Naar mijn weten staat dat logo er voor de mooi, doet exact hetzelfde wanneer je gewoon links in het submenu de nightfall selecteert.
Vanavond denk i vollop tijd ^^. Ga lekker strikes doen en hopen dat ik eindelijk eens een keer leuke loot krijg haha.
Met de weekly kun je 9 strange coins verdienen. Met de daily is het elke keer best mager qua beloning. Ondanks dat ik het liever niet doe wil ik eigenlijk de weekly ook op 28 proberen
Daily is juist goed. Hoogste level geeft iedere dag twee keer Ascendant material. Shards of Energy dus. Die belachelijk schaars zijn.
Ja ik ga maar meer de daily missions doen die dingen zijn super makkeijk en de reward is toch mooi meegenomen Vanaf volgende week is Iron banner event he? Ik denk dat ik deze week maar marks ga halen, maar met welk poppetje...
Tot nu toe geen enkel geluk. Jezus. Lever een berg blauwe in die ik na de patch kreeg en kreeg er geen 1 Legendary voor terug. Vanavond die Nightfall maar weer is proberen. Inmiddels level 27. Ga alleen m'n Exotic Armor inleveren voor een Legendary. Puur omdat ik er een hekel aan heb dat een kleurtje afwijkt
Man, ik ben al lang blij dat ik eindelijk eens dezelfde kleur ervoor terug krijg Die groene begin je na een tijdje aardig beu te worden...
Krijg gewoon nog blauwe uit legendaries hoor. Staat overigens ook in de tooltip van de legendary engram...
Ik had er gister avond geen last van alles wat legendary was kwam legendary uit.. Weet niet wat ik er mee moet haha heb 3 legendary machine guns en 2 legendary fusion rifles en een exotic fusion rifle...
Discarden voor items.... Als je maar van elke wapen die je gebruikt een x aantal verschillende hebt (arc, elemental, fire etc)
Yes heb nu van die fusion rifle een exotische arc en legendaries zijn fire en void.. Zijn er nog meer verschillende trouwens??
ik merkte gisteren na de patch wel dat ik meer en sneller blauwe engrams kreeg en totaal 3 legendary gekregen , vanaaf even kijken of het zo blijft. Heeft iemand die Exotic Bounty al een keer gedaan ? ik heb de 1e gedaan en moet nu 25 strikes spelen , komt daarna nog wat of heb je dan eindelijk de bounty gehaald ?
Heb er 1 gehaald en ben bezig met tweede ... Ik had een exotic shotgun gehad.. Zijn wel paar stappe die je moet doen.. De bountie van nu laat me 10 fusion rifles dischargen..
Ok thanks. Ik had trouwens wel na die patch dat ik er 4x ofzo uit de game werd geflikkerd , vooral bij de Maan waar ik bij de begin spawn plek op die vehicle wil gaan dan werd ik er elke keer uitgegooid.