[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa de discussie vind ik nu wat zwart wit gaan. Ja destiny is een grind game met loot, maar ja er is ook veel geknipt. Het is denk ik vooral zonde dat de story op de schop is gegaan en dat er zulke drastische veranderingen gaande zijn geweest (er vanuit gaande dat die gast op reddit de waarheid sprak). Nu moet Bungie keihard aan de slag om er nog een logisch verhaal van te maken, terwijl het hele verhaal al klaar lag. Dan is het gewoon zonde dat de angst voor een nieuwe IP dat zo erg beïnvloed heeft. Probleem gaat alleen nog maar vaker voor komen ben ik bang. Raids mogen van mij wel later toegevoegd worden. Dat is mooi endgame materiaal. De story hadden ze de gok mee moeten nemen om daar een basis neer te zetten voor de aankomende twee spellen. Tot nu toe vermaak ik mij uitstekend echter en dat komt vooral door de wekelijks terugkomende events. Ik vind dat Bungie hier nog steeds hele goede zaken mee doet.

Ralluff vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Eerlijk boeit mij het hele verhaal niet eens, waar gaat het überhaupt over?

Dat van het content dat eruit is gesloopt, jammer maar gebeurt wel vaker. Ga ik niet om treuren. En het is jammer dat Activision dat ook weet.

Vermaak me nog steeds prima en Destiny heeft voor mij bijna en verslavende werking.

Dan doe je het goed ;-)

MentalMarco en Merliin vinden dit leuk.
  3. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja het is gewoon jammer dat er dus minder content in zit dan aanvankelijk geplant. Echter is het huidige spel groot genoeg naar mijn weten voor heel wat uren game plezier.

Zowel voor mensen die pve of pvp leuk vinden.

Het enige minpunt vind ik eigenlijk dat je maar 20 levels hebt, of laat ik het anders zeggen dat je zo snel gelevelt bent. Ik had het leuker gevonden als het ff iets meer moeite had gekost om ver in de game te komen.

Je komt nu vrij snel op level 24/25 en dan gaat het grinden beginnen en kost het meer tijd. Had dat graag iets anders gezien.

4. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe durf je Destiny überhaupt met Titanfall te vergelijken? Daar door kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen, maar goed.

Lack of content. Lack of content. Lack of content?!

Oh boehoe dit en dat werd beloofd maar dat krijgen we helemaal niet! Wordt eens wakker, dat gebeurt met jaar en dag al en niet alleen op de game markt.

Hoe lang is de story tegenwoordig in een gemiddelde game, 4, 5u? En dan is het spel uitgespeeld. Ja kun je natuurlijk nog alle 100 veertjes gaan zoeken of tijdens elke missie proberen alle sterretjes te vinden, maar dat was het.

Destiny, story, PvP, PvE raids, co op, levelen van je character, verschillende rassen, verschillende classes, verschillende gear, verschillende wapens, factions om te levelen etc etc etc. Er zitten dingen in die ik überhaupt in een console spel nog nooit heb gezien.

Als het niet je ding is en alleen maar de story speelt en dan gaat lopen klagen... tjah burn dan heb je het niet begrepen.

Ja wat uitleg ontbreekt in de story, ja het voice acting is wat matig af en toe soms erger ik me ook dood aan Peter
    He's in a tank!!!!
    maar zeggen dat de game content lacked is een belediging naar Bungie toe. Moet je kijken wat ze neer hebben gezet als nieuwe IP.

En nog even als reactie op je, oh ja als je level 30 bent dan is er weinig meer te doen, zit tussen de 150 en 200 uur nu, ga vanavond voor de 3e keer de raid in & ben nog geen level 30. Hoeveel tijd had je max per dag 2 uur? Succes met je 2-3 maanden Titanfall time frame & alles gedaan te hebben. Oh wacht er zijn natuurlijk 3 verschillende classes die je up zou kunnen levelen, maar dat betekend nog me..... laat maar.

Rossi, AnubisNefer en Merliin vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat zie jij in destiny dat nog nooit bij een andere console game is getoond dan?

6. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Naar mijn weten heb ik nog nooit met 5 andere mensen geraid op m'n console.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Thats it?

8. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bij een game als Destiny met veel MMO elementen is raiden vrijwel de end-game content waar je voor speelt en dus het belangrijkste punt.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed. Jou post stinkt naar iemand die kritiek op "zijn" game niet kan hebben. Je hebt het duidelijk dus niet begrepen dus LEES mijn post nog maar een keer.

Content is LAAG en bied te weinig VARIATIE. Dat is een gegeven. Drie keer een class levelen met dezelfde missies? Jippie! Waarom doe ik nog moeite om het NOGMAALS uit te leggen trouwens :+

Lezen is blijkbaar erg moeilijk.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Raiden is ook wel echt het leukste van Destiny.. zeker als je met een groepje gamed wat goed afgestemd is op elkaar..

Tuurlijke de strikes etc zijn ook leuk maar niets is leuker dan een raid.. uniek op een console dacht ik.

NaiZuro vindt dit leuk.
  11. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Ja lezen is inderdaad heel erg moeilijk, stuur me alsjeblieft een PM wanneer je level 30 bent en me vermeld hoe veel uur je daarbij hebt doorgebracht in het spel. Heb je de nightfall weekly überhaupt gecleared?

Edit: Mooie ninja edit Rampage.

Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Cookie vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa, de raid precies zo? dat is misschie uniek, maar het zijn veel gameplaymechanics die ook in andere games neergezet worden. Ik vind destiny juist meer een goede mix van veel aspecten van andere games hebben.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

NaiZuro vindt dit leuk.
  14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Voorlopig zorgt Destiny ervoor dat ik fifa 15 haast niet aanraak, dus ergens doen ze het wel goed ;)

Merliin vindt dit leuk.
  15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je treurt er niet over...maar dat is dus wel de reden dat je niet weet waarover het verhaal gaat. Niemand trouwens, want er is zoveel uitgehaald dat de story van een CoD game op Shakespeare lijkt.

Dan ligt dat aan jou. Dat is niet uniek aan Destiny.
    (FF14 Realm Reborn bv)

Rampage vindt dit leuk.
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @MAD 1976, precies. Het is geen verhaal. Je doet missies, knalt je door een sloot vijanden en dat was het weer. Erg jammer, zeker als je kijkt naar wat het had KUNNEN zijn. Dat ze bepaalde (compleet afgemaakte) delen uit de game halen en later verkopen als DLC is bijzonder. Gebeurd steeds vaker helaas. Wat is de Traveller? Wat is de rol van de Speaker? Wat is de Queen en wie is Crow? Wat ... Had het GRAAG willen weten.

Hoe dan ook, Destiny is een game die ik met veel plezier speel. Prima spelletje om veel uren in te steken. Iets waar veel mensen, blijkbaar, overheen lezen. Die hebben de indruk dat ik de game haat :+ Speel lekker op mijn gemak. Zit geen druk achter.

MentalMarco vindt dit leuk.
  17. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Wie weet kom je al die dingen te weten in de komende dlc's
    Heb je met tv series ook, dat je na de eerste aflevering niet weet welke rol de personages hebben.

Ik ben er van overtuig dat als er vanaf dag 1 alle content speelbaar was dat het speel eerder niet meer gespeeld zou worden dan dat er om de zoveel tijd dlc's komen.

Merliin vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @PrutserNL, zou kunnen. Het verhaal had wel wat beter uitgewerkt mogen worden. Dat er content later aangeboden word houd natuurlijk het spel wel langer "vers".

Kan twee kanten op natuurlijk :+

Schrijf de game nog lang niet af. Vermaak me prima. Ben alleen wel benieuwd wat er allemaal nog komen gaat :)

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    even een vraagje,
    Ik heb afgelopen weekend best veel Crucible gedaan en kreeg ook vaak Light gear,,
    Ik ben nu level 24 maar krijg nu geen light gear meer.
    Wat kan ik nu het beste doen om weer wat light gear te krijgen?

20. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Of nog meer crucible spelen en hopen dat je een keer een legendary mag ontvangen, of je kijkt welk level je Crucible master nu is. Ik geloof dat je vanaf level 2 daar legendary gear kan kopen voor je Crucible points, hier zit meer light op. Verder kun je deze legendaries upgraden tot er 27 light op zit. Als je dit met al je gear doet + een exotic armor piece hebt kun je maximaal level 29 worden.

Ook kun je bij een andere faction, bijvoorbeeld FWC of Dead Orbit een Class Item kopen, hiermee krijg je reputation voor de faction waarvan je het class item hebt. Zo kun je deze factions ook levelen en kun je daar ook legendary gear kopen. Dit betaal je ook met Crucible Marks.

Tevens kun je PvE gaan spelen, bounties gaan doen, legendary engrams farmen, je Vanguard reputation omhoog schroeven (voornamelijk door bounties). Bij de Vanguard kun je ook legendary armor en wapens kopen. Deze koop je echter met Vanguard Marks.

Deel Deze Pagina