Hoe durf je Destiny überhaupt met Titanfall te vergelijken? Daar door kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen, maar goed.
Lack of content. Lack of content. Lack of content?!
Oh boehoe dit en dat werd beloofd maar dat krijgen we helemaal niet! Wordt eens wakker, dat gebeurt met jaar en dag al en niet alleen op de game markt.
Hoe lang is de story tegenwoordig in een gemiddelde game, 4, 5u? En dan is het spel uitgespeeld. Ja kun je natuurlijk nog alle 100 veertjes gaan zoeken of tijdens elke missie proberen alle sterretjes te vinden, maar dat was het.
Destiny, story, PvP, PvE raids, co op, levelen van je character, verschillende rassen, verschillende classes, verschillende gear, verschillende wapens, factions om te levelen etc etc etc. Er zitten dingen in die ik überhaupt in een console spel nog nooit heb gezien.
Als het niet je ding is en alleen maar de story speelt en dan gaat lopen klagen... tjah burn dan heb je het niet begrepen.
Ja wat uitleg ontbreekt in de story, ja het voice acting is wat matig af en toe soms erger ik me ook dood aan Peter
He's in a tank!!!!
maar zeggen dat de game content lacked is een belediging naar Bungie toe. Moet je kijken wat ze neer hebben gezet als nieuwe IP.
En nog even als reactie op je, oh ja als je level 30 bent dan is er weinig meer te doen, zit tussen de 150 en 200 uur nu, ga vanavond voor de 3e keer de raid in & ben nog geen level 30. Hoeveel tijd had je max per dag 2 uur? Succes met je 2-3 maanden Titanfall time frame & alles gedaan te hebben. Oh wacht er zijn natuurlijk 3 verschillende classes die je up zou kunnen levelen, maar dat betekend nog me..... laat maar.
Klik om te vergroten...