[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Heel verrassend...

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    DLC word al jaren met de game mee ontwikkeld, op een gegeven moment is een afdeling klaar en gaan ze alvast aan DLC beginnen, mensen kopen het toch wel en die 2 expansion passen werden al meeverkocht.

Moet wel zeggen dat het bij Destiny wel heel erg is, je voelt zo gigantisch dat er overal in gesneden en gekort is, al is het niet om later toch als DLC te verkopen of gewoon om kosten te besparen...

Erg jammer maar we blijven er met z'n allen steeds intrappen en zolang we dat blijven doen krijg we steeds minder game en meer DLC.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    To be fair , tot nu toe houden ze ons ook bezig met gratis nieuwe dingetjes

Niet alles is betaalde DLC

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze knippen content uit de game om later toch weer toe te voegen:+

Zoiets van kijk eens hoe aardig wij zijn.
    Ik heb overigens al voor de DLC betaald maar kijken hoelang ik Destiny nog leuk vind.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff dat laatste stukje in de Raid als Atheon er is. Eigenlijk relatief gezien niet echt een moeilijk stuk maar die irritante snipers binnen die port.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ben compleet gesloopt 8) die boss is echt kut :p

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat stukje dat wel voorbij die eerste fase waren. Iedereen spul kreeg van legendary wapens etc. En dan we alsnog die eerste fase weer moesten doen lol.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, en daarna lukte het keer op keer niet :'-(
    Maar moeten we nu voor dinsdag de raid completed hebben of hebben we tot volgende week zondag?

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Zijn jullie dus verder als vanmiddag?

10. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Laatste boss is even goed tacts doorhebben, jungle is de moeilijke kant, daar adviseer ik een gunslinger mee heen te nemen zodat hij Golden Gun kan poppen op die grote mob daar. Desert side is makkelijk voor degene die relic vast heeft, dubbel jump gevolgt door RT midden in de Hobgoblins en je one-shot ze allemaal.
    Als hele team de tacts goed doorheeft is het goed te doen, wij hadden hem op de 4e of 5e try geloof ik.

NaiZuro vindt dit leuk.
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja hebben het idee wel idd. Even nog de betere uitvoering. :)

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vanmiddag kan ik niet . Vanavond misschien.

14. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb het dan ook niet over de raid. Daar wil ik niet eens aan beginnen qua gedoe. Ik bedoel gewoon de strikes, die tijdens de campaign, of op de map (hoe je het wil noemen) MET matchmaking zijn en dan bij de weekly opeens zonder.
    Het is nou niet direct heel veel moeilijker. Schildje met speciale kleur hier en daar, maar heb solo gewoon problemen met de achterlijke hoeveelheid enemies bij de boss battle. Dat is prima te doen met randoms. Zelfs als ze stil staan en kogels vangen:D

Dit dus, ik speel maar net wanneer het even uitkomt (lees vrouw en kinderen slapen) en vaak kort, dan is het lekker om gewoon met randoms gekoppeld te worden die op dat moment online zijn. Hoef ik niet voor 10 minuten spelen op een forum mensen te gaan charteren. Daar komt bij dat mensen met veel friends het dan gewoonweg beter zullen doen dan ik met randoms. prima toch?

Ik hoop dus gewoon dat er alsnog matchmaking komt voor die weekly/daily, want ik wil ook strange coins hebben.

Gisteravond hield Destiny plots ook opeens van mij trouwens. Haalde in mijn laatste queen mission nog effe de legendary sniper en kreeg wat engrams van de cryptard omdat ie level 5 werd en trok daar gewoon even "the last word" uit. Handconnon exotic:eek:
    Gaaf ding.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb nog geen geluk gehad bij die Cryptard. Helaas :+ M'n neefje heeft daar al twee Exotic Bounties uitgetrokken :mad: De bitch. Toch jammer dat de Monte Carlo AutoRifle niet in de XBOX versie zit. Dat ding ziet er gelikt uit.

Ben nu bezig met m'n Crucible Rank om die snel omhoog te schroeven. Heeft iemand tips? Moet level 2 bereiken voor de gear en level 3 voor de wapens. Duurt nog wel eventjes :) Heb ondertussen wel genoeg om een wapen en gear te kopen. Zit op 131 Crucible Marks. Gaat aardig goed. Zie heel veel mensen met die Exotic Auto Rifle. Gisteren was iemand nog aan het opscheppen. Die was heel snel weg nadat hij m'n fully upgraded Shingen-E op z'n appel kreeg :+

Over die geschrapte content ... tja. Denk niet dat je Bungie daar de schuld van moet geven. Heb het idee dat de exclusive missies/raids e.d eruit zijn gehaald om zo TOCH nog de Sony spelers een extraatje te geven. Zou "schandalig" zijn als je geen exclusive dingen hebt tijdens de launch. Jammer. Had echt wel wat meer variatie in gemogen!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Stiekem mijn kistjes gejat hé! Ik wist het! Daar stond Waldini op hoor :+

Heb nu wel een reden om die Minotaurs echt te haten. En dan straks bij Aetheon heb je gewoon de sterkere variant die je even komt kwallen. Kolere.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind ook niet dat we daar al te verbaasd over moeten doen.

Het enige wat je Bungie kwalijk kan nemen is dat in de base game vrijwel geen verhaal zit. Dat is gewoon raar.

Maar we wisten allemaal wat het plan met Destiny was. Na launch beetje bij beetje extra content toevoegen in de vorm van wekelijkse activiteiten en eens in de zoveel tijd een grotere expansion.

Dat wisten we allemaal en we hebben toch allemaal gewoon de game gekocht.

En ik wil dit nickle & dime gebeuren niet goed praten , want het voelt inderdaad alsof ze een hele game hadden en gekeken hebben wat ze eruit konden trekken om ons later apart nog eens te verkopen als DLC of season pass maar ik moet zeggen dat ik de wekelijkse dingetjes wel kan waarderen.

Om twee redenen, en het is gewoon leuk dat er elke dag/week weer even iets te doen is wat net even iets anders oplevert of net even iets anders is , maar ook omdat het de progressie van de playerbase een beetje bij elkaar houd.

Ik heb de eerste week te weinig gespeeld dus loop een beetje achter op de curve (kan nog niet meedoen met raids bijvoorbeeld , maar ik zit er niet ver vanaf) maar ik heb niet het gevoel dat het niet meer in te halen valt. Het zorgt er dus wel voor dat je niet a la bijv CoD na een week al mensen hebt die geprestiged zijn terwijl jij zelf nog je eerste wapen moet unlocken :+

de pacing van de progressie is een ander verhaal, ik had een hele tijd het idee niet verder te komen omdat ik maar geen goede drops kreeg en toen ineens kwam alles tegelijkertijd waardoor ik in no time van 20 naar 25 ben gegaan. Het is wat te random waardoor je soms tegen een muur lijkt op te lopen. Maar ook daar zijn ze volgens mij wel bezig, dat soort dingen strijken ze dan weer wat glad door bijv een gegarandeerde legendary uit te delen bij de Queens missies

Het komt er eigenlijk op neer dat ik niet het idee heb verontwaardigd te mogen zijn vanwege de manier van uitrollen van content omdat ik vind dat ik dit van tevoren al wist en toch met mijn volle verstand de game gekocht heb :+

En ik heb er ook totaal geen spijt van, ik hoop dat er veel verhaal in de expansions bij gaat komen want dat is tot nu toe veel te beperkt. Maar de gameplay staat als een huis, de map designs zijn ook goed tot zeer goeden ik vermaak me er nog prima mee

Merliin vindt dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is jammer dat wel DLC moeten kopen maar ben wel blij dat beide DLC ook Raids krijgen. Dat voelt echt als iets anders ook qua tactics. Het is niet constant op de baas schieten ofzo en is best verfrissend. En er is goede loot wat je bij Strikes mist. Ook als zijn die makkelijker natuurlijk.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Werd die loot niet aangepakt in de komende update? Althans, dacht zoiets gelezen te hebben dat bazen nu ook Engrams e.d droppen?

Deel Deze Pagina