Zeker! Ik heb 4-3-2-1 ook pas één keer gebruikt, maar heel het EA forum vindt het dit jaar een geweldige opstelling. 4-3-3(2) speel ik zelf wel veel, omdat dat de enige 4-3-3 opstelling is die zowel aanvallend als verdedigend (!) sterk is.
Mij lijkt systemen met 1 spits echt niet fijn maar geen ervaring mee net 130k opgemaakt aan packs en trok ik Reus,het jammere is dat ik hem moet verkopen want heb nog maar 30k over voor rest van het team en dat is wat aan de lage kant
Oke ben het nu toch wel echt beu. Krijg een onterechte rode kaart ( SP ) Torres heeft nu rood. Hoe de fack krijg ik dit eraf? Mijn rode kaarten en blessures blijven gewoon staan, dit en Di Natale zijn heel mijn aanval ??? Help pls...
Ik ben opzoek naar een nieuw team. Te besteden: 400k Opstelling: 41212 (lm en rm komen er niet veel in voor dus morgen wat goedkoper zijn) Bijzonderheden: het liefst een hybrid maar anders mag ook. Console: xbox one
Strax voor het 1st 4321 spelen . Adler Grobkruetz Benatia Sokratis Janse . Gundogan Boateng Mkityran . Aubameyang Immo Son Alaba en Pisczek zijn aardig aan de prijs
Betere tegenstanders, hogere moeilijkheidsgraag spelen en zelf beter spelen (= meer balbezit, meer schoten, meer goals, minder tegengoals, minder kaarten, meer hoekschoppen, etc).
Ik zou niet verbaasd opkijken als je het lastig gaat krijgen met dat middenveld. Drie aanvallend ingestelde middenvelrs is niet echt in balans. Ik zou de centrale middenvelder altijd M/H doen en bij de andere twee zorgen dat ze in balans zijn. Bijvoorbeeld twee H/H's, één H/M en de andere H/H of M/M. In ieder geval zeker niet twee H/M's.
Is toch om schijtziek van te worden. Heb 4 dagen niet gespeeld, speel ik weer een potje en meteen daarna weer gedisconnect van de servers. Weer geen coins. Dacht dat EA het na een dikke week wel eens verholpen zou hebben :/
Ik speel alleen maar 4-3-2-1, heerlijke opstelling omdat de buitenspelers zowat als spitsen functioneren: Reus - Remy - Willian Gundogan - Fernandinho - Ramires Alaba - Boateng - Pepe - Pereira Casillas
Dit is mijn team nu op dit moment: http://www.futhead.com/15/squads/2616249/ op de langere termijn: Sirigu>Buffon Chiellini>Barzagli Lucas>Menez Matuidi>Motta in game switch ik nu nog meestal naar de 433(4) formatie omdat die gewoon veel fijner speelt.
442 is meestal inderdaad redelijk simpel. wou 443 wel eens zien Jesse niet echt nee. En eerst coins voor bale verzamelen! En heb lie er achterin dan Ramos en alves. Maar Khedira daar in midden is wel goed idee. Bij head to head stel ik hem.ook altijd op. Stopt zoveel
Krijgen jullie ingodsnaam zoveel coins, ik handel en handel, speel wedstrijden maar zoveel coins krijg ik niet hoor
Je kan er gerust van uitgaan dat 2/3 hier (zo niet meer) packs koopt of heeft gekocht met echt geld. Vorige jaren was het voor mij altijd een 'investering' en haalde ik een half jaartje later minimaal het dubbele van me geld er weer uit, maar dit jaar ga ik niks verkopen en gewoon puur voor de fun, deze gamemode is gewoon te leuk