Heeft iemand MLB The Show 14? (importversie maakt in dit geval niet uit omdat ie nooit hier is gereleased (retail))
Ik verwacht niet dat er veel mensen zijn die deze games hebben en weg doen, maar toch, om mijn topicje alvast onder de aandacht te brengen.. Lijst gezochte games: - Madden NFL 15 - MLB 14: The Show (importversie maakt in dit geval niet uit omdat ie nooit hier is gereleased (retail)) - NHL 15 - Warriors Orochi 3 Ultimate
Same here Shadow of Mordor Alien Isolation Evil Within Bayonetta 2 Lords of the Fallen Oh gratis kick. Zag niet dat het je verkoopdraad was
Lijstje weer wat uitgebreid - Disney Infinity 2.0 (compleet) - Duck Dynasty - Madden NFL 15 - MLB 14: The Show (importversie maakt in dit geval niet uit omdat ie nooit hier is gereleased (retail)) - MXGP: The Official Motocross Videogame - Natural Doctorine - NBA 2K15 - NBA Live 15 - NHL 15 - Sherlock Holmes: Crimes & Punishments - Warriors Orochi 3 Ultimate
Lords of the Fallen voor je. Codes voor wapens, vond ze niet zo speciaal maar dat is mijn mening, gebruikt. Soundtrack nog wel aanwezig.
Damn hoeveel geld moet je wel niet hebben om dit allemaal te kunnen kopen. Zou het stiekem ook wel leuk vinden om elke (ook al speel ik merendeel niet) game te bemachtigen, maar dat wordt echt een dure hobby
Ik koop nooit games voor 60 euro he (C.E. uitgezonderd natuurlijk). Het kost inderdaad veel geld maar voor de rest geef ik niet zo heel veel uit buiten m'n vaste lasten.