1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb alle auto's gevonden die ik bij de Ultimate edition bij kreeg. Ik moet ze echter wel met ingame credits betalen. Ik maar denken dat die gewoon ook echt in mijn 'my cars' zou staan. Maar schijnbaar is dit normaal dus?
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier kwam ik idd ook net achter. Bij Forza 5 waren ze altijd de eerste keer kopen gratis. Ik wacht de komende dagen wel even af. Wellicht fixen ze dit nog.

    Nog eentje dan! :cool:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ging net even tijdens het rondrijken met de menu knop naar My Cars en even dacht ik dat gewoon gelijk daar in een andere auto kon stappen uit je lijst...maar, helaas moet je toch eerst naar die garage rijden. Zou echt gruwelijk zijn geweest.

    Oh trouwens ik heb nu twee auto's waarvan die dude dan zegt dat ik niets aan deze auto's heb met de current championship, of zoiets. Maar als ik naar de Hub ging ofzo konden ze mij signeren voor juiste events voor deze auto's. Zoiets. Enig idee waar dit is?
     
  4. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij de hub een andere cup kiezen als de 3 eerste cups die je voorgesteld worden je niet aan staan...
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is toch door op de menu knop te drukken of zit ik dan verkeerd?
     
  6. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    is iemand nog van plan een xbw club aan te maken?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met online races? Ik zit nu in een party met broer en een vriend..maar races worden niet opgevuld met andere drivatars online, dat is wel jammer. Dus dan moeten we eigenlijk meerdere echte spelers zien te vinden...
     
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Potverdomme jongens, lang geleden dat ik gelijk instahooked was aan een game. Deze game is hands down de beste racer die ik ooit gespeeld heb. Alles klopt gewoon. De variatie is echt fantastisch. De ene keer lekker racen op een track, en de andere keer:[​IMG]

    En alles gewoon met geweldige physics, de perfecte mix van sim en arcade die me lichterlijk aan PGR doet denken, maar dan een klein snufje meer sim. De costumisation is nog een stuk uitgebreider dan ik had verwacht, ik denk dat dit de meest uitgebreide Forza games is qua costumisation.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben tot nu toe nog geen echte rally races tegengekomen, jij wel? Wel dat je door velden sjeest enzo, maar niet echte rally races.

    Dit is trouwens wel extreem triest, de bug uit de demo zit gvd gewoon in de volledige game.

    Ik moest de hond uitlaten, dus heb ik de controller even uit gezet, en sowieso gaat hij na een paar minuten zelf uit. Ik kom terug en druk op de X knop van de controller en ja hoor...precies zoals in de demo. De controller is aan, maar de game blijft een melding geven dat de controller niet gepaired is met de console. Enige wat je nog kan doen is een full reboot.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat heb ik met BF4 ook wel regelmatig, dus ik betwijfel of het aan de game ligt? Heeft iets met dat 'always online' en de koppeling van je gamertag te maken ofzo. Vaak kan ik dan de controller gewoon opnieuw opstarten en vervolgens de game.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Raar man. Ik heb het serieus met geen enkele andere game gehad. Niet met Ryse, DR3, Forza 5, Titanfall etc. ik kan de controller wel aan doen, maar hij wordt niet gepaired met de console zegt de game dan. Ik heb geen Kinect, dus ik kan de game ook niet afsluiten. Ook de accu even in/uit de controller halen en controller aanzetten verhelpt het niet.

    Ik zit nu bij die Forza Hub en Championships is nog altijd locked. Hoe unlock ik die?
     
    titan1980 vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel echt een heerlijke game verder. Ik rijd nu in een Pagani Zonda voor een Bucket List en dat ding is fantastisch. Ziekelijk hoe snel die gaat en zelfs met gestoorde snelheden nog prima te besturen. Sweet gewoon.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alleen hiervoor zou ik de game al willen halen. :+
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het downloaden ging gisteren echt super traag. Had hem om 20:00 aangezet en toen ik om 0:00 thuis kwam was hij pas op 75%. Was denk ik niet de enige die wilde downloaden :9
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat is de langste GPS afstand die je kunt rijden van west naar oost bijvoorbeeld??
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb gisteren even gekeken, maar ik ben nog niet van de ene uithoek naar de andere gereden. Ik stond op een gegeven moment ergens in het midden volgens mij en dat was nog zo'n 18 km naar het vliegveld. De map is voor mij in ieder geval groot zat.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heerlijk spel, gisteren lekker lang gespeeld! Rijd nu rond in die rode Aston Martin. Super fijne auto,... maar eigenlijk rijden alle auto's wel prima, misschien zelfs te prima. Vind het spel wel erg makkelijk. Heb nu stuk of 10 Bucket's gedaan waaronder enkele twee Hard zouden zijn. Eentje met een Lancia door het bos en La Ferrari door een speedtrap. Beide meteen gehaald en nog redelijk ruim ook, dus dat is wel jammer.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja de game is echt fun maar absoluut niet moeilijk. Bijna elke race eindig ik eerste. Maar dan moet je gewoon de diffculty omhoog gooien denk ik man. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik moeite heb met die race tegen die trein, ik wordt maar niet eerste. Wel smijten ze als een malle met achievements in deze game zeg. Denk ook dat de campaign om het maar zo te noemen niet extreem lang is. Zag gisteren staan dat ik nog 13 championships te gaan heb tot de finale. Maar:

    http://www.videogamer.com/xboxone/f...l_youll_have_only_seen_15-18_of_the_game.html
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Er is wel een achievement voor het completen van 100 championships, dus ik denk dat de game echt wel langer is dan dit.

    Ik heb nu 6 championships gedaan en ik geniet nog steeds van de game, uiteraard heb ik wel direct alle difficulties omhoog gezet voor de extra cash etc, maar als je de drivatars op een pro difficulty zet dan krijg je zeker wel wat uitdaging.
     

Deel Deze Pagina