1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Difficulty op insane en geen assists + manual + clutch ook te makkelijk voor jullie? Ik ben het ermee eens dat de auto's zeker vast op de weg liggen, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Voor glijdende auto's speel ik Forza 5 wel :+
     
    Ron76 vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet ik ook eens op pro proberen. Heb wel alle assists uitgezet en dat is tot nu toe echt nice.

    Oh oh wat is dit fucking slecht zeg. Weer gvd die rare bug. Ik moest play&charge kabel in de controller doen...ik denk, ik ga even naar het dashboard en probeer het daar. Maar nee hoor, meteen die bug. Controller was aan maar ik kon niets meer doen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
  3. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Nou het ligt wel degelijk aan het spel dat met die controller!!

    Zodra je het kabeltje van de play and charge kit uit de controller haalt, Dan gaat de controller wel aan maar hij doet niks meer in het spel het spel staat niet vast en de xbox ook niet je hoort de mensen gewoon nog op de achtergrond.

    Het gebeurt ook wanneer de controller dus uitvalt krijg je te zien dat je controller uit is zet je de controller aan kun je niks meer aanklikken in het spel het scherm blijft

    Is echt een bug in het spel!!
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Idd best wel wat bugs,..... wilde club aan maken: XBW

    Gaat niet,.. an unknown error occurred. Please try again later. :)
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat je geen club kan aanmaken zal waarschijnlijk door hun servers liggen, die werken namelijk niet helemaal perfect momenteel. :+
     
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Nou ik heb er zelf nog is even naar gekeken met de controller!!

    Bij andere spellen heb ik hier totaal geen last van!

    1: Houd de aan uit knop van de xbox one vast +/- 10 sec om cache te legen. ( Werkt niet )
    2: Zet de xbox one uit en haal de adapter uit de xbox om cache te legen. ( Werkt ook niet )
    3: Haal de batterij uit je wireless controller en stop het kabeltje in de controller ( Werkt ook niet als je de controller loskoppeld valt hij uit koppel je hem weer aan ziet het spel de controller nog steeds niet maar de controller is wel aan ook bij de vorige punten ;) )
    4: Lijk me toch echt een probleem dat bij het spel ligt of bij microsoft!!!

    5: Tot slot bij andere spellen heb ik hier totaal geen last van!! Xbox is een jaar oud bijna ;)

    Edit: De opties die ik net hier plaats kun je overal terug vinden.

    Nog een x edit: Ik heb net Mircosoft aan de lijn gehad. En vertelt hoe en wat. En het is waarschijnlijk gewoon een bug in het spel. Ze hadden er ook nog niks over gehoord maar hebben het gelijk aan het team voorgelegd.

    Wat dus als tip aan de rest wil geven met dit probleem het spel is net gereleased en pas over 3 dagen in Nederland wacht even op een Patch!! Er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben zo te lezen op het Forza forum!!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou,... net mijn 'standaard' kentekenplaat bijna af,... hoppa freeze en start opnieuw op. Fijn even 65 layers opnieuw doen, dan maar een iets simpelere plaat. :mad:
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Preview members lopen bij diverse spellen tegen vastlopende screens aan. Ik heb het ook bij fm5.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was toch vandaag een update voor?

     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb de xdoos nog nietaangezet. Zou dus best kunnen
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Helaas, geen update die klaar staat hier.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Same here!
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zag nog wel bij de preview app dat sinds 30/9 6pm pdt een fix is daarvoor. Kan best zijn dattie hier nog uitgerold moet worden.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook niet bij system?
    Ik heb hem vandaag gehad daarom.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb een club aangemaakt waar iedereen lid van kan worden. Heb voor nu het even op 'open' to join staan. Wellicht later enkel met invite. Helaas was XBW al bezet, dus het is XBWf geworden... de f van Forza. :+


    Clubnaam: XBW
    Tag: XBW
    f
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Had dan XBWr gedaan de r van racing ;)
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net een tijd zitten spelen. Het ziet er echt fantastisch uit, en het speelt heerlijk. De soundtrack is ook echt prima in orde!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Duidelijke taal man. Goed dat je MS hebt gebeld. Ik heb zelf het probleem op Gamefaqs, Unionvgf en het belangrijkst, het Forzamotorsport.net forum ook voorgelegd. Dit moet echt zo snel mogelijk een fix krijgen.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Holy shit. Die regen op de auto ziet er echt heel ziek uit _O_
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dan heb je wel iets anders als ik soms heb. Bij mij is het echt dat de controller niet aan de account gelinked wordt en het daarom niet doet. Controller opnieuw opstarten en vervolgens BF (door startknop > quit) werkt dan gewoon. Anders kun je ipv console opnieuw opstarten gewoon even een andere game opstarten en dan weer Battlefield in mijn geval. Maarja, zo te horen heb je andere problemen dus ;(.
     

Deel Deze Pagina