[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat betreft transfers : je kan ook op club zoeken of naam Transfers---> spelers kopen. Je zit nu wss in transfernetwerk en daar kan je idd alleen spelers vinden met je scouts

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Online seasons spelen met z'n tweeën is weer toegevoegd! Ben alleen benieuwd wanneer je een game zoekt wanneer je gast is toegevoegd, ook tegenstanders zoekt die met 2 man zijn. Of speel je dan ook tegen 1 persoon de wedstrijden?

3. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb de mijne (FIFA15 PS4) zojuist op marktplaats gezet voor €45. Vind het niet normaal arcade. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, stuur me dan een berichtje.

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat een klote spel! Baal ervan dat ik hem digitaal gekocht heb :mad:. Ervan uitgaande dat Fifa gewoon een must-buy is elk jaar, maar dit is echt dramatisch slecht.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zit met hetzelfde probleem zat ermee in me hoofd dat ik disc had.. had ik het nu maar wel gedaan met Fifa..

Ik ga hem ook niet meer spelen voorlopig dus van de schijf verwijderd.

6. Fantastic

Fantastic Guest

Wat is er volgens jullie dan zo fout? Head 2 head speelt gewoon prima imo.

7. MJD85

MJD85 Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Overgestapt van XBOX 360 naar PS4, maar vind FIFA 15 echt een verademing.
    Het speelt echt heerlijk soepel.

Mocht ik binnen 2 maanden van gedachte veranderen, PES maar weer eens een kans geven.

8. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Heeft iemand ook al eens problemen gehad met online clubs. Die modus dat je een club opricht en dus met vrienden samen kunt spelen en dan dus tegen andere zelfgemaakte clubs speelt.

Ik heb dit van het weekend getest met een vriend en van de 3 potten die we speelden gebeurde er 2x iets geks.

In ons team werd namelijk een speler geplaatst die wij niet kenden… (vermoedelijk iemand van de tegenstander). Dat an sich is al vrij irritant maar in beide gevallen was deze “ extra medespeler”hondsberoerd slecht of een omgekochte want elke aanval strande bij hem of hij gaf een goed zetje mee aan de tegenstander.

Killing voor deze modus wat mij betreft. Meer mensen die dit hebben?

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Precies, dat ze elk jaar de snelheid weer veranderen verbaasd me echt enorm. Zou je inderdaad makkelijk kunnen berekenen, en zelfs zonder berekening komt iedereen die het spel even speelt er zelf wel achter of de snelheid wel of niet klopt.
    Constant die filmpjes tussendoor mogen ze ook wel weghalen ja, vind het raar dat ze de intro vooraf inkorten maar je krijgt vervolgens wel na elke scheet een cutscene.

Het probleem met UT is gewoon dat je niet echt je eigen team kunt samenstellen en afhankelijk van het spel bent. Het team dat ik op UT heb is puur omdat het spel om snelheid draait. Als ik met het team zou spelen wat ik zelf in gedachten heb zou ik kansloos weg gecounterd worden. Iedereen koopt ook maar dezelfde spelers, en als een speler snel is is hij automatisch al veel meer waard.

10. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    als je al jaren geen fifa hebt gespeeld en je speelt voornamelijk singleplayer... welke zouden jullie mij aanraden voor de one? 14 of 15

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik vermaak me er wel mee. Begin is altijd wennen maar het wordt steeds leuker

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb denk ik in die 40 potjes die ik tot nu toe heb gespeeld wel zo'n 20 penalty's (in totaal) voor en tegen gekregen. Krijg ze wel heel makkelijk.. ook heb ik al belachelijk vaak gemist op open doel :lol:

13. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een paar potten gespeeld, maar ik had geen problemen.
    Heb je wel de juiste optie gekozen?
    Misschien ligt dat daar aan!

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Waarom koop je in vredesnaam FIFA als je de demo en het spel zelf tijdens dat preview-event al kut vond, en vindt dat de PES-demo op alle vlakken beter is? 8)

Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Over de mensen die niet kunnen scoren bij één-op-ééns: houdt (RB) vast en druk kort op (B). Oftewel: een finesse shot over de grond. 90% van de keren een goal. Harde schoten gaan er nooit in. Dat is wel zonde..

16. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat ik hem al voor de demo had besteld met een actie van VI, Papa! En waar lees jij in godsnaam dat ik heb beweerd dat PES op ALLE vlakken beter is? PES is in mijn ogen op het allerbelangrijkste vlak beter, de gameplay!!

17. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat ik hem al voor de demo had besteld met een actie van VI, Papa! En waar lees jij in godsnaam dat ik heb beweerd dat PES op ALLE vlakken beter is? PES is in mijn ogen op het allerbelangrijkste vlak beter, de gameplay!!

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Voor welk systeem wil je de game halen? FIFA14 op last-gen was kut. Op next-gen geweldig (PS4 in ieder geval). Wat FIFA15 betreft weet ik niet hoe dat op last-gen is, maar puur qua gameplay vind ik FIFA14 (PS4) beter dan FIFA15 (PS4), dus als nieuwe rosters je weinig kunnen schelen, dan zou ik gewoon FIFA14 nemen als ik jou was... ALS je dus al op next-gen bent.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    15 lijkt het meeste op 10-12. Fifa 13 en 14 zijn een stuk trager kwa spelen en hebben een nogal 'neppe' vorm van realisme. Hou je van snel > 15, hou je van wat langzamer > 14.

Het is hier momenteel nogal een hate-it/love-it wat betreft Fifa 15. Ik als groot voetbal en Fifa liefhebber vind deeltje 15 weer een verademing. Fifa 14 is het slechtste deel wat ik in de afgelopen jaren gespeeld heb, maar een groot aantal mensen zullen dat met me oneens zijn.

20. DAU_MGS

DAU_MGS AFCA

Leuk Bevonden:
    4
    Dit heb ik ook meegemaakt.

Wij deden cup match met clubs

1 wedstrijd 3 andere spelers. 1 keeper en 1 buiten speler die wel goed speelden de ander was drama.

Ander potje zaten wij in een ander team... Eerste 15 min, kon ik mij speler niet besturen. Had rood icoontje daarna werd ie geel en kon ik hem besturen.
    Dit potje verloren en hij telde hem wel als verlies bij ons.

We speelden daarna season clubs daar ging alles wel goed.

Deel Deze Pagina