1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ook een account aangemaakt op de PS4 om mee te handelen. Heb ze beide aan dezelfde originid gekoppeld en het switchen werkt wel geniaal in de webapp. Je kan nu met 1 druk op de knop veranderen van X1 > PS4. De Xbox webapp is al de hele dag down vanwege alle autobuyers. Die op PS4 is nog wel gewoon online en de prijzen zijn daar ook een flink stuk lager.
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok tnx, ik zal eens kijken.

    Heb nog geen Paypal maar dat is zo geregeld. Met MS points kan je helemaal niks meer op de one he?
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die worden omgezet in € als het goed is.
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Dit valt hier ook onder siemenn ?
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha dat zal ik eens proberen.
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Oh jee de SIF Neymar is al onderweg hoor jongens, hattrick tegen Granada net.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup, die jongen gaat lekker.

    Dzeko en/of Sigthorsson zullen er ook wel eentje krijgen.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe zit dat met die punten langs je xp? Verdien je die gewoon door te spelen? Ik heb er 18000 ben Level 27. Verdien je die snel? Ga daar boosts van kopen namelijk maar weet niet hoe je die punten verdiend
     
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb een bug in fut!!

    Als ik offline seizoenen speel dan telt hij de punten er niet meer bij ? Dat deet hij wel bij de eerste 2 seizoenen.

    Ik blijf nu steeds hangen bij het zelfde team waar ik tegen moet spelen en 0 punten.

    Niemand last hiervan in FUT ?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat komt inderdaad door de bug. Vandaag is het echt één grote teringzooi bij EA.
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ok en dat gaat nog wel weg ? of komt dat door de storing ?
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Die verdien je door de jaren heen, sinds Fifa 10/11 geloof ik. Dat lvlen gaat niet bepaald snel maar die boosts heb je zo binnen, gewoon wedstrijden spelen, toernooitjes winnen etc.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah oke. Ja xp maakt me niet veel uit. Maar die punten kan ik goed gebruiken. Voor 1000 van die xp punten kan ik 10 wedstrijden 1000 meer coins krijgen. Welke boost pakken jullie altijd? En die punten verdien je ook via fut of alleen buiten fut? Die xp points dunno hoe je die noemt. Excuus voor de vele vragen. Weet niet hoe het precies heet dus Google is lastig en ben er vrij nieuw mee qua fut.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarschijnlijk staat Messi in het TOTW met 2 goals 2 assists. Ze tellen de assists vaak ook wel redelijk zwaar mee en Messi is nog niet in form geweest en staat op de cover.

    Ik had nog 85k punten en kon gewoon alles van FUT kopen t/m lvl 60. Gewoon de hoge boosts eerst en de lage als laatste. Vooral die trade pile upgrades zijn nice.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar bedoel hoe snel verdien je ze weer? Beetje zonde gelijk alles op te maken als je ze moeilijk verdiend. Ik heb nu 18k zal wel van fifa 13 zijn nog. Ik kan dingen kopen tot Level 27. En wat is een trade pile upgrade dan?
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij verdien je er 200 per wedstrijd. Per dag kan je maximaal 2.000 EA coins verdienen, via Game of the Week kan je extra EA coins verdienen
     
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou inderdaad zeker een andere CAM nemen. Lukaku is alles behalve een spelmaker op de CAM. Slechte passing, matig inzicht, matige dribbel, etc.
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zat te denken aan ozil of oscar en mischien in de spits costa of sturridge.
    Wat vinden jullie.
    En wat is nu beetje goed te verkopen heb bijna 200 spelers te koop en ik weet niet hoeveel shirts en verbruik items
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik zou voor Costa én Sturridge/Remy gaan en Oscar of Di Maria op de CAM.
     

Deel Deze Pagina