1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    het aantal p'tjes boeit mij niet zo veel , maar een steady framerate draagt wel bij aan de gameplay vind ik.
    Het tegenwoordig steeds vaker voorkomende principe dat je voor $60 slechts de basis van een game krijgt, en $100 kunt lappen voor de complete game staat me niet zo aan. #votewithyourwallet (maar hij lijkt me te leuk om aan te laten liggen dus ik koop hem waarschijnlijk toch wel ;) )
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    900p/30fps is een compleet andere game dan 1080p/60fps. Dat maakt ook (voor mij althans) alle gameplay die ik tot dusver heb gezien (en zo awesome heb gevonden) niet representatief.

    Ik ben geen resolutie hoer, maar ik vind dat als we inleveren op resolutie dat we op zijn minst een gelijke framerate mogen verwachten. Ik kan ook nergens streams vinden van de One versie, alleen maar PS4.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou gewoon allemaal nogal raar zijn als we nu op X1 nog krijgen te kampen met zulke verschillen. 900p? Fine...no problem op zich. Maar 30fps vs bijna constant 60fps? Gewoon fucked up, simpel zat. Begrijp ook niet waarom...want de game ziet er nice uit hoor maar echt niet ziek mooi...niet...Witcher 3 mooi ofzo.
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Pretty much. Die dude op de hitbox stream ging zelfs zover als 720p/30fps.

    Leuk man, mijn XBO veel eerder van verwacht gekocht omwille van deze game, krijg je gelijk de grootste flater qua performance verschil. Had het kunnen weten met WB en Sony.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is toch nog niks bekend?
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch al langer bekent dat de Xone het minder doet dan de PS4 met de meeste third party games?

    Snap de hele heisa niet, had dan een PS4 gekocht.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja...weet je...dat lijkt me wel echt sterk. 720p en dan 30fps? Nah man. Volgens mij weten die stream dudes niet waar ze het over hebben. Het is weird dat er zoveel stitle is...maar we moeten maar gewoon afwachten en kijken wat Digital Foundry ons zegt denk ik.

    Dat er verschillen zijn was bekend, vooral in het begin waren er resolutieverschillen en zelfs framerate met Tomb Raider DE. Laatste tijd ging het beter dankzij die update en Kinect er tussen uit en dat zag je in games zoals Metro en Destiny. Dus ik denk dat mensen daarom een beetje 'wtf' denken.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2014
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Die stilte is verdacht, daarom zou het me niks verbazen. Kijk, ook al weet iemand er geen kloot van, dan is het nog mogelijk om te zeggen dat iets niet 60fps is. Ik kan waarschijnlijk ook lastig op mijn tv zeggen of het 900p of 1080p is, daarom boeit resolutie me waarschijnlijk niet zo heel veel. Die framerate vind ik vele malen erger en van de twee XBO streams (allebei gisteren op hitbox) zeggen ze allebei 30fps.

    @Erasmus - Een stream op die fransoos na, om één of andere reden was die hitbox stream best choppy, maar op twitch wordt alles na een halfuur uit de lucht gehaald en vandaag alleen nog maar PS4 streams voorbij zien komen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bizarre shit man. Tja dan zal unlocked 60fps wel echt slechter gelopen hebben op X1 dan zo te horen. Jammer.....want het lijkt de betere kant op te gaan de laatste tijd. Niet iedere developer is ook hetzelfde..dus tja...de ene kan er beter mee overweg dan de ander.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, leuker kan ik het niet maken: in raw power zit er gewoon een behoorlijk verschil tussen de One en de PS4 en ik denk dat de verschillen alleen maar GROTER zullen worden naarmate men beter met de hardware kan omgaan. Omdat a) er PS4 ook de makkelijkste architectuur heeft (Dat ESDram van de One is gewoon niet goed genoeg en vraagt custom programming) en b) de PS4 ook de grootste install base heeft en zal houden imho. ik was een xbox fanboy, maar met de One heeft MS duidelijk naast het potje gepiest. En alle sterke verhalen over extra 10% door geen kinect en de power of the cloud zijn slechts wanhoopsdaden. Niet leuk voor als je een One hebt, wel realiteit. Kun je er niet mee leven, koop dan ook een PS4. Maar Pas op, dan raak je je One niet meer aan. IK heb hem niet meer aangehad sinds ik een PS4 heb (januari) ...
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn advies is dat je hem nu nog voor een lekker prijsje verkoopt dan, je One, voor MS besluit ook hier een prijsverlaging door te voeren.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is verleidelijk om streams te bekijken van de game, maar ik doe het toch maar niet! Sinds de Fifa flop heb ik wel weer zin in een nieuwe game.
    Aankomende vrijdag maar eens kijken, de verhalen zijn allemaal goed.

    En uiteraard speel ik hem op de krachtigste console (mijn enige ook) :+
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zucht, als 720p/30fps waar blijkt te zijn dan vraag ik me af waarom ik het niet gewoon bij mijn game pc heb gehouden.

    We zien wel, was wel fijn geweest als Monolith niet om de feiten heen had gedraaid en gewoon eerlijk was geweest hierover.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is afwachten, want er zijn ook developers, Ubi onlangs die zei dat DirectX12 wel degelijk goede dingen voor Xbox One gaat doen. Of de verschillen groter gaan worden.....kweenie man. Er zijn juist verbeteringen geweest de afgelopen tijd en meerdere games tonen dat. Ik noem wederom een Metro Redux, die ondanks 900p wel 60fps is, Destiny is eigenlijk hetzelfde, Alien Isolation ook als ik het goed heb en volgens mij zou BF Hardline ook 1080p/60fps op X1 zijn. Dat is absoluut een verbetering tov hoe het ging in de eerste maanden.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    900p is toch ook nog steeds slecht? Kom op zeg, 1080p moet nu echt de standaard worden na al die jaren ( last gen hoorde eigenlijk al 1080p te zijn), zodat we ooit kunnen toeleven naar 4k gaming op consoles.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond 900p ook kut eerst, totdat ik gewoon zag dat de verschillen zeer zeer klein zijn en vaak gewoon niet eens te zien zijn. Was het niet zo dat je het verschil tussen 900 en 1080p pas zag wanneer je een tv had groter dan 50 inch en een bepaalde afstand ervandaan zat? Tuurlijk is het slecht voor een new gen console, maar ik kan het accepteren omdat het verschil niet heel merkbaar is. Framerate echter is behoorlijk merkbaar. 720p nu nog...is wel gewoon sad.
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Pretty much, vandaar dat ik het gevoel heb dat dit gewoon opzet is. 720p/30fps zou de grootste performance domper zijn van deze gen dusver, vooral omdat de game er eigenlijk geen reden toe geeft. I smell foul play, maargoed.

    (Het zal ook maar net weer bij de game zijn waarvoor ik een One eerder heb gekocht)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2014
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja mijn tv is groter dan 50 inch, en in de loop van de jaren zal dit in elk huishouden wel op gaan. Gewoon een erg trieste ontwikkeling als dit zo doorgaat bij de Xone
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat het een 'mixed bag' gaat worden. Er zullen games komen die wel een nice resolutie en framerate zullen hanteren maar ook trieste zaken zoals PES 2015 en wellicht...Mordor ook. Kijk naar Lords of the Fallen....die is 900p en grafisch denk ik echt wel zwaarder dan Mordor.
     

Deel Deze Pagina