Je kan ook gewoon oplaadbare batterijen van een paar euro kopen en die adapter voor 15 euro bij amazon.co.uk Send with Tapatalk HD for Android
Ja of een pak ikea batterijen voor 2,- voor 10. Maar dat is niet mn punt. Waarom moet je zoveel erbij kopen. Bij 360 was het ook al, maar daar was de CAP van de controller 45 en nu 55 en de P&C kit was ook nog goedkoper
Ik hoop het man, maar vaak genoeg blijken dit soort geruchten wel waarheid te zijn. Ik 'huiver' nu al voor GTA 5 op X1. Nou is Rockstar opzich wel net zoals Crytek grafische wizards....maar toch.
Ondersteunt de Xbone eigenlijk wel USB headsets? En PS4 heeft dat ideaal geregeld met hun controller, gewoon micro USB kabeltje er in en gaan
Ik baal er nog steeds van dat ik zo'n adapter voor niks heb gekocht klote headset van de 360 doet het niet meer namelijk.
Ok ok die batterij duur geef ik je wel. Maar hopelijk zijn die p&c kits van de xbone beter dan die van de 360
Ik heb er trouwens ook aardig wat batterijblokjes doorheen gesleten met de 360, op laatst maar gewoon de wired controller of de P&C kit er in gehouden.
Behalve als de accu in de controller ooit bye bye zou gaan. Dan kun je een nieuwe controller gaan halen. Met Xbox heb je dan nog de mogelijkheid om batterijen te gebruiken. Vind ik toch zelf echt een duidelijk pluspunt.
Same here. Die accuutjes gaan snel naar de klote. De eerste set heb ik 4 jaar ofzo mee gedaan, daarna waren ze allemaal snel steeds sneller leeg (waren originele van MS zelf). Laatste jaar maar batterijen gebruikt.