Lvl 25 is wel echt te laag, 26 is ook lastig. Wij redden de eindbaas niet met 2 lvl 28, 2 lvl 27 en 2 lvl 26. Als iedereen 28 is zal het echt een stuk makkelijker gaan. Ik wil evt wel weer met een groep meedoen wanneer ik 28 ben (nog 3 light).
Klopt ook niet helemaal wat ik zei, heb even in de app gekeken en ik ben lvl 26 ik zit qua defense op 1114 en ben druk bezig mijn exotic armor te upgraden (zodra ik weer even wat gametijd heb) heb volgens mij genoeg shards om tot de 1 na laatste stap al te upgraden Ik had al eens met conscience en mallakai mee gedaan in wat queens wrath missies en daar kon ik best mee komen qua kills maken, maar dat is natuurlijk maar lvl 24 ofzo,... Moet je voor de raid dan qua damage zoveel hoger zitten om een beetje mee te kunnen doen?
Goede legendary primary wapen ook? Voor de Raid moet je echt minimaal 26 zijn idd. 25 doet net gewoon te weinig damage en je ontvangt ook meer.
mijn legendary primary is niet geweldig, het is een prima scout rifle maar als Striker heb ik veel liever een auto rifle met een grote clip. Ik fungeer in fireteams toch vaak een beetje als de afleiding die zoveel mogelijk losse vijanden stofzuigt en met een scout rifle is dat niet echt lekker te doen omdat je nou eenmaal veel nauwkeuriger moet zijn om snel damage te doen heb wel een lekkere legendary sniper en legendary rocket launcher, maar ben zeker op zoek naar een betere primary ga vrijdag zeker zo'n exotic engram kopen van m'n motes of light en dan maar hopen ik had misschien toch niet zo ongeduldig moeten zijn om meteen die exotic armor te kopen , als is hij wel heel vet en in het sneller reviven ook wel een handige bonus
Ik heb het zelfde, schiet gewoon niet op. Heb nu wel 13 Mote of Light 13 Strange Coins en bijna 150 Vanguard Marks, als ik deze week ook nog ff m'n Vanguard rep naar lvl3 weet te brengen kan ik komende weekend 'shop till you drop' en hoop ik m'n light een flinke boost te geven.
Zou graag een keer een raid willen doen. Ben momenteel level 27. Kan eventueel morgenavond (na 18.45).
Thanks dat is idd wat makkelijker. Ps 4 Rosje070 Morgen (donderdag) vanaf 18.45 beschikbaar. Level 27.
Bij mij hielp het om voor de vanguard gewoon vol te gaan. 25 wordt je zo, 27 is toch wel het minimum voor de raid. 26 kan, maar zeker zonder goed wapen is het echt heel lastig. Ideaal is het om level 28 te zijn.
Precies had nooit echt problemen met damage zelf. Op het einde soms wel met Atheon natuurlijk als die je vol raakt. Maar verder niet echt. Moeilijkste aan de Raid imo was ook gewoon de tactics weten en goed uitvoeren.
Nou ja het is allemaal wel mogelijk anders laten ze het je ook niet spelen. Maar het kan dan best frustrerend zijn als je constant goed geraakt wordt en zelf marsmallows schiet.
Ik en twee anderen die hier geen lid zijn willen as zondag de raid doen op de PS4. We beginnen aan het eind van de middag rond 3/4 uur. Stoppen dan een uur om 6 uur en gaan in de avond dan door als de raid nog niet gecleared is. Wij zijn Lock 27, Titan 28 en Hunter 28. Dus wij zoeken nog 3 andere spelers op de ps4 die as zondag kunnen. Minimum level is 27 en een headset vereist natuurlijk! Het liefst mensen die de tactics van de raid weten, ofwel via ervaring ofwel via YT filmpjes/tactics.
Tis dat ik dan in De Kuip zit anders had ik weer meegedaan, tegen die tijd hoop ik wel lvl 28 te zijn...
Console: One Gamertag: Schil1 Tijd: nagenoeg elke avond na 21/22 uur Level: 27 nog geen ene keer Raid of Nightfall gespeeld