[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik win helemaal niks meer met FUT. Lijkt wel alsof elke tegenstander 1 grote muur heeft achterin en bij mij gatenkaas is. Mijn spitsen kunnen nooit eens weg gestuurd worden zoals die van de tegenstander omdat ze zo ver terug staan.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Had ik gister ook last van. Kerel had slecht team alleen Messi erbij. Alles naar hem kon niks doen.

Gizmo007 vindt dit leuk.
  3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb precies hetzelfde en ook het verdedigen vind ik lastig. De tegenstander zet altijd fucking hoge druk op mij en kan de bal zo afpakken terwijl als ik aan de bal ben, ik em zo verloren heb. Hoe kun je het beste verdedigen?

Sowieso kom ik zelden een speler tegen die mooi voetbal wilt spelen. Het is altijd de bal naar Remy of Biabianny en rennen maar

Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Gizmo007 vindt dit leuk.
  4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  5. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik verdedig dat soort spelers altijd door (LT) in te houden, dan moet de aanvaller op je afkomen en dan moet je op het juiste moment 'happen', ofwel een staande tackle doen. Bij snelle aanvallers houd je (RB) in zodat er een tweede verdediger je komt helpen. Dan kun je hem insluiten. Je moet veel meer geduld hebben met verdedigen in FIFA 15 en vooral niet te snel tackelen.

6. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit instappen en op defensive spelen dan gaat verdedigen prima

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oehh i did not know this. Thanks, zal me zeker helpen.

Barbabravo vindt dit leuk.
  8. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja zo verdedig ik eigenlijk al. Ben best ervaren met het verdedigen maar ze staan nu zo hoog op. Zelfs bij ultra defensive counteren ze er soms gewoon overheen. Nja zal binnenkort vast wel weer beter worden. Had eerst 20 wins en 5 lossen. Nu inneens 26 wins en 20 losses. Iets gaat dus fout haha.

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Gisteren twee lekkere goals gemaakt tegen veel sterkere tegenstanders :).

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Oscar s mijn backup voor Di Maria als CAM, Di Maria heeft H/H dus Oscar valt alles mee met zijn workrates. Het mee terug verdedigen en de bal ophalen bevalt mij wel, daarna een pass voor een snelle aanval. En wat keepers betreft, kicking vind in ook niet zo belangrijk. Daarom heb ik Lloris boven Courtois of Neuer verkozen, ik vind Speed redelijk belangrijk in deze FIFA met het constant uitkomen van de keeper.

Vervang Kroos door Rakitic, geweldige speler met een goed schot en niet zo duur. Alonso eruit voor Sven Bender, is iets sneller en beter in verdedigen. Fabregas eruit voor Modric, betere links met de rest van je team. Dante vervangen door Sokratis en uiteindelijk Marcelo voor Azpilicueta voor een betere link met Modric. Je zou ook nog Hernandez kunnen vervangen voor Mandzukic om 100 Chem te krijgen en iedereen op 10. Je zit dan wel net boven die 200K denk ik.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  13. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn de beste cv's om te gebruiken in fifa 15?
    de nationaliteit en competitie maakt niet uit, hier kan ik mijn team dan op aanpassen.

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik gebruik nu Boateng en Hummels, die helpen mij heel goed achterin. Vond de BPL cv's minders sterk, (kosielny, vertongen, kaboel, zelfs kompany), verder nog niets gebruikt

Op zich gaat het bij mij wel prima, win de meeste wedstrijden wel met 15+ schoten tegen 3.. Alleen altijd maar 1 of 2 doelpunten verschil. Het gebeurd mij zo ongelooflijk vaak dat er meteen nadat ik heb gescoord een doeltpunt wordt gemaakt door de tegenstander rechtstreeks van de aftrap. De bal wordt uitgenomen en hij sprint dan gewoon door mijn verdediging heen, iedereen blijf aan de grond genageld staan. Wordt er echt schijt ziek van, zeker als je net ziek heb gevochten voor die 1-0 of voorsprong. Daarnaast merk ik dat ik de handicap die op een goed team licht heel veel invloed heeft. Speel nu met een Bundeliga team 84 rated met robben en loop 20-14, terwijl ik vorige week met mijn ajax team 20-3 speelde. Dus de lol van het ultimate team maken is dit jaar nog minder dan vorig jaar, waar ik dit minder vond opvallen...

Heb nu mijn bank gevuld met bronzen spelers van 44-47 rated waardoor mijn team nu slechts een rating van 80 krijgt, kijken of dit verschil zal maken

15. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wanneer gaat die transfer market op de FUT app weer online?

16. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van persie wat een held weer. speelt als enige spits in mijn 4-2-3-1 en wat kan die gozer nog schieten.
    Iemand tips voor corners ben het helemaal kwijt in deze fifa? alles gaat rechtstreeks in handen van keeper

17. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Beetje met de D-pad kutten, en net iets van de keeper af mikken ipv van de ingestelde richting, maar is een stuk minder OP als in 14...

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gelukkig inderdaad.. op het eind was het zo erg dat ik iedere twee corners er sowieso één scoorde.

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Gebruik je rechter stick eens bij het nemen van de corners, hierdoor krijg je controle over de aanvaller en hoef je alleen maar om de bal te vragen.
    Je kan niet de kracht of de curve van de corners bepalen in dit geval maar je kan wel naar de bal toe lopen of buiten de 16 gaan staan voor een volley ala Robben

20. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ben nu toch maar weer op BPL gestapt, en heb nu dit team (4-2-3-1):

Begovic
    Richards-Onuoha-Rojo-Azpilicueta
    Gerrard-Diaby
    Oxlade-Barkley-Cazorla
    Diouf

Ben zeer tevreden over het team in het algemeen, alhoewel ik het zeer jammer vind dat ik zo'n snelle CB's moet gebruiken, puur omdat pace weer zo belangrijk is momenteel. Aanvallend gaat alles goed en daarbij is Barkley echt ge-wel-dig en schiet Cazorla samen met Gerrard alle vrije trappen erin. Alleen de spitsen zijn nog problemen, heb Dzeko, Eto'o en Giroud al gehad. Maar een combinatie tussen kracht en pace blijkt toch weer het beste. Ik gebruik nu dus Diouf maar die is nog steeds niet enorm efficiënt, mis nog net teveel. Raden jullie Lukaku, Benteke of Remy dan aan? Hoorde hier al veel positiefs over.

Deel Deze Pagina