen whoehoeee!

Net mijn eerste legie behaald door die queens bountys. Helm voor mijn titan. Wel een stuk pittiger op lvl 24 die missies. Was de eerste keer. Vanochtend ook pas 24 geworden!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kreeg net een legendary sniper van een queens missie, moet nu alleen nog mn primary , mn boots en mn mark of hoe dat ook maar heet

en een exotic bounty gekregen, moet ik straks helaas wel MP voor gaan spelen :+ Heb ik eigenlijk geen behoefte aan maar zal wel moeten om verder te kunnen levellen denk ik

nu maar marks verzamelen om te sparen voor een legendary primary en die schoenen, exotic bounty is voor een shotgun geloof ik

kan een legendary ook meer dan 18 light hebben? of is het dan exotic?

want ik ben nu 25 en heb dus qua armor eigenlijk nog maar 1 spot over die niet legendary is, vraag me af of die +3 light die ik daar op kan zetten wel genoeg is om lvl26 te worden?

Wil nml ook die raid wel eens doen, en die nightfall strike en zo

4. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gisteren Destiny kunnen kopen voor 30 euro in 2dehands, mooie deal vind ik ;)
    dan ben ik gisteravond wat beginnen gamen, maar ik vind het nogal tegenvallen, ben nu aan level 4 steeds de zelfde vijanden!
    maar weet je wat ik nog kloter vind, je molt een hoopje vijanden, onderzoekt het plein, en die peetjes zitten er gewoon terug op dezelfde plaats:mad:

en hoe geraak je in een online match? ik vind dit niet terug! ik heb van alles geprobeerd, maar ik ben nooit in een online potje gezeten
    en het is verdomd saai om daar alleen rond te lopen!!

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Respawnen gebeurt nu eenmaal met deze MMO-achtige opzet. Had je kunnen weten. ;)

PVP is vanaf level 5 geloof ik. Je krijgt dan op de Tower een invite voor toegang tot de Crucible. Daarna kun je kiezen om PVP te doen. Als je samen met anderen de gamewereld wilt verkennen (PVE) moet je mensen uitnodigen (bekenden of randoms) voor in je fireteam.

Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  6. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61

Haha wat je hier nu dus zegt is dat je hier alleen positieve dingen over het spel moet plaatsen en de negatieve moet ik maar achter wegen laten ?

Omdat ik het anders dan verziekt voor andere mensen....... Mja klinkt heel logisch ;)

Tuurlijk spel speelt prima weg hoor daar klaag ik ook niet over gaat om de randzaken eromheen..
    De Queens missies zijn nu geen zak meer aan en voegen helemaal niks toe.
    Steeds een helm en een body krijg je en je kunt er nu verder niks meer mee doen.

Tijd in een event stoppen en een belonen is eruit gehaald omdat je teveel shards krijgt komop man die zooi is al rare om te krijgen en dit was een hele mooie manier om dat te farmen!!

Want zo word het hier genoemd farmen/grinden voor je gear een en andere zooi.
    Word dat gedaan met de shards word het eruit gehaald.

Dus ja als jullie hier alleen de positieve dingen hier willen plaatsen en de negatieve dingen niet want dat is hoe jij het nu brengt.
    Ben je niet geloof waardig als geheel forum waar je spellen kunt bespreken over goede en slechte dingen aan een spel en ervaring van andere mensen met het spel.

Hoe vaak ik mijn mening ook geef. Dat doen 100 andere mensen hier en niet 1 persoon. Zucht.......

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Enige negatieve reactie is geen enkel probleem natuurlijk, absoluut niet.
    Maar iedere keer opnieuw dezelfde negatieve reactie herhalen, dat gaat mensen tegenstaan.

Merliin, Dr0kz en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61

Als staat het honderden mensen tegen het mag gezegd worden!!!

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Gedraag je gewoon ff volwassen, hij zeg toch ook dat het gezegd mag worden!!
    Niet gaan zitten zeiken om het zeiken.

AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gezegd, 100%, absoluut, helemaal mee eens.
    Tot in treurens herhalen? Nee.

11. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Hahaha volwassen...... Noobs

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoorde gisteren nog een nummer van Opgezwolle dat mij aan Marcelinho moet denken. "Ik heb het recht om te praten dus ik zal praten!!"

en ondertussen geen zak zeggen

Rickk vindt dit leuk.
  13. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Bijdehandje

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    En nu zijn we klaar, en gaan we ontopic verder.

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is het wijs om nu al mijn legendary armor te upgraden met ascendant shards of zal ik die dingen bewaren tot ik mijn eerste exotic armor heb?
    En weet iemand een beetje een goede run op de maan voor die helium dingen? Ik heb er zo enorm veel nodig maar voor mijn gevoel vind ik ze heel weinig.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Op YouTube staat een makkelijke helium run. Gewoon zouden op helium filament run. Binnen 20 min heb je er 16.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft iemand nog wat aan een vanguard armoury code voor PS4? Heb die van mij niet gebruikt en ga hem maandag inruilen bij GM maar dan pakt @Reckuuza straks weer die code

En ben het wel eens hoor met die negatieve shit hierboven, ben nu zelf ook gestopt met spelen eindelijk. Ik denk dat de reden waarom veel mensen het nog spelen, ondanks ze het ermee eens zijn, gewoon verslaving is. Gewoon die verslaving om toch even net die betere loot te zoeken, want waarom zou je het ermee eens zijn maar wel verder spelen :confused:

18. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Nu weer aardig tegen elkaar zijn. Laten we Marcelinho_NL gewoon maar links liggen. Als hij wilt zeiken en daar zijn plezier en energie uit haalt mij best. Het is frustrerend maar helaas zijn er mensen die enkel maar kunnen zeiken en niet iets leuks en nuttigs willen of kunnen melden. Hij wil gewoon niet toegeven dat hij het blijkbaar best een vermakelijke game vind. Uiteraard zijn er dingen in het spel wat niet leuk is, of wat er aangepast zou moeten worden maar goed het is zo. Dus we moeten het ermee doen :) Ik vermaak me er nog prima mee en ja zelfs ik ... ben er echt slecht in :lol: zeker die strikes en crucibles ... heb geen goede armor, geen goede wapens en nog vermaak ik me elke dag :D

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Same here.
    Scheelt misschien dat ik niet 24/7 deze game Hardcore aan t spelen ben.
    Deze game is een prima begin van een hopelijk in de toekomst grote franchise.

MentalMarco vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het komt op mij meer als gefrustreerd over dan gefundeerde klachten. Dan kan je toch beter het spel verkopen :)?
    Ik speel nog omdat ik graag de raid wil doen. Ik zit nu levelcap te kijken bij de raid en die shit is awesome! dat wil ik gedaan hebben :D

Deel Deze Pagina