Jammer van heat 2. Ik reed voor de herstart vooraan en er was niks aan de hand. Vanuit het achterveld ontstonden problemen waardoor herstart. Daarna was het niet veel beter, helaas geen herstart. Ik snap best dat het als leiding niet te doen is om te beoordelen of er in die situatie een herstart moet komen, maar binnen ronde 1 waren er ca. 5 coureurs met dikke schade. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zat de leiding vóór de herstart wél in de drukte en was er dus beter inzage in dat moment. Slechts ter kennisname en dus niet als kritiek bedoeld, was dit niet meten met 2 maten?
Ennieweej, ik zal de replay van de start heat 2 eens nakijken. Reed jij 6e Denvan? Zo ja, dan vrees ik dat ik het was. Tijdens de race had ik het idee dat je later reageerde op de situatie, vandaar dat ik niet direct reageerde. In mijn beleving bleef ik op dat moment op mijn lijn en sneed ik de hairpin voor start/finish correct aan. Uit mijn pov, wat ik me nu herinner, ging jij buitenom en ik zwenkte uit bij de exit.
Ik ga het nakijken, nu lijkt de xdoos compleet vast te lopen....
Edit: zie de omschreven herstart bij demon. Herstart bestaat op zich wel, maar alleen bij ernstige gevallen. Dat kennen we in fm5 simpelweg niet.
Edit2: willen mensen die een filmpje hebben van crash of vette move aub even om-en, evt met heat en lapnummer? Dit ivm een filmpje....
Edit 3: check, it wasnt me Denvan. Wel een excuus aan met name Loyal, heat 2, ronde 1 bij de rotonde. Ik word in het rond getikt door iced (incident, niks bijzonders) en kom achterstevoren op de baan te staan en rol naar het midden van de baan. Ik wil juist wat naar de kant sturen en daar komt loyal net de bocht om. Ik kan helaas niet om het bochtje kijken....
Laatst bewerkt: 30 sep 2014