1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vergis je niet in de grafische pracht van Mordor. Vooral ook de characters (orcs) zijn van ongekend hoog detail niveau en dan vaak vele tegelijkertijd op het scherm. lange draw distance, etc, etc... Veel (p)reviews halen met opzet de graphics even aan omdat niemand hier geweldige graphics had verwacht en het op dat gebied dus blijkbaar in Poitieve zin opvalt. Maar goed, deze week kunnen we er zelf mee aan de slag ...
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind vooral de wapperende cape tof en dat gras wat allemaaal beweegt. Maar inderdaad de Orcs zien er ook echt vet uit. Ach wat betreft die verschillen.....als ik de game haal zal ik er echt wel plezier van hebben en het is sowieso de enige versie die ik kan halen, X1. Wanneer ik uiteindelijk ergens laat volgend jaar een PS4 heb en die verschillen blijven....dan zal dat wellicht gaan veranderen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heerlijk om beide consoles te hebben :) PS4 gaat denk ik het vaakst gebruikt worden voor SP games
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat voor mij echt kut worden tegen die tijd, want ik zit 9 van de 10 keer in party chats met vrienden. Dus ik zal dan twee consoles moeten aanzetten, pfffff.
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet niet of jullie ook een beetje op NEOGAF actief zijn, maar it's not looking good. Zucht, wat baal ik hiervan zeg.

    Enig idee of de winkels hier eerder los zullen gaan? Het is een SP game, beetje BS om tegenwoordig geen gezamenlijke release te houden.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Whats not looking good?
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De XB1 versie.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    En daar kijkt iemand van op?
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sneu voor de X1 owners.. Maar als de game maar steady draait is het belangrijkste
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ie er crappy uit zou zien vind ik overdreven. Minder goed dan PS4, ok. Snap de discussie ook nog wel, maar zeggen dat het lelijk is gaat wat ver imo. Oordeel zelf zou ik zeggen:



    Overigens vraag ik me af of de source wel de volle resolutie weergeeft in deze stream. Ben er zelf ook nog redelijk van overtuigd dat de effecten, textures, physics etc. belangrijker zijn dan 1080p of 900p, al hangt dat ergens natuurlijk ook wel van elkaar af. Graphics zijn in ieder geval geen issue voor mij waardoor ik twijfel hem te kopen. Ben meer bang dat ik weer een game koop en geen tijd heb om hem te spelen. :mad:


    Edit: Streamer zegt nu dat het gewoon 60fps is voor X1.
     
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hahaha! Jij zit ook in die chat dus. Ik wou net zeggen, dit is de eerste streamer die 60 zegt (die van gisteren op hitbox zeiden 30, maar hitbox en twitch zijn allebei 30 capped geloof ik)

    Overigens ook de eerste stream die relatief soepel loopt, hitbox was echt een nightmare.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, die nickname Thundcrash kwam me al zo bekend voor. :+
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    In ieder geval mooi om te horen dat er één streamer is die 60 zegt. 60 + welke resolutie dan ook en ik ben meer dan tevreden.

    Ik hoop stiekem dat yourgamezone eerder, zo niet vandaag, gaat versturen. Heb woensdag en donderdag vrij :+
     
  14. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat men roddels en klappraat voor waarheid aanneemt.
    Zolang er niemand "professioneel" pixels en framerates heeft zitten tellen/meten neem ik niets aan van een frikandel die aan het streamen is.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is absoluut jammer. Maar neemt niet weg dat de ontwikkelaar ook stil erover is en echt al die vragen ontweek, das weird. Maar we gaan er nu snel genoeg achterkomen. Sowieso als er hier mensen zijn die hem voor X1 halen kunnen het ons vertellen en ongetwijfeld DF nog voor het eind van de week.
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, dat is eigenlijk ook het enige wat die streamer die 60fps roept nu bevestigt. Wat ik wel kan zeggen is dat ik het op die stream er prima uit vind zien. Die hele discussie over cijfertjes is leuk en je zal het verschil aan het eind van de rit best merken, maar ik hecht nog steeds meer waarde aan de gameplaybeelden. Als die acceptabel zijn voor mij, dan kan het me geen kut meer schelen als het 720p/30fps is. Dat zou me pas iets uit gaan maken als ik de keuze zou hebben tussen de PS4 en X1 versie of als ik de games continu langs elkaar zie terwijl ik speel. Allebei niet het geval.

    Wat ik me meer afvraag is of de game niet repetitief wordt. Heb nu een paar reviews bekeken en wat ik vooral zie is een beetje klimmen en vooral heel veel van dezelfde combat. Snap dat het sowieso een combat-heavy game is, maar een keer wat andere vijanden of een originele missie zie ik nog niet echt terugkomen.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er zijn expres weinig filmpjes en info vrijgegeven over de missies, de makers willen dat je die zelf ontdekt.

    In die ‘’101’’ trailer zag ik al veel meer verschillende vijanden dan alleen orcs.
    Natuurlijk zal er repetitie in een game als deze zitten maar zolang de combat leuk is (en dat lijkt zo te zijn) kan ik me daar wel lang mee vermaken denk ik.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Meh, die comment las ik vanochtend ook, dat is weer net iets te naïef vanuit de XBO kant. Er zal wel verschil wezen, maar dat verschil had en zou eigenlijk miniem moeten zijn, een lagere resolutie is fine, maar een lagere resolutie en framerate is niet erg geruststellend.

    Maargoed, dan heb je weer zo'n streamer die dan wel weer 60 aangeeft. Heb denk ik nog nooit zo'n situatie meegemaakt, het helpt ook niet echt dat Monolith hun mond houdt. Ik ga mijn preorder niet cancellen, ik wacht al sinds november namelijk. Neemt echter niet weg dat ik op zijn zachtst aardig teleurgesteld zou zijn als de geruchten toch waar blijken te zijn.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja.....begrijp het man. Nou weer op Gamefaqs board een dude die zegt dat een streaming 780p zegt. Lol....wat een dom gelul allemaal. Alsof elke jan lul streamer dat kan weten.
     

Deel Deze Pagina