1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is maar de Tag, dus als het wenselijk is, dan veranderen we die.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad man. Zodra ik in die game (title screen, ingame etc) de controller uitzet of een P&C kabeltje erin/eruit doe, dan ben ik fucked. Heb ook ALLES geprobeerd. Alles wat Marcelinho ook al zei. Heb de accu er even uitgehaald en weer terug erin, controller aan, maar nee hoor..geen enkele reactie. Zit ik in de game dan blijft de melding er staan dat ie gepaired moet worden, ben ik in dashboard...dan kan ik gewoon niets doen, geen melding of wat dan ook. Rebooten is dan de enige manier. Nu voor deze trieste tyfus bug baal ik dat ik geen Kinect heb.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Thanks Hybrid. Nen m nu aan het binnenhalen
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Denk wel dat het eerder aan je hardware ligt dan aan de game. Bijna alles wat je opnoemt komt me bekend voor (ook met P&C kit). 1 van mijn controllers ligt ook klaar om terug gestuurd te worden. Met de andere gebeurt het (volgens mij) nooit.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Waarom zou het aan je hardware liggen, Als je er bij andere spellen geen last van heb beetje krom en onlogisch....
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Omdat mijn controller dezelfde symptomen vertoond en het dus niets met Battlefield of Forza Horizon te maken heeft.
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Heb het alleen bij dit spel dus ik ga er ZEKER niet vanuit dat het aan de hardware ligt ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar bij jou blijft het iig werken, hier moet ik gewoon meteen rebooten. Misschien tijdens het LAN weekend het eens met een andere controller uitproberen. Hoe pair ik eigenlijk een andere controller met mijn X1?
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Er zit een pair knopje naast de cd speler. Overigens heb ik geen last van controllers die niet meer werken. Dus of het aan Forza ligt?
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Slimmert er zijn mensen met een digitale versie ;)

    Edit: Mensen met een stuur hebben hier ook last van... Dus of het aan Xbox ligt of Horizon het moet gewoon opgelost worden.

    Nog een keer Edit: Ik heb het waarschijnlijk gevonden nu en voor mij WERKT het in de demo!!

    Ga terug naar dashboard als je even wiltpauzeren in je spel. Start even een andere app op zoals vrienden of wat anders op je xbox verwissel je batterijen en ga terug naar het spel!!

    Het werkt zo ook met de play and charge kit.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh sweet. Ik probeerde het gisteren door in het dashboard te staan zonder een andere app te openen, toen ging het wel mis. Ik moet dus sowies een andere app opstarten. Ga ik later even uitproberen dan. Een nice tijdelijke oplossing, want mag hopen dat ze dit wel gaan fixen. Iemand op Gamefaqs had dit probleem trouwens ook met Madden.....echt wtf.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het ging om de pair knop voor de controller he :+. Zelf heb ik ook de digitale versie.

    Overigens speel ik met een Thrustmaster tx458. Deze viel tot nu tot 2 keer weg (geen controller verbonden). Maar USB kabel er uit en er in en het werkt weer.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Godverdomme niet te geloven, pardon my french. Helaas werkt dat hier gewoon niet. Ik zat net in FH2. Ik druk op de X knop van de controller en ga naar de friends app. Daar druk ik de controller uit door een paar seconden de controller's grote X knop ingedrukt te houden. Daarna zet ik de controller weer aan......guess what...geen fucking shit.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha.

    [​IMG]
     
    Ypuh, McSparkle en Dranx vinden dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh lol....heb ook een manier gevonden om het te 'fixen'. Of is er ineens een update geweest?

    Ik heb alleen maar digitale games behalve eentje en das Ryse. Ik haalde de game uit de console en toen weer terug erin terwijl FH2 aan stond met de gekke bug, Ryse werd geladen en ik kon weer de controller gebruiken. Dus ik besloot het gewoon nog eens te proberen in de game zelf, FH2 dus. En nu werkt het gewoon. Krijg gelijk een melding dat de contrller uit is en dat kreeg ik eerst niet. Echt weird, maar als het nu zo blijft;...hoppa!!!
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Nou bij mij werkt het nu ook in de demo :p zet controller uit en aan en voila nu. En ook als ik de controller de batterij eruit haalt :p
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook door een gamedisc eerst te laden of werkt het gewoon ineens zonder verklaarbare reden? :)
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Werkt ineens zonder verklaarbare reden heb totaal geen idee 8)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vaaaag. Maar ja...beter man, fucking beter!
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vet!
     

Deel Deze Pagina