[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Mijn team op dit moment:
    Caballero
    Vlaar-Skrtel-Sakho
    Arteta-Matic
    Valencia-Coutinho-Eriksen
    Benteke-Soldado

Speelt prima, heb Matic ver onder de gemiddelde prijs kunnen inkopen vanmiddag :)

2. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Mijn opstelling is als volgt:

De Gea
    Sagna koscielny cahill baines
    Sandro. Matic
    Balotelli
    Sterling. Schurlle
    Sturidge

(4-2-3-1(2))
    Ik heb nu dus balotelli op cam, ben benieuwd naar zijn prestaties.

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mijn middenveld ook maar verkocht speel nu met

. Matic
    . Ramires. Fer
    . . Taarabt

4. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand al met chiellini of david luiz gespeeld?
    zo ja hoe spelen ze?

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mijn 41212 team:

Hart
    Walker-Onuoha-Mangala-Azpilicueta
    Matic
    Willian---------------------------Schürrle
    Van Persie
    Costa-Sturridge

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kun je meerdere coin boosts gelijkertijd gebruiken? Ik heb nu 1 van 1000 extra coins aanstaan maar kan ik daarlangs gewoon een van 200 extra coins per match kopen? Krijg ik er dan 1200 extra of werkt dat zo niet?

7. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet tegelijk als je eerste coin bonus dan op is schakelt die automatisch over op die van 200

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, dat komt allemaal na elkaar. Eerst een x aantal wedstrijden met 1000 coins en daarna het x aantal wedstrijden met 200 coins. ;).

---------------------------------------

Wat zouden jullie mij aanraden?

Ik heb nu 50k en nog 15 fitness cards op de sale, dus kom uit op een flinke 60k. Ik kan direct versterken met Sturridge, maar denk dat ik beter eerst Wilshere kan vervangen. Ik ben verder best tevreden over de verdediging, al kunnen de backs op termijn vervangen worden.

In chronologische volgorde wil ik deze aanpassen doen op de lange termijn:

1. Wilshere <> Fabregas, Ramires, .. ?!
    2. Zarate <> Sturridge
    3. Enrique <> Clichy
    4. Johnson <> Walker
    5. Cabella <> Di Maria
    6. Kaboul <> Kompany

Wie zouden jullie halen i.p.v. Wilshere? Ramires, Fabregas, Fer, iemand anders? Het budget laat me toe om een prima speler te kopen.

9. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Ik zou voor Ramires gaan echt een top speler en kan ook nog eens mee verdedigen.

Heb hem zelf 6 wedstrijden gehad als CDM en hij heeft toch 4 keer gescoord

10. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ikzelf ben weer dom geweest om 6 packs te openen als il had doorgespaars had ik bijna Sturridge nu heb ik dit team

. Howard
    Walker. Kaboul. Mangala. Clichy
    . Matic
    . Ramires. Fer
    . . Taarabt
    . Remy. Lukaku

Inmiddels in div 6

11. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik gebruik dezelfde opstelling en heb precies hetzelfde middenveld. :)

Als goedkope upgrade over Zarate kan ik Mame Diouf aanraden. Hij speelt echt als een beest voor mij. Fysiek sterk en hoog in finishen. Alleen jammer van zij 3* skill moves.

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nog anderen die dit doen? Dit heette volgens mij contain defending en bij de vorige FUT was dit zwaar OP maar ik hoorde dat het bij deze editie niet meer zo handig is.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat geloof ik goed inderdaad, haha. Heb er tegen gespeeld en vind 'm maar moeilijk af te stoppen.

Heb nu overigens wat gekocht van m'n 50k (helemaal op nu)

Wilshere vervangen door Ramires.
    Skrtel vervangen door Koscielny.
    Johnson vervangen door Walker.

Ik heb nu 8 fitness kaarten, een CAM > CM kaart, Walcott, Wilshere, Skrtel en Johnson op de transferlijst staan. Daarna gaan sparen voor Sturridge.

Ik had ook de 50k kunnen houden en kunnen traden zodat ik meer geld had voor zowel Sturridge als de andere drie. Maar dan moet je er teveel tijd in steken en zeker nu de WebApp down is qua traden, ga ik dat zeker niet doen.

Nee, dat is niet containen. Contain defending was dat je steeds (A) inhield. Dan bleef je poppetje zo'n beetje automatisch gelocked aan de tegenstander.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ben nog niet echt blij met m'n BPL team, dure spelers en weinig pace dus alles maar op de Transfer Market gemieterd, hou ik waarschijnlijk iets van 60-80k over en dan een leuke Hybrid bouwen.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zonde dat dit zo belangrijk blijft. Ik merk het zelf ook.. :mad:

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja inderdaad erg zonde, ik probeer echt zoveel mogelijk op te bouwen en ik cross eigenlijk nooit, counter ook heel weinig (behalve als de tegenstander opbouwt, aanvallend speelt en er achterin bij hem ruimte ligt) maar dat werkt eigenlijk gewoon niet in FIFA 15..
    Daar heb ik dan ook een team omheen gebouwd, maar het wil gewoon niet, hier kan ik niet overtuigend potjes mee winnen:
    Tadic is trouwens wel de beste speler in dit team, speelt echt fijn.
    Tiote is ook een beest.

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Gisteren weer een aantal bullshit wedstrijden gehad in FUT, Ik win mijn wedstrijd met 2-1 of ik verlies met 1 doelpunt verschil en 20 schoten op doel tegen een 77 rated team. Op momenten als deze vraag ik mij af waarom ik een team aan het bouwen ben.

Het ene moment zijn snelle spelers niet af te stoppen door mijn verdedigers en lijkt het alsof ze 99 strenght hebben terwijl mijn Di Maria eruit wordt gerend door Vlaar. Daarnaast is de LT + B overpowered want iedereen lijkt nu de 16 in te rennen en geven dan een lullig tikje tegen de bal waar de keeper elke keer overheen duikt. Het lijkt alsof men weer iets heeft gevonden voor crosses en corners, ze zijn bijna niet meer te verdedigen.

Ik had ook een raar moment, ik viel aan en Aguero rende naar voren terwijl Tevez op het doel afkwam. Aguero stond bij de doellijn, achter de keeper terwijl ik op de keeper schiet, Aguero komt vanuit ruim buitenspel terug om te scoren en het was gewoon een goal. Ik heb de clip opgeslagen, het is belachelijk dat dit mogelijk is.

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Kijk de 41212(2) variant is natuurlijk leuk, maar je team sluit niet echt aan op die formatie. Je hebt daarvoor dynamische middenvelders nodig en spitsen die zelf ook wat kunnen creëren. Dzeko en Adebayor zijn echt van de targetmannen en die hebben echt een goeie aanvoer nodig en zijn daar ook echt afhankelijk van, omdat koppen een van hun sterkste punten is moet die aanvoer dus door de lucht zijn. Maar met Lampard een Carrick aan de zijkanten vind ik het al knap als je die uberhaupt 1x per wedstrijd de bal kan voorgeven. Lampard kan met z'n 36 jaartjes echt geen mannetje meer passeren en Carrick is daar al helemaal niet de type voor. Dan hou je nog je backs over voor de voorzetten, nou Santon is rechtsbenig dus dat wordt ook niks en dan heb alleen nog Rafael, als de voorzetten alleen van hem moeten komen dan weet je dat er iets goed mis is.

Om je team te laten werken moest naar mijn mening óf je CM's vervangen óf je spitsen vervangen, maar de makkelijkste oplossing leek mij dan wel overstappen naar de normale 41212 en met echte flankspelers op het middenveld spelen. Denk bijvoorbeeld aan Jarvis op LM en Valencia/Oxlaide op RM, nou geloof me dan zal het voorzetten gaan regenen en Adebayor en Dzeko weten daar wel raad mee. ;)

Laatst bewerkt: 1 okt 2014
  19. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dat had ik ook een keer, dat een speler achter de keeper staat terwijl 'ie de bal aangespeeld krijgt en scoort. Goal werd gewoon toegekend :/

20. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mijn Bpl team maar tekoop gezet ga denk ik weer voor normald 41212 met 41212(2) vind ik dat alles door het midden gaat en daat is het al zo druk,ik gebruik de zijkanten nu totaal niet omday die er ook niet zijn twijfel ni nlg welke comp ik zal doen neig tocj naar Serie A met Cuadadro en Sharawy op de rm en lm of weet iemand iets beters?ong 150k te besteden

Deel Deze Pagina