Ik gebruik nu Boateng en Hummels, die helpen mij heel goed achterin. Vond de BPL cv's minders sterk, (kosielny, vertongen, kaboel, zelfs kompany), verder nog niets gebruikt
Op zich gaat het bij mij wel prima, win de meeste wedstrijden wel met 15+ schoten tegen 3.. Alleen altijd maar 1 of 2 doelpunten verschil. Het gebeurd mij zo ongelooflijk vaak dat er meteen nadat ik heb gescoord een doeltpunt wordt gemaakt door de tegenstander rechtstreeks van de aftrap. De bal wordt uitgenomen en hij sprint dan gewoon door mijn verdediging heen, iedereen blijf aan de grond genageld staan. Wordt er echt schijt ziek van, zeker als je net ziek heb gevochten voor die 1-0 of voorsprong. Daarnaast merk ik dat ik de handicap die op een goed team licht heel veel invloed heeft. Speel nu met een Bundeliga team 84 rated met robben en loop 20-14, terwijl ik vorige week met mijn ajax team 20-3 speelde. Dus de lol van het ultimate team maken is dit jaar nog minder dan vorig jaar, waar ik dit minder vond opvallen...
Heb nu mijn bank gevuld met bronzen spelers van 44-47 rated waardoor mijn team nu slechts een rating van 80 krijgt, kijken of dit verschil zal maken
Laatst bewerkt: 30 sep 2014