Argh, ik doe zelf ook mee met het spammen maar het lijkt me verstandig omdat afspraakjes maar via dit topic te doen: http://forum.xboxworld.nl/threads/het-destiny-speed-dating-topic.174609/page-5#post-5218790 of gewoon een conversatie starten zoals we gisteren gedaan hebben. Momenteel is het wat een slow-chat hier
Nice dit is echt een zieke tactiek voor die baas zeg, maar dan moet er echt door iedereen goed gespeeld worden
Mijn god dat we daar niet aan gedacht hebben hahaha, morgen maar voor de 2e keer slopen op die manier
Half 8 beginnen we, rond kwart over 7 verzamelen. Heb er zin in . Eetstokje, zou jij deze tijd kunnen doorgeven aan Ian ? @NaiZuro @GForce @Eetstokje
Trek net een kistje open op de maan. 8 helium blauw ship engram 1 x blauwe sniper 1 x blauwe machine gun 2 x special ammo systhesis gul kistje
Lees net dat de DLC blijkbaar op disc staat en o.a. gewoon wat old Russia missies zijn. Zou echt lame zijn en leren het schijnbaar nooit...
Nee het is wel wat meer dan dat. Staat hier in het topic een video over een bug die liet zien welke missies er beschikbaar zijn met DLC.
Oud nieuws haha.. We zullen het zien, als we de DLC downloaden en het is alleen een 5kb unlock file dan weten we genoeg. Het kan ook zo zijn dat ze het idee al hadden, vast wat er was ingestopt hebben en gewoon nog bezig zijn met de content. Ook kan het zo zijn dat bijvoorbeeld de clickables in orbit on the fly voor een week geleden erin zijn gezet, net zoals die van de queen. We zullen het vanzelf zien als de DLC released.
Maar is het ook echt een bestand die je moet downloaden of een patch? /edit: Nvm dan. Ik was zelf niet echt van plan om die dlc te kopen, maar ik kan me er echt kwaad om maken om dlc te verkopen als patch oftewel al op disc.
Ongetwijfeld al gepost hier...maar... http://gamingeverything.com/destiny-expansion-dlc-uncovered-through-a-bug/ Al die content was dus ingame te zien. Ik hoop maar gewoon dat dit DLC is die in de maak is...en niet al on-disc/klaar was dik voor release. Het zou vooral tof zijn als ze deze content gewoon geven aan ons. Want misschien ligt het aan mij...maar door de story ben je zo heen en het voelt echt alsof er veel meer in had moeten zitten.
Pff vanmiddag even die nightfall geprobeerd, helemaal tot het einde gekomen maar daar ging het mis. Voor mij ging het wel als level 27 warlock met de juiste wapens alleen die andere 2 waren nog 25 zonder echt goede fire wapens. Volgens mij is die wel goed te doen met een iets beter team. Werkt wel demotiverend als je zo bij het einde bent en je weer terug naar Orbit gestuurd word.
Dat is klote inderdaad. Merk het bij mezelf ook, level 26 maar geen fijn primary weapon. Alleen een legendary shotgun en een exotic rocketlauncher.
Gisteren ingeleverd idd, vond deze niet zo moeilijk. De exotic bounty voor de handgun, 500 void damage kills, die is voor mij pas lastig. Ik bak niet zo heel veel van PVP, dus 5 punten per kill en -2 per death is voor mij vrij lastig