Zo te zien kun je (tenminste op PC) de replays niet meer opslaan, erg jammer.
Heb meestal wel Fraps aan staan maar ik wil het wel eens vergeten en als de game al aanstaat en je probeert Fraps op te starten dan crasht de boel (was met 13 en 14 ook zo).
Had echt een geniale goal met Ibarbo in Career Mode, kwam in z'n eentje op de keeper afsprinten en hij tikt m zo achter z'n standbeen langs de hoek in .
Iemand trouwens nog een toffe career mode challenge?
Ik heb nu PSV in de BPL (omdat ze veel talent hebben) gegooid en een aantal teams uit de BPL vervangen door teams met een gelijke rating uit andere competities, 60% geld bonus erbij, Ibarbo gekocht (wat een monster zeg ) + nog wat talentjes om de bank te vullen, is tot nu toe erg leuk.
Lekker onvoorspelbaar ook, bijvoorbeeld 3-0 verloren van Dortmund, 2-0 gewonnen van PSG, 4-0 gewonnen van Bronby IF en Weder Bremen en 1-1 tegen Fiorentina die al heel gauw een rode kaart kregen.
Wil ook een career mode beginnen met een Football League 1 (3de Engelse league), 60% geld bonus, financiele overname en dan proberen zo veel mogelijk spelers uit de jeugdopleiding te gebruiken en zo weinig mogelijk te kopen, eerste seizoen de meeste matches simmen en proberen te promoveren en dan een beest team opbouwen en in 4-5 seizoenen de BPL of EL proberen te winnen.
Wat ik ook wel een gedaan heb ik alle topteams in de BPL zetten, iets mindere teams in de Championship (Engelse 2de league) zetten, erg pittig maar wel leuk.
Wat wel lastig is is dat het moeilijk is om spelers aan te trekken omdat alle top teams in dezelfde competitie zitten en dat de meeste teams waarbij je normaal in de competitie zit (stel, ik ben Roma en ik wil Cuadrado van Fiorentina kopen die nog steeds in de Serie A zit) ook moeilijk doen.
De EL en CL zijn ook wat makkelijker maar wel een toffe uitdaging.
Laatst bewerkt: 29 sep 2014