Ik ben wel blij dat ik al mn games van vorig jaar ingeruild heb bij Gamemania , AC:BF was gewoon nog 50 euro used bijvoorbeeld als die games nu richting PS+ komen zijn ze precies op tijd de deur uit gegaan verder zit er voor mij niet zoveel bij want heb de retail games al , maar ben wel blij dat ik ze zelf al gedumpt heb en dan evt gratis weer kan downloaden
Ik zag dit lijstje voorbij komen nav een gelekt plaatje blijkbaar. Gezien de laatste maanden lijkt dit realistischer, we zullen het snel genoeg weten nu. PS4: - DriveClub Plus Edition - Dust: an Elysian Tale - Spelunky PS3: - Batman: Arkham Asylum - Dungeons & Dragons Vita: - Rainbow Moon - Pix the Cat
LoL Dust was al gratis te downloaden voor Xbox Gold members tijdje terug. Ben benieuwd naar Driveclub.
Ik dacht ; WOWWW eindelijk eens vette games... Pagina later is al die enthousiasme de grond weer in geknald.. Was ook te mooi om waar te zijn om een ps+ maand te hebben met AC, een game als Injustice én een halve Driveclub...
Spelunky is al een fucking oude game toch? Volgens mij heb ik die al jaren op Steam, beetje een tegenvaller...
2008 of 2012. Take your pick. Kan dus inderdaad zijn dat je die al jaren hebt. Zelfs op XBLA is ie al 2 jaar uit. Gelukkig heb ik het niet gespeeld. (al verwacht ik niet dat ik het geweldig ga vinden)
Wat ik mij de laatste tijd echt afvraag is waarom die ganes in de store zo fucking duur zijn eigenlijk... Je krijgt geen hoesje geen disc maar de games zijn nog duurder als in de winkel zelf...
Kun je in de Store via iDeal alleen bedragen van 5, 10 en 15 euro (etc) toevoegen, of ook € 8,99 (Valiant Hearts )? Anders hou je een bedrag over waar je weinig mee kunt...