PSN? Ben zelf een Warlock van 27. Voor Raids of een Weekly kun je me altijd toevoegen: CookieNL (Zet er alleen wel ff bij dat het van XBW is, thnx)
Ik speel op xbox one, alleen PvE. Ben momenteel level 26,5 Ik ben meestal maandag, dinsdag en woensdagmiddag online, soms ook in het weekend. Je kunt me toevoegen: Haye vd Meeren
Heb je net toegevoegd Haye vd Meeren. Bij deze ook maar meteen een verzoek voor mensen om mee te spelen! Ik ben Richard, en speel ook op xbox one en heb mezelf al toegevoegd aan de xboxworld clan! Aangezien me eigen vrienden nog maar rond level 12 zitten en dus nog niet de raid en weekly's met ze kan spelen ben ik opzoek naar mensen met een hoger level die me daar mee kunnen helpen. Dus bij deze me gamerstag is: Meneer Paprika (heb ook een headset)
Iemand zin om de nightfall strike te doen? Als het nog online staat natuurlijk. Hoop dat het te doen is met lvl 26. PS4: Ralluf_NL
Gamertag: FrangsterNL Xbox One Ik ben praktisch net met de game begonnen (lv7). Zijn er andere nieuwe spelers die samen wat van de main story door willen spelen? Vind dat toch wat leuker dan in m'n eentje.
Same, ik join je wel ff. Hoop ik. Tuurlijk, hij krijgt weer een Legendary. En doe eens snel level 24, meneer zonder headset.
Ik zoek op dit moment nog 1 goede level 29 (we zitten met 5 in de lobby) speler op de xbox one om de RAID op hard te completen. Op dit moment dus, interesse? msg 'reflex reson'
Sorry dat ik geen reactie had gegeven zat ff uit te vogelen hoe die app werkt maar ik zoek nog steeds mensen voor xbox one om te raid en de nightfall te halen.. Ik ben een warlock van 27 /28 ligt eraan welk outfit ik aan heb
En trouwens hoe die ik mijn plaatje veranderen.. Op de site zelf zeker?? Zit nu met die tapatalk app.. Bvd