1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Pff hoop dat EA zijn troep snel oplost. Ik kan gewoonweg mijn seizoen bijna niet afmaken op professional met deze spelers. Ik heb nu 5 geblesseerde en 1 rode kaart. En ze worden gewoon niet beter. Maakt niet uit hoeveel matches ik speel. Ga ze denk ik maar quick sellen ofzo. Net 2 gold packs geopend via web app. Ook niks erin helaas. Die packs kreeg ik door elke dag in te loggen. En denk 1 van de Pre Order nog, denk dat de nieuwe week elke keer maandag is?
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wil graag een PL team maken. Heb ongeveer 80K te besteden. Maar voor dat bedrag haal ik helaas geen échte toppers binnen vrees ik. Iemand tips voor leuke/betaalbare spelers? :)
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja niet normaal, twijfelde tussen Cahill en Koscielny om te kopen 1 dag na de release. Gingen toen beide voor onder de 15k, nu gaat Koscielny voor rond de 20k uit mijn hoofd.

    Vind het jammer dat er niet zoveel "goede" verdedigers zijn in de BPL behalve Kompany, ik weiger gewoon om 20k voor Koscielny neer te leggen door zijn pace.

    Ga denk ik maar voor Baines en Zabaleta als backs.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik had gisteren m'n eerste pot dat ik moeite had met een tegenstander. Hij had een niet-shiny gouden team met 3.5* (bronzen bank). Ik werd overlopen door zijn druk, hoogstwaarschijnlijk speelde hij high pressure. Ik heb nu i.i.g. door dat ik Wilshere eruit ga halen voor een krachtpatser alla Fer of loper alla Ramires. Wellicht ook switchen van 4-3-3(2) naar 41212(2) en dan sparen voor Sturridge. Dan maar Walcott eruit halen, ook al is hij zo ontiegelijk goed.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hé gatver, ik dacht nog een paar IF Menezzen (:+) te kopen voor discard, net Mandzukic en Varane voor 7k en Ramos voor 15k op de market gezet, gaat ie al voor 50k :mad:.
    Wil in ieder geval ff twee betere CB's halen en snelle LB/RB's, word nu zo vaak er uit gerend ook al is het dan alsnog vrij makkelijk te verdedigen.
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
  7. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal niet zonde, gisteren kon je heel makkelijk winst maken op bronze packs door de hoge consumable prijzen.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb Maicon gister uit een pack opening. 93 pace heerlijk. Die baas loopt iedereen eruit :D momenteel is mijn Chemestry 41, eigenlijk rond de 55 maar door geblesseerde spelers niet meer. Ga proberen van hetzelfde land te halen allemaal. ipv packs te kopen ga ik nu voor spelers zelf op de transfer market.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb dit jaar, en vooral vorig jaar altijd moeite gehad met die 75/76 rated 4231(2) Bundesliga teams. Ik kwam en kom ze nog steeds echt ongelofelijk vaak tegen en elke keer wordt ik helemaal weggespeeld, moet haast wel iets met die custom tactics te maken hebben want het zijn gewoon doodnormale spelers met alle stats rond de 70. Ook dit jaar ben ik er 2 tegengekomen en beide kansloos verloren.. Ze spelen trouwens altijd met die Drmic in de spits, echt een ongelofelijk goeie allround spits voor z'n 77 rating.
     
  10. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als iemand hier nog eens een serie A squad maakt zet dan Honda op CAM of CF echt serieus die gast speelt heer-lijk. _O_
     
  12. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Pace is OP as usual, dus hij is goed.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Zodra de web app weer online gaat met transfermarkt zullen de prijzen weer gaan dalen?
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Remy is echt super, is zijn coins meer dan waard!
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe save je veranderingen op die webapp? Als ik mijn team aanpas veranderd het niet zodra ik heb uitgelogt. Wel als ik packs open. ( had gratis pack ) Die spelers staan er gewoon bij.
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben best tevreden met mijn elftal maar heb nu weer flink gespaard en er mag dus weer wat uitgegeven worden :)! Ik zat zelf te denken aan een goede spits erbij ipv Lukaku maar welke raden jullie echt aan?

    Heb zo'n 150K te besteden, dus naast een spits zou er dus ook nog ruimte moeten zijn voor een andere positie te versterken.

    Dit is mijn team http://www.futhead.com/15/squads/2191109/
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mesüt Özil in mijn season-ticket pakje. Koekoek. :D
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Eduardo Vargas! Heb hem samen met Jovetic gebruikt in divisie tien tot en met zeven en hij liep meer dan één op één. Jovetic zelf ook trouwens, ook een aanrader maar iets duurder. Diaby is een goede voor op het middenveld en met Onuoha en Chiriches heb je twee snelle en betaalbare (voor BPL begrippen) verdedigers als je die zoekt.
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou Remy halen voor +- 30k.

    Verder heb je zat goede spelers die niet zo duur zijn zoals: Rafael, Gibbs, Sakho, Oxlade Chamberlain, Bony etc..

    Zou in ieder geval een goede speler voorin halen die het verschil voor je gaat maken.

    Zou persoonlijk voor 1 speler van 30k gaan en dan 10 spelers van 5k in plaats van 11 spelers van 7.2k
     

Deel Deze Pagina