Ik kan nu wel meedoen, heb hem alwel gehaald maar vind het wel leuk om over te doen. Ben level 29 msg reflex reson en ik join gelijk
Volgens mij is het morgenavond Reson. Maar als jullie morgenavond crap zitten qua spelers dan join ik wel.
Probleem is dat er morgen nu 4 man kunnen zoeken er nog 2. avond wordt kut om een raid in te halen Wat kunnen wij doen om met meer mensen een conversatie te doen? Echt bullshit om die max op 5 te zetten...
Voeg mij maar toe op psn. Als ik online ben en jullie zoeken nog iemand wil ik wel meedoen. Level 27 warlock beide subclasses gemaxt. Heb de raid alleen nog nooit gedaan dus beetje guidance dan zou handig zijn.
Lekker dan zit je op het einde van een strike missie. Plonk* xbox update, klapt er direct uit. Wat een slecht systeem is dat eigenlijk. Vraag gamers GVD eerst of ze meteen willen updaten. Pfff bummer! Het is voor de XONE! helaas
Gister alsnog (voor het eerst) een Legendary uit een rare engram gekregen! Light/Beware Fusion Rifle. Erg nice. Kom helaas 1 Strange Coin tekort om armorpiece te kunnen kopen. Maar dankzij de Queen en deze lucky decryption, in een avondje gamen, gelijk drie legendaries. Not bad
Als ik dat zo zie moet ik mijn sunsinger toch maar eens gaan levelen. Als vind ik voidwalker tot nu to prettiger spelen.
Maar de sunsinger heeft in mijn ogen een nuttigere special. 1 keer een bolletje gooien is leuk, maar totaal niet effectief
Zo'n sunsinger kan natuurlijk in zijn eentje een hele wipe voorkomen door zichzelf te reviven. Persoonlijk hecht ik daar ook veel meer waarde aan in pve. Voidwalker is dan wel weer geniaal in pvp.
Ben nu ook zover om weekly en daily strikes te doen, maar waarom "in the name of Zeus's butthole" zit daar opeens geen matchmaking meer op? Gister solo tot die nexus boss gekomen, maar als je die op 25% hebt breekt de hel los en spawnt het hele veld vol enemies. Pfff.