1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Tis ongelooflijk weer zeg en dan vinden mensen het hier raar op het forum dat je NEGATIEF over een spel gaat praten!!

    Nu heb ik weer de bug dat hij punten bij fifa ultimate team niet optelt bij de seizoenen van fut.
    Hele ochtend is het goed gegaan geen gezeik en nu dit weer man man....

    Waarom betalen we nog geld voor spellen die niet af zijn!!!
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik denk dat ik perfectie heb gevonden met mijn team in FUT, ik hoef alleen nog Di Maria te kopen maar daar wacht ik mee tot na het weekend. Daarna is het werken naar de IF spelers die hiervan uitkomen.

    http://www.futhead.com/15/squads/2076881/
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Blessure kaarten kopen is echt zonde, dat geld kan je veel beter spenderen aan extra spelers om je team uit te breiden en blessures makkelijker op te kunnen vangen, en Bronzen boosters ga ik ervan uit dat je bronze pakjes kopen bedoelt, niet doen ;) Heel zonde van je coins.

    Blessures voorkomen is niet echt mogelijk, maar als jij elke positie in je team gewoon dubbel bezet hebt dan is een blessure geen probleem. Hiermee los je gelijk ook je fitness problemen op en blijft iedereen fit. Het beste is om geen blessure en fitness kaartjes te kopen, en pakjes kopen met coins zou ik helemaal niet doen. Je maakt er 9/10x verlies mee.

    Tenslotte Chemistry; Erg belangrijk natuurlijk, probeer het altijd op 100 te houden, je zal merken dat alles lekkerder gaat in je team, als je bij het bouwen van je team spelers van 11 spelers uit dezelfde competitie/land koopt heb je in principe altijd 100 Chemistry.

    PS: Voor als je het nog niet wist, in de EA catalogus kan je coin boosts kopen, erg handig in het begin.
     
  4. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man wat is EA toch een kut bedrijf. Nu kun je via de web app weer geen spelers kopen.
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe speelt Gundogan? Was vorig jaar echt een van mij favoriete spelers.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb nu 433 gespeeld en 41212 en ga toch weer voor 41212,bij 433 mis ik toch een extra spits.Vorige fifa 10x div1 gewonnen en nu gedegradeerd uit div7 haha maar dat is een incident hoop il
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb op ps4 weinig tot geen last van storingen. Alleen vrijdagavond even (wat logisch is met die goedkope servers..). Maar ik begrijp de frustratie. Je betaalt 60-70 euro voor een spel dat je soms niet eens kunt spelen door die bagger servers. Elk jaar weer hetzelfde.

    Wie speelt er nog meer fifa 15 op de ps4? Voeg mij gerust toe: Robinajaxfan

    Iemand die mij de tradepile upgrades wilt giften? Zou het erg waarderen!
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Even serieuze vraag zijn er nog altijd problemen met fut of doe ik iets fout? Ik heb 4 geblesseerde spelers die mag ik ook niet als reserve hebben. Heb inmiddels 15 potjes gedaan en ze zijn nog steeds geblesseerd? Terwijl er staat 3 wedstrijden. En wat zijn die silver promo packs voor 30k? Staat dat je dan een heel gold team krijgt? Klopt dit? Want mijn team is bagger en krijg het zo niet beter iedereen word moe en geblesseerd.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Voor de mensen die van snelle CB's houden: Jerome Boateng met Shadow kaartje heeft (88!) sprint speed T_T
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vroeg mij al af waarom hij zo duur was! Daarom dus.. Ik zal hem denk ik alleen niet gebruiken, Bundesliga is niks voor mij, enige goede spits is Lewandowski in die competitie. En die kost meer dat wat hij kan.
     
  11. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.futhead.com/15/squads/2135033/
    dit is mijn team tot nu toe.
    Ben aan het denken om balotelli te verkopen en mischien van persie er neer te zetten of sturridge.
    en dan ben ik nog aan het denken voor cvm heb nu ramires maar denk ook aan matic ramsey,
    En dan ben ik nog aan het denken om nieuwe verdediger te halen voor vertonghen mischien koscielny of mangela
    wat denken jullie ervan
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve dingen over Balo, maar heb hem zelf nog niet gehad dus kan daar geen mening over geven.
    Voor CVM is matic echt een monster, zou ik zeker doen.
    Vertonghen zou ik wegdoen, wordt volledig verpest door z'n workrates, Koscielny is erg goed en mangala lijkt me ook wel oke.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nog even en keer. Snap ook niet hoe jullie al zulke spelers hebben? Hoe?
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hmm dat van die geblesseerde spelers lijkt me een bug dan want daar heb ik nog geen last van gehad.
    In die promo pack zitten 11 gouden spelers en een manager ja maar daar zou ik dus nooit 30k aan uit geven als ik jou was!! Als je dat aantal coins al hebt liggen kun je al best een goed team bouwen :)

    Meesten die al zo'n ziek team hebben kopen of max veel packs met fifa points of zijn gewoon erg goed met de transfermarkt bezig.

    1 simpele tip! Zet gewoon aan het eind van elke dag je hele team weer te koop. Ik zet de minimale bieden prijs ongeveer 500 coins hoger dan waarvoor ik ze gekocht heb. Let wel op met dure spelers want er gaat 5% vanaf!
    En wat je niet kwijtraakt bouw je gewoon weer wat omheen of je koopt gewoon dezelfde spelers weer terug. Zo kan je al aardig winst maken :)
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heel mijn team te koop zetten ja? En dan elke keer nieuwe spelers aanschaffen? Maar wat houd goude spelers in? Qua rating zeg maar 75?78?
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja als je daar zin aan hebt wel ja. Levert toch weer een paar coins op elke keer :) Goudens spelers zijn idd spelers met een rating van 75+ en diegenen met een gloed erover zijn er gewoon wat minder dus die zijn niet perse beter :)
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Helaas zegt een rating niet of een speler goed is of veel gaat opleveren. Het gaat om pace, league, team, skill moves en weak foot. Heeft een speler veel van deze attributen (zie Depay) dan verkoopt ie meer dan een speler met een hogere rating en minder van die attributen.

    Ergens een site waar je kan kijken welke kaarten het beste zijn voor je spelers? Of is de enige optie je stats bekijken tijdens een wedstrijd met een specifieke kaart?

    Hij speelt net als in FUT 14, hij is iets minder in zijn verdedigende taken maar aanvallend is hij fantastisch, laat wel wat ruimte liggen tussen de verdediging maar daar heb ik andere spelers voor. Ik hoop dit jaar dat ie geen blessure oploopt en een IF krijgt.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is zo'n shadow kaartje dan blijvend of tijdelijk?

    Benteke is trouwens ook baas! Evenals Vlaar, die hebben ze echt een mooie upgrade gegeven sinds het WK. :)

    Vind het vooral heel tof dat je nu alles op de aanval kan spelen als je echt iets wil forceren. Dan heb je echt opkomende backs en inkomende verdedigers. Je bent superkwetsbaar, maar dat is wel te ondervangen door snel de bal te veroveren. :+

    Wat vinden jullie van deze?
    http://www.futhead.com/15/squads/1260074/
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb Balo geprobeerd in een 4-1-2-2 met Remy naast hem. Voetbalde niet goed mee, scoorde wel maar dat waren meer intikkers/rebounds.

    Mede door zijn workrates l/l is het echt een luie speler geworden, tevens is zijn strength omlaag gehaald. Zal er waarschijnlijk ook aan liggen hoe je speelt maar Balo liep bij mij gewoon te sloom mee om goed aan een aanval mee te doen.

    Als ik jou was zou ik Balo / Benteke / Bony en Lukaku even vergelijken want die verschillen allemaal niet zo veel van elkaar behalve het prijskaartje.
    ----------------------------------------------

    Weet iemand of de prijzen nog steeds zullen stijgen? En heeft iemand Sterling al uitgeprobeerd? Heb nu Oxlade maar die speelt vrij goed, echter is sterling natuurlijk wel een enorme baas.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tering he, die prijzen. Sturridge kost nu zelfs 60k. Pfff, dat wordt nog sparen.
     

Deel Deze Pagina