Mjah, spel is een beetje buggie wat achievements betreft. Vaak krijg je achievements na het reloggen pas. Zo kreeg ik zondag ineens 5 achievements .
Ik krijg dus uit die legendary engram een exotic heavy machine gun,... Patch is Echt gul Maar nu tijd voor voetbal Morgen maar even kijken hoe ik t beste resources kan farmen Want qua gear heb ik behalve mn primary wel goed spul volgens mij maar ik niks om ze mee up te graden en zo te zien ga ik veel Relic iron nodig hebben
Dan is het tijd voor een tweede character Wat past er trouwens weinig in de stash Ik moet al ships en shaders weg gaan gooien
Hier een legendary Auto Rifle, eindelijk Het enige legendary wapen dat ik nog wilde. Bij deze blijft gelukkig ook je radar zichtbaar bij het inzoomen dus dit wordt zeker mijn MP wapen
Weekly Strike geprobeerd. Ging prima. Alleen sprong @Nightbringer ineens met z'n aars op de boss, werd met @Maddmonkey zijn hoofd ingetrapt door een enemy en ik probeerde met een YOLO actie ze beide te reviven... foutje. Ging ervan uit dat ik een super had Morgen maar weer proberen! Zag nu wel dat je rewards kreeg na de patch. Helaas zag ik helemaal niks op m'n scherm. Alles was leeg. Stond dus niks
Ik heb hem gehaald met @Conscience en @Delphiki maar wij gingen ook regelmatig dood, met name ik. Wel weer 6 coins erbij maar ik heb echt geen zin om hem op zijn moeilijkst te doen. Imo de meest irritante baas van het hele spel. Die daily was wel echt appeltje eitje
Die rockets van de boss zijn wel irritant maar we zijn eigenlijk maar 1 keer in gevaar geweest toch. Viel mij nog mee hoe makkelijk we de mobs onder controle hadden Ik snap nog niet helemaal hoe de nieuwe rewards nou werken, want wij kregen allebei niks voor de daily op 24. Maar voor de tweede keer de weekly kregen we toch wel wat?
Je kwam onze kant op vluchten ja... gelukkig werkte mijn Shield erg goed. Not. Denk alleen dat die boss heel snel kapot is als jij met je Legendary wapens blijft knallen. Ging in het begin akelig hard!
Haha zojuist de Nightfall strike gecompleet Was best goed te doen. Weet iemand wat de voordelen zijn om de Nightfall strike playlist te spelen?
Als je een rocket launcher met Arc damage mee neemt kijk je ook je ogen uit hoe hard die neer gaat. Op hogere difficulties speelt de elemantal damage een grotere rol dan ik had verwacht, maar je merkt het echt goed.