[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Witte camo is echt gruwelijk. Jammer van die zwerver chest armor. Die moet echt in de prullenbak

PrutserNL vindt dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dus de DLC staat toch gewoon op disc?! :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Maar dat is helaas niet zo vreemd in deze tijd..

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb die van de handcannon inderdaad ook gedaan, gelukkig met hulp van NaiZuro anders was het voor mij ook vrij onmogelijk.

Maar die van de Fusion Rifle nu net ingeleverd, zeker de langste bounty waar ik mee bezig ben geweest tot nu toe.

NaiZuro vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, je wordt gewoon bedonderd. Kwantiteit over kwaliteit tegenwoordig. Dit is geen DLC zo en hoort gratis te zijn als unlock...

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Activision en bang dat er niet genoeg verkocht werd. Tja, niks verbazend. Jammer om te lezen though mocht het echt zijn. Laat maar weer zien dan hoe vrij een dev eigenlijk is namelijk

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gaat me niet echt om die ingame content die er nu al is. Ze hadden een trade systeem, drie verschillende verhalen voor elke class (nu alleen de Exo kant) en veel meer locaties die klaar waren. Verhaal was ook totaal anders. Bill Nighy is de Speaker en die had een grotere rol. Veel groter. De Reef zou een tweede hub zijn voor Guardians die al wat verder waren. Planeten als Jupiter, Mercurius en Europa zou je alleen hierdoor kunnen bereiken.

Allemaal erg jammer. Je merkt aan alle kanten dat er in het verhaal geknipt is helaas. Had veel verwacht maar dit niet. Bungie had bij Microsoft moeten blijven ipv in zee gaan met Activi$ion en Sony. Klinkt alsof ze bewust content achterhouden om zo de Sony spelers wat te gunnen... zal wel niet hoor. Momenteel kan echter alles.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het had dus een Mass Effect achtige MMO kunnen zijn en dan met de brute combat die we nu hebben. Spijtig hoor. Ik geloof het eerlijk gezegd wel hoor. Ik speelde de game 'uit' en had zoiets van.....''dit is het?'' . Ik ben echt niet de enige die dat denkt. Op elke planeet had ik zoiets van..''Hier kan veel meer mee gedaan worden.'' Toen ze die eerste trailer lieten zien leek het ook echt op een soort Mass Effect online....maar nope. De beta liet al heel iets anders zien, maar ik bleef wel hopen dat dit gewoon een intro was naar iets groots/episch.

Rampage

Maar was het niet MS die nogal een flikkerstreek leverde aan Bungie? Kweenie meer man.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Slaat nergens op om dit op Sony te betrekken. Die hebben dat toch ook niet? Nee dit is activision mocht het zo zijn.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony heeft er niet veel mee te maken idd. Eerder Activision en Bungie.
    Vind het echt jammer hoe het gaat de laatste tijd in de gamingwereld (zoals ook die Mordor game reviews) Gelukkig is reddit, Neogaf etc aardig groot dat er wel zo invloed op is als het echt niet pluis is. En dus zelfs devs daar gaan posten die ook niet blij waren. Hopelijk zet dit Bungie en Activision tot nadenken.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt, ik had zoiets van een mooie interessante post, en dan verpest je het helemaal door dat stukje over Sony.

Beetje het zwarte kuikentje met dat witte ingescheurde eierdopje op zijn kop (ben even de naam kwijt)

Erg jammer.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Schuld ligt bij Activision. Zeg toch ook dat het vast niet aan Sony ligt :+ Lezen heren.

Bedoel dat Activision content eruit kan (KAN) laten halen om dit later als DLC aan te bieden aan de Sony spelers. Dan word je als PS4 eigenaar toch ook genaaid? Dat bedoelde ik. Relax. Damn. Iets met die 1-year DLC deal, remember? Activision heeft vaker van die rare trekjes. Nogmaals, met het eruit slopen van allerlei dingen heeft Sony niks te maken. Dat is iets tussen ontwikkelaar en uitgever.

Hoe je het ook bekijkt, er word op beide platforms je een poot uitgedraaid.

Feit blijft dat er dus meer aan de hand is dan wij weten. Erg jammer allemaal.

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Juist man. Helemaal mee eens.

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  16. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Achja en word er moeilijk gedaan als ik TE NEGATIEF ben over dit spel!! Dit word door heel veel mensen heel erg dubbel en dwars NEGATIEF opgevat :+

Goed bezig Bungie en Activision

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Witte camo is idd nice. De Raid is toch wel iets speciaals en het tofste aan Destiny imo. 2e keer kan ik er meer van genieten denk ik. Eerste run was soms aardig stressvol haha. Omdat je niet precies weet wat je kan verwachten.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar daarna ontkracht je dat weer door te zeggen dat alles kan. Eigenlijk hebben Sony spelers maar heel weinig dat ze echt extra krijgen. Volgens mij een armor en 2 exotics nu. Komt er nog meer dan?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah dat was het. Extra strike en wat armor en een wapen.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wanneer gaan we weer raid doen ?:) ik wil hem ook wel een keer mee afronden als het kan :D

Deel Deze Pagina