1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ook hier post ik hem even voor misschien iemand een antwoord heeft :)

    Maat van me zit met een probleem. Hij heeft via de UK store op de xbox one Fifa15 gekocht. Nu kan hij pas over een paar uur spelen maar hij had dus geprobeerd om zijn regio weer terug te zetten naar NL of naar USA maar dan alsnog mag hij de game nog niet starten en wordt er gevraagd om de game opnieuw aan te schaffen. Hoe kan dit? Ik heb al zoveel spellen gekocht in de USA store zoals Forza en die kan ik gewoon op de NL regio spelen. Is dat met Fifa dan anders deze keer? Ik heb Fifa 15 via de USA store gekocht. Als ik nu mijn regio ook weer naar NL zet, dan ben ik bang dat ik Fifa ook niet meer kan spelen en dat ik de game weer opnieuw moet aanschaffen. Is dat tegenwoordig zo want wat ik al zei. Ik heb genoeg games op de USA store gekocht en kan ik gewoon spelen op de NL Regio
     
  2. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Met die september update is de media player app toch geupdate? Met dlna support en support voor muziek afspelen van externe bronnen(usb en harde schijf). Werkt dat dan niet gewoon op de achtergrond? Lijkt me wel toch?
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nope. Je moet nog steeds de app gesnapt houden om muziek te luisteren.
     
  4. Sanquish

    Sanquish New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer een nieuwe xbox one besteld. Weer het zelfde probleem, ratelend geluid uit de HDD schijf. Ik heb hem gisteren bestelt nu kan ik hem weer terugsturen!
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan kan je 'm continu gaan opsturen, want de HHD ratelend eenmaal van de X1. (Zachtjes)
    Of ratelend ie bij jou hard?
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Verder werkt het zelfde als spotify? ook met aanbod van muziek?
    Dat het alleen gesnapt kan maak me niet zo uit, ga er meer om dat het als achtergrond muziek in de huiskamer aan kan.


    Dit heb ik nog nooit eerder gehoort, misschien is het wat nieuws, tijdje terug ook nog gewisseld maar niks gemerkt.
    Als hij terug op UK zet, kan hij dan wel de game doen?

    Is het niet zo dat hij tijdens de download al geswitcht heeft?
     
  7. Sanquish

    Sanquish New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ratelend geluid is hard. Maar dit is de 2e x gebeurt. Heb hem gisteren besteld en vandaag in huis, bezorgservice prima. Maar dat mijn one voor de 2e keer niet werkt erg vervelend. Coolblue zou het onderzoeken en Microsoft in lichten voor een nieuwere batch.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik heb Tele2 gebeld, gezegd dat ik port 80 niet kan openen. Dat klopte ook zeiden ze, zij ondersteunen dit niet. Een router met UPNP kunnen ze me ook niet bieden en ik kreeg het advies het probleem maar voor te leggen op hun forum. Kortom....ik zit tot maart met een Moderate en soms zelfs Strict NAT. Het is wat het is. Niks meer aan te doen.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    In principe heb je alleen port 3074 nodig. Die andere poorten moeten open zijn maar niet forwarded. Microsoft zet dat alleen zo neer aangezien sommige routers hier geen onderscheid tussen maken.

    Ik denk dat jouw probleem eerder ligt aan de firewall en DoS protection van je router.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vrienden van mij willen (eindelijk) een Xbox One aanschaffen.Waar heb je op dit moment de beste deal?
     
  11. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb ook moderate, gaat opzicht best, soms krijg ik fout meldingen maar bij het opnieuw opstarten van de modem werk het weer.
    Zit bij solcon en heb een Fritz.box de provider hadden ze de instellingen zo gezet dat online prima werkt.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal al heel vaak gevraagd zijn, maar ik wil het even dubbelchecken: er is zo goed als geen verschil tussen een import en gewone Xbone? Qua garantie afhandeling en alles.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Idd al heel vaak besproken.
    Geen verschil.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ook denk ik al vaker over gehad! Tijdje geleden gelezen dat Xbox Live veranderd is maar heb je het nog wel nodig om online spelen of is het nu een beetje hetzelfde als de betaalservice van PS? Kan het nergens vinden dus ben bang dat je nog gold moet hebben om online te spelen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, je hebt Live nodig om online te spelen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok. Wat zou ik hier zelf aan kunnen veranderen? Ik kan niet veel beginnen met deze Davolink DV2020 modem router. Ik heb hier echter ook een Sitecom wireless router N300 x2 eraan gehangen en tot nu toe blijft het moderate en niet strict. Geen idee of dit door die sitecom werkt..want eigenlijk horen een modem router en router niet samen te werken toch?

    Ik heb net gekeken in de settings van de Davolink en kan niks vinden over firewall.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ghehe, dank je. Was even belangrijk om het te dubbel (triple, quadruple) checken. :+
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: als je last hebt van apps die erg traag snappen, zoals achievements, helpt het heel erg om de Google DNS op je Xbox One in te stellen (8.8.8.8 en 8.8.4.4). Bij mij laden de apps nu een stuk sneller.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks voor de tip man.

    Ik heb een vraagje over een bepaalde app die altijd wel op 360 werkte. Crackle. Het cirkeltje blijft maar roteren en roteren en doet verder niets. Hebben jullie dit ook?
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Hm, ik dacht ook als ik ze via de app bekijk. Als hij eenmaal in snap zit, dan lijkt het alsof hij er niet meer uit wil. Maar waarschijnlijk doe ik gewoon iets fout.
     

Deel Deze Pagina