1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    4-3-3 met Pelle in de spits en snelle buitenspelers is awesome :)
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom doet die kudt app het niet vandaag!? :'-(
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat laatste zou ik ook doen inderdaad. Als het goed gaat, gaat het goed. Nu dus lekker coins verdienen met spelen en dan later investeren in versterkingen. Ik zie ook niet snel zwakke plekken.

    Hoe is Schurrle trouwens? Ik wil hem als volgende aankoop als LW.

    Hij is groot, sterk, een goede kopper en heeft een prima pass. Ik zou het doen, zeker op je middenveld met Modric en James. Dan kan je wel wat extra power gebruiken. :)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Schurrle was top in FUT 13 en 14. Aangezien hij elk jaar beter wordt is het een vast een aanrader!
     
  5. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is EA toch een tering bedrijf. Krijg nu gewoon geen coins meer nadat de wedstrijd is afgelopen. Belachelijk man echt boos om.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De servers liggen er al de hele ochtend uit of doen ontzettend moeilijk. Gewoon niet spelen dus..
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    In mijn opstelling is die iets minder aanvallend maar hij zorgt altijd voor veel dreiging en pikt af en toe zijn goal mee.

    Gebruik hem vaak om een aanval op te zetten, als ik het schieten iets meer onder controle had gehad dan zou die een stuk meer goals hebben gemaakt.

    Zeker een goede speler, maar geen 30.000 coins waard, maar dat komt denk ik door mijn opstelling.


    Edit: Ik vind het werkelijk schijt irritant dat die radar pas na een paar minuten actief is....
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Listing Transfers is currently disabled on the FUT Web App. You will still be able to list from your Console or PC.


    M*therf#&$!@s!
     
  9. Bas1908

    Bas1908 Xbox One

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit topic ook maar eens volgen, heb mijn Xbone gekocht met FIFA15 en wil nu ook met FUT beginnen. Ik had op FIFA14 van een vriend wat spelers gekregen om mee te beginnen toen, maar nu bij 15 moet ik dus opnieuw beginnen. Iemand tips voor een beginner, qua spel en coins?
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Probeer shiny gouden spelers te kopen voor 700 coins met meer dan 10 contracten. Gebruik deze spelers vervolgens 10 wedstrijden en quick sell ze dan voor 650 coins en koop nieuwe. Dit werkt ook met niet shiny gouden spelers voor 350 coins en dan quick sellen voor 300 coins. Koop GEEN contract en fitness kaarten voor spelers als je ze niet voor langere tijd gaat houden. Verder gewoon zoveel mogelijk wedstrijden spelen om meer coins te krijgen. Ik adviseer je om eerst alleen spelers uit de Serie A te kopen, deze zijn niet zo populair en duur. De Bundesliga, Liga BBVA en BPL zijn veel te duur om mee te beginnen als je er nog niet zoveel verstand van hebt. Probeer eerst gewoon overal gouden spelers te krijgen uit 1 league (ook je bank) en begin dan met het versterken van de positie die je het meest nodig hebt (ik zou beginnen met een goede keeper). Mijn tip nogmaals; koop geen contracten, maar koop spelers met meer dan 10 contracten. Zet ze een wedstrijd op de bank als de fitness <80 is.
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat balkje met opstellingen kan je uit zetten:thumbs:
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is FUT alweer te spelen op de console? Of zijn er nog steeds problemen als disconnecten aan het eind van de wedstrijd, geen coins krijgen, etc?
     
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb een bug in fut!!

    Als ik seizoenen speel dan telt hij de punten er niet meer bij ? Dat deethij wel bij de eerste 2 seizoenen.

    Ik blijf nu steeds hangen bij het zelfde team waar ik tegen moet spelen
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe doen jullie het met geblesseerde spelers? Er staat bij mij voor 3 wedstrijden maar ze mogen niet in de reserve zitten en ma 4 wedstrijden staat het nog hetzelfde. Gaat dit automatisch weg of perce met kaartjes? Heb nu 4 geblesseerde en zit in een professional seizoen...
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat Siemenn net al zei, FIFA heeft een beetje problemen met het registreren van wedstrijden, mensen krijgen geen coins etc. etc. Het zou dus goed kunnen dat je probleem hierdoor komt.
     
  16. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de hele middag gewoon FUT kunnen doen zonder vastlopers. Wist niet eens dat er problemen waren...
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh, ik had net als Siemenn er last van, kreeg na de wedstrijd geen coins en werd ook niet in divisie gepromoveerd terwijl dat wel hoorde te gebeuren.
     
  18. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Na tijden zonder console vanmiddag een One gehaald met fifa.

    Heb een nieuwe gamertag gemaakt dus had denk ik daardoor maar 2 pakjes gekregen.
    Ik dacht ik koop eenmalig wat fifa punten met MS points voor een goede start maar dat kan alleen maar met een creditcard!?

    Zou wel zonde zijn, scheelt M$ een hoop $ denk ik.. Of is er een "trucje" dat je wel fifa points kan kopen met MS points?
     
  19. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Xbox op het NL zetten en dan kan je paypal toevoegen.
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Of via livecodes oid halen.
     

Deel Deze Pagina