Dat is wel echt laat En de rest? Pfff ik stuur wel een PB naar iedereen. Luie mensen die hier niet kijken
Ja baal er wel van, ben nu lvl 28 dus moet wel goed te doen zijn. nog ff een paarse auto rifle fixen.
Ik ben ook beschikbaar voor de raid op de ps4. Psn: Maluku_AK Op dit moment een level 27 warlock. Dus mochten jullie nog iemand nodig hebben om een keer te raiden. Voeg me gerust toe!
Oke, veel raiders dus vandaag zo te zien. Laten we er één doen om 15.00 uur vandaag op de PS4. Meedoen? PM me ff je PSN . Liefst lvl27 en headset.
Ik en nog twee die geen lid zijn hier kunnen vandaag om 15:00. Zouden dan nog 2 mensen nodig hebben. Wij zijn Lock, Titan en Hunter. 3x 27.
Jawel, de rest is allemaal 27 dus dat maakt niet veel uit. Volgens mij heb ik jou al op PSN, gewoon Ralluf toch? Raidgroep is vol. YoloCryingWalker, Menloh (+2), Ralluf, ShadowSaiyan. Zorg ff dat je de XboxWorld clan joint van tevoren in verband met de trophy, dit kqn op Bungie.net
Ben nu level 27 (Hunter) en wil vanaf morgen (EDIT: vanaf aanstaande woensdag) ook wel meedoen met een raid via Xboxworld, PS4. Zit al in de clan . Kan doordeweeks gewoon 's avonds, heb ook een headset.
Ben ook level. 27, beschikbaar voor raiden aankomend weekend (vrijdag, zaterdag, zondag). PSN: Marshall_GD
Ik zie hierboven al wat mensen die hebben geraid. Wie hebben er nog niet geraid op PS4? @Delphiki @AnubisNefer @Cookie @GillesD12? Misschien handig om alvast een groep te vormen om schot in de zaak te krijgen. Kunnen andere members (die evt. de raid al eens hebben gedaan) erbij aansluiten als ze willen.
Ik nog niet inderdaad, wil graag een keer meedoen. Heb van de week niet kunnen spelen dus ben nog lvl 25 maar zit er wel tegen aan