[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, ben het hier helemaal mee eens. Ik vind de negativiteit en die reviews ook gewoon verdiende loon. Ook dat gedoe met reviews was natuurlijk al aardig dubieus. Maar ja....het geld is al binnen en hoe!

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Calimero :+

Mallakai vindt dit leuk.
  3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Idd erg jammer om te lezen dat verhaal maar..... Ik weet niet of ikhet hele verhaal geloof. Ik kan moeilijk geloven dat iemand er op deze manier over zou praten.

Voor mij is destiny nog gewoon een top spel maar er zijn een hoop dingen mis en coor mij is dat vooral het loot systeem. En dat zou ook makkelijk aangepast moeten kunnen worden imo.

Lvl 20+mobs alleen de kans geven om lvl 20gear te droppen.
    Alle lvl20+ strike bosses een loot pool gevenzodat het sence maakt om ze te blijven spelen voor dat ene stukje armor.
    En natuurlijk het hoger lvl strike/raid je speelt hoe meer kans op betere loot.
    Zo los je gelijk dat lootcave gebeuren op. En zorg je er voor dat iedereen lol krijgt in strikes etc :D.

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je, kan ik me aan de kant van Acti best inzien. Nieuwe IP, het is nu eenmaal een risico.

MAAR.

Ze hebben in een paar dagen al meteen het budget van de komende 10 jaar eruit gehaald, dus wees dan ook eens sociaal en geef eens wat gratis weg. Alle gelockte content, gratis. Of de helft op zijn minst.

Maar dat zal wel niet gebeuren.:+

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer reset de weekly mark cap?

6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Was gister avond leuk om te doen.
    En de beloningen zijn het ook wel waard.
    Het duurde wel even voordat ik in de gaten had wat er precies verwacht werd om te doen.
    Eerste kwartier ging echt drama.

Iemand ervaring met de exotic Hard Light auto rifle?
    Ik weet nog niet echt wat ik er nu van moet vinden.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Het loot systeem mogen we ook niet TE hard over oordelen, dat is een work in progress. Zelfs bij Diablo III , toch DE loot game bij uitstek gemaakt door de keizers van de loot game heeft het bijna een jaar geduurd voordat iedereen een beetje te spreken is over de balans

en in Destiny is loot progressie nog veel meer gebonden aan character progressie, het is feitelijk hetzelfde als je boven lvl 20 komt. Dus dat dat een lastige balanceer act is waar nog veen aan getweaked gaat worden snap ik wel

MentalMarco vindt dit leuk.
  8. GeneralJack

GeneralJack Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Hard light is een van de beste wapens voor PVP. perfecte combinatie van rate of fire, magazijn en impact.

The Watcher vindt dit leuk.
  9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    mmh. dat het gisteren na de raid zo slecht ging in PvP lag dus niet aan men wapen:F:
    Is die in PvE ook goed?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vandaag 11:00.

11. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ach, iedereen zit te huilen op wat de content had kunnen zijn en wat ze er wel allemaal niet hebben uitgehaald. Ik vermaak me tot nu toe nog uitstekend met de game, er is elke dag weer een nieuwe daadwerkelijke uitdaging. Gister bijvoorbeeld 200 enemies met een Fusion Rifle in Nightfall killen. Dat was een redelijke opgave.

Ik vind de game geweldig en het interesseert me vrij weinig dat ik later, als ik deze content kan dromen, pas nieuwe contect, nieuwe raids en dergelijke krijg. Wat wil je dan? Direct 80 uur story en direct 100 uur aan raid tijd in een game? Ik betaal graag die 30 euro aan DLC wanneer die uit komt.

NaiZuro en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.096
    Je vergeet alleen dat ze het grote gedeelte van het originele verhaal er uit hebben gesloopt. Nu is de storyline helemaal nietszeggend wat erg jammer is. Challenges zijn leuk maar voor hoe lang? Een beetje kritischer mag wel, dit soort praktijken moeten niet standaard worden.

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben sinds de launch al bezig met Destiny, en heb nu alleen nog maar 1 missie van Venus gedaan.. Verder speel ik van alles.. Veel te druk bezig om door de storymissions heen te knallen,
    maar zit wel al bijna elke dag ong. 2 uurtjes te spelen. Super fijn, dat iedereen door een game heen wilt knallen (like reviewers do) maar in gewoon tempo is de game best uitgebreid.
    En vanwege die reden vind ik dat reviewers een beetje overkomen als huilende babies, omdat ze niets meer te doen hebben.. ( tsja je kan je whiskey in 1x achterover gooien en huilen dat de fles leeg is. Maar je kan er ook voor kiezen om het rustig aan te drinken en te genieten.) En de reviews die er langer mee bezig zijn, praten een stuk positiever over de game.

MentalMarco vindt dit leuk.
  14. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het verhaal is inderdaad "klote". Echter moet je bedenken dat dit geen game is die je voor de story gaat spelen. Dit is een grind-game. Dit spel speel je om te grinden en betere gear op die manier te vinden zodat je klaar bent en sterk genoeg bent om te raiden.

Kijk eens naar WoW, die story loopt na 10 jaar nog steeds verder, zo ongeveer 200 patches en 5 expansions verder. Zo moet je ook naar Destiny kijken, niemand zet zo'n grote game in 1x neer. Laat Bungie leren van de community en laten we gewoon kijken wat ze doen om deze game uit te breiden en wat ze er aan doen om er voor te zorgen dat deze game over 5 jaar nog steeds awesome is.

NaiZuro vindt dit leuk.
  15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Hoezo niet voor het verhaal. Wat een bullshit. Zoals Destiny is gepromoot verwachte iedereen (behalve jij) een rijk universum en verhaal. Wat er gezien de aanloopt naar Destiny ook zo over kwam. Dus ik baal wel heel erg van het verhaal gebeuren. En alleen grinden? Dat is toch geen game voor de meeste dan, jij vind het blijkbaar genoeg gameplay om de game te kopen.

16. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee ik weet waar ik aan begin voordat ik een game koop. Als ik een story game wil die ik voor 1 playthrough koop, dan koop ik een deel van Assassins Creed of Watchdogs. Als ik een game wil waar ik 500 uur in kan stoppen dan koop ik Destiny.
    En ja, ik moet eerlijk zeggen, als ik veel comments (voornamelijk de kritiserende posts) vraag ik me inderdaad ook af of dit wil een game voor de meesten hier is.

NaiZuro vindt dit leuk.
  17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.096
    Sorry maar je praat veel te veel goed. De core gameplay is inderdaad uitstekend, niets mis mee. Ook zijn de raids etc. vast wel leuk. Maar dat is ook maar heel beperkt, grinden kan op zich leuk zijn als er een goed loot systeem is (goed, dat kan en wordt aangepast). Maar dan houdt het ook wel op, ik had ook een goed verhaal verwacht, wat meer context in het verhaal (I could tell you about the great battle, I could tell you... ....), dat zit er dus allemaal niet in wat wel beloofd was! Dan kan je wel zeggen dat je wist waaraan je begon met het spel maar grinden is maar een klein deel en dat zie ik je echt geen 500 uur doen, wat is er nog te doen als je level 30 bent? Hetzelfde riedeltje doen met 2 andere classes? De game is gewoon te beperkt om echt heel lang leuk te blijven.

18. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zit momenteel op 155 uur gameplay, daadwerkelijke gameplay, en heb nog lang niet het gevoel dat ik uitgespeeld ben.
    Tevens heb ik op World of Warcraft na anderhalf jaar een gemiddelde speeltijd van 7 uur per dag. Dit vind ik niet "stoer" maar toon hiermee wel aan dat ik overduidelijk wel een speler ben die na 500 uur grinden nog steeds plezier heeft in het spel.

Ik probeer niet te veel goed te praten, ik kan me alleen mateloos storen aan mensen die zo veel kritiek op een game hebben terwijl ze 20-30 uur gametime op hun profiel hebben staan en net amper de story gedaan hebben. Dit is gewoon geen game die je voor de story speelt. Jullie gaan toch ook geen WoW spelen omdat de story zo aantrekkelijk is ?

NaiZuro en Nol vinden dit leuk.
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Enigzins probeer je dus wel alles goed te praten. Want;

"Je speelt een game toch niet voor de story!?" ... dus wel. Er zijn maar zat mensen die geen hol om de MP geven en een goede story modus verwachten. Ze komen met Destiny alleen bescheten uit omdat 3/4e van het verhaal geknipt is. Dat merkt iedereen, ook jij. De aangeboden content is gewoon erg matig en de replay value ligt niet bijzonder hoog. De vergelijking tussen Destiny en World of Warcraft gaat dan ook niet op. WoW had in het begin GENOEG dingen om te doen. Destiny niet, althans, nog niet.

Zoals eerder gemeld werd in deze thread... "I could tell you about..." DOE DAT DAN OOK! Nu voel ik me net een karakter wat gevonden is en samen met Dinklage-bot doe ik wat knal werk en dat was het ineens. Je weet 0,0 over de Speaker, Traveller en die Exo muts die je komt helpen. Dat terwijl je in voorgaande video's van Destiny veel meer zag van de omgeving en het verhaal. Logisch dat sommige pissig zijn als content aangeboden word als DLC (met een prijsje van 15€) terwijl die content allang af is.

Niet iedereen heeft elke dag de tijd om 7-8 uur per dag een game te spelen. Sommige hebben een sociaal leven of een veel te drukke baan. Andere hebben een vrouw en kinderen. Onder die laatsgenoemde val ik. Ik mag blij zijn als ik op een dag een uurtje of 2 kan spelen. Dat zal vast voor meerdere hier op het forum gelden.

Nadat je level 30 hebt bereikt valt er vrij weinig meer te doen. Op dat level heb je de Raid al gedaan en talloze (dezelfde) strike missies. Nu heb je modifiers die de boel wat lastiger maken ... maar het blijft DEZELFDE missie. Dat is jammer. Zeker gezien alle berichten over wat er in de game had kunnen zitten.

Destiny is een gaaf spel om te spelen. Zeker. Het heeft echter de nodige gebrekken. Ik schiet de game helemaal niet af. Over een jaar zien we wel waar het staat. Ben alleen bang dat dit een soort van "Titanfall" gaat worden. Een game waarbij de "lack of content" ervoor zorgde dat veel mensen het na 2~3 maanden al beu waren.

MentalMarco, MAD 1976 en Jorrie vinden dit leuk.
  20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gisteren heel veel geluk gehad,

Kwam een strike binnen, meteen 3 bounties kunnen innen.

Vervolgens 3 legendary Engrams waarvan ik een exotic assault rifle heb overgehouden en daarna alleen maar ascendant shards en energy krijgen bij de volgende strike en mijn medespelers helemaal niks.

@Cookie en @LordObsidianBBT were not amused..... Hahah!

;-)

Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Mallakai en Merliin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina