Ik heb ook vandaag geëxperimenteerd 4-1-1-2-1-2, het bevalt me goed. Als basis heb ik nu dit team. http://www.futhead.com/15/squads/2299664/ Ga t in stapjes uitbreiden, verder nog tips?
Ben je zelf fan van Oscar? Hoe doet hij het met zijn M/H? Ik vind dat erg onlogische workrates voor een CAM en daarom kijk ik er ook tegenop om hem te gebruiken. Begovic is een prima keeper btw. Ik vind 'kicking' altijd de minst belangrijke stat van een keeper, omdat ik toch altijd van achteruit opbouw. Keepers met een hoge rating en lage kicking zijn dus het beste voor mij, want die hebben dus hoge stats op de andere gebieden. Begovic bijvoorbeeld. Daarnaast is hij 6"6 (2.00m), altijd fijn. De Gea is 6"3 (1.93m) en heeft 86 kicking, maar handling en positioning daarom een stuk lager.
Ik word echt genaaid door EA. Ik win 6 potjes achter elkaar, alle 6 word ik na het fluitsignaal gedisconnect en heb ik de wedstrijd verloren + heb mijn coins niet gekregen. Echt weer een super spel dit...
Mijn huidige team: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dvD6i6o7bDl2:360 Ook gelijk mijn eerste team in FUT. Share hem nu pas omdat ik nu pas 100% Chemestry heb. Heb alleen fout gemaakt, heb alles Brazilie. Had beter een League kunnen kiezen... Welke league kan ik het beste kiezen? ITA 1? Ik heb nu namelijk vrij weinig keus als ik spelers wissel of andere spelers moet aanschaffen. Gister smalling ook nog verkocht voor 1800. Zette ik er voor 150 zonder buy out haha toch lekker. Dacht gister met dit team ook keer online te doen. Kom ik tegen een bagger team te staan maar had wel 93 rated Messi.... gelukkig 2-2 gelijk kunnen spelen, hij speelde gewoon alles naar Messi en lopen maar... kon hem niet bij houden en die skills zijn ongelofelijk. Helaas kan ik Single Player alleen nog maar het makkelijkste toernooi of de moeilijkste, voor de rest is mijn team te hoog. Beetje jammer want World Class kan ik nog niet winnen. Win Professional net met 1-0.
Waarom speel je nog 5 potjes nadat het bij het eerste potje al gebeurd? Kijk, de eerste keer is zwaar kut door EA (al vaak genoeg aangegeven hier). Niet om te haten, maar dat je daarna nog 5 potjes gaat spelen om daarna hier te klagen is ook niet echt slim. De Serie A is inderdaad de goedkoopste optie voor prima teams. Ligue 1 is overigens ook prima.
Oh zie het nu. Ik verloor wel tussendoor potjes, en daarbij werd ik dan niet gedisconnect... Dus dacht dat het potje erna ik wel gewoon weer mijn coins&punten zou krijgen.
Hoeft niet perce de goedkoopste te zijn( ook niet 30k per mannetje haha ). Zoek een League waar ik redelijk wat keus heb qua spelers. Wat bekende spelers zeg maar.
Nee snap ik, daarom Serie A of Ligue 1. Die hebben prima spelers en zijn de goedkoopste optie uit de grootste competities: Engeland (BPL), Spanje (Liga BBVA), Frankrijk (Ligue 1), Italië (Serie A) en Duitsland (Bundesliga). Ook genoeg keus in de Serie A.
Ah ok nice. Dan denk ik dat ik Ligue 1 ga pakken.Bundesliga ziet er ook tof uit tho. Maar zeker dure spelers? Thanks Siemenn!
Ik heb mijn BPL team verkocht en ben geswitcht naar de Serie A. Wat een koopjes lopen daar rond. Vooral Palacio. Als hij in de zestien verschijnt kun je alvast een goal noteren. Ook Hernanes op het middenveld is echt een aanrader. Speel 4-4-2 met Candreva en Asamoah op de flanken die dankzij hun fysiek makkelijk passeren.
Welke cm's in de BPL zijn goed?Speel 41212(2) en dit middenveld . Fernando . Fabregas. Paulinho Taarabt
Ik had ook wat vaags met die offline season mode in fut. Had op gegeven moment 3 gespeeld 3 gewonnen dus 9 punten, vervolgens won ik de vierde wedstrijd en bleef ik in het season scherm op 9 punten staan, maar scherm terug in het overzicht stond ik wel keurig op 12. Volgende wedstrijd gespeeld want bij 14 punten zou ik kampioen zijn. Na afloop gewoon mijn coins gekregen voor kampioenschap dus ik dacht dit zit wel goed. Vervolgens start ik zelfde seizoen en zit ik in dezelfde divisie... Zijn de daily gifts trouwens alweer over? Ik kreeg er geen een toen ik net inlogde?
Paulinho vind ik erg duur voor wat hij kan op de transfermarket. Ik zou denk ik voor Fabregas gaan. Alltho ik niet weet hoe duur hij is.
Wat voor team zouden jullie maken met 200k? ik speel het liefst 4-1-2-1-2(2) maar ik weet niet wat voor team ik het beste kan maken. Het mag ook best een hybrid zijn. Ik hou van voetbal wat barcelona en duitsland spelen.
ik zat zelf hier misschien aan te denken http://www.futhead.com/15/squads/2329568/ maar zou dit een beetje speelbaar zijn of wat kan beter?