ging gisteren ff een potje online riften met vreemde gasten. Die gasten waren echt supervervelend. Ze wilden allemaal mijn wapen hebben, omdat ik er schijnbaar veel fire damage op heb. Constant kreeg ik dat trade scherm in me giegel tijdens het riften. Had ook een legendary set gevonden. Iets met demon geloof ik. Was wel een goed pakje, dus heb die maar geforged bij de blacksmith
Geen idee. Gewoon een wapen van me witch doctor. Speel niet zo fanatiek dat ik al de weapon stats vergelijk. Ik kijk gewoon naar die groene en rode pijltjes en daarop baseer ik de keuze wat ik draag. Ik zal zo ff kijken hoe het wapen heet
Voor gele items werkt dat ook prima. Op level 70 als je in elke slot een legendary of set item hebt werkt dat niet meer. De bonussen van +% elemental damage worden bijvoorbeeld niet meegenomen en kan zo 20% per item zijn. Dit betekent dat elke damage skill van dat element (bijvoorbeeld fire) gewoon +20% damage doet. Dat is véél meer dan die 5% die je soms ziet in 3 van die groene pijltjes (100% elemental damage en 50% extra damage versus elite is redelijk normaal op hogere torments). Ook de legendary proc van bijvoorbeeld een Shard of Hate wordt niet meegenomen en doet zo 2 miljoen+ damage per hit en die hit 5-10x per minuut. Als laatste voorbeeld heb je dan nog cooldown. Dit doet effectief 0 damage, maar als je 50% cooldown reduction hebt, kun je al je skills 2x zo vaak casten en doe je gewoon 200% damage. Kortom, de groene pijltjes zijn slechts een indicatie.
@Ypuh Hieronder mijn gear http://www.xboxclips.com/video.php?...ylan&vid=5dcc6082-3492-4369-860b-f080fbdabaa8
Chill dat dat zo in een filmpje kan. Een aantal tips voor je om te enchanten: - Je wapen vitality rerollen voor een socket en dan een zo hoog mogelijke groene gem erin (extra CHD is OP) - Je chest die %dmg rerollen voor intelligence (niet teveel resources aan spenderen) - Je gloves life per hit rerollen naar CHD (endgame item) - Je helm een paarse (life%) of diamand (CDR) gem en armor rerollen naar CHC - Op je bracers had je beter life per second kunnen rerollen naar CHC, nu niets meer aan doen - Die Bul Kathos ring is vet, life per hit naar CHC (is wel duur door die gems, dus deze zou ik als laatste doen) - Je boots %dmg naar vitality - Je belt %dmg naar %life - Je benen hebben jammer genoeg maar 1 socket en zou ik niet rerollen, is het niet waard - Op je offhand en amulet moet je ook CHC zien te krijgen, naast intelligence. Verder wil je op je amulet % elemental damage en CHD. Het doel moet ongeveer zijn 45% CHC, 450% CHD, 30% dmg vs. elites en 70% elemental damage (fire, cold of physical zijn de beste voor WD's, op den duur moet je 1 gaan kiezen en die 'stacken'). Je wapen heeft vooral hele hoge damage, maar zonder socket is hij redelijk waardeloos. Op den duur ga je wel een betere vinden waar ook een legendary aanval op zit of +% elemental damage. Ik zou hem nu wel proberen te rerollen, maar als het binnen 5x niet lukt kun je het beter opgeven. Je gloves, belt, boots en Bul-Kathos ring zijn allemaal behoorlijk goed, de rest ga je op termijn allemaal wel vervangen, dus spendeer er nu niet al teveel forgotten souls/gold aan. Als het bovenstaande allemaal lukt heb je denk ik wel zo'n 2x zoveel damage.
Ik kan eventueel zo meteen online komen McSparkle. Als je even via hier laat weten tot hoe laat je nog bezig bent, dan kom ik zo snel als mogelijk online.
Mooi, dan maak ik mijn ronde op het web even af en kom ik zo gauw mogelijk? Jij had ook de One versie toch???
Kan ik van iemand Diablo 3 voor de XBOX 360 lenen om mijn save over te zetten naar de PS4? Ik betaal uiteraard beide verzendkosten. Heb toen mijn disc verkocht, nooit in de veronderstelling geweest dat ik mijn save ooit zou kunnen overzetten.
Sorry, net verkocht. Lenen heeft vaak weinig zin, dan vertrouw ik al niet zo. Had je al een level 70 personage? Ik kan je wel een heilige tip geven hoe je heel snel naar level 70 kunt komen op de PS4.
Ik had een level 60 monk maar niet zo'n zin om dat eerste stuk dan weer opnieuw te doen met dezelfde class