Heren, ik ga het anders aanpakken. Ik maak een eenvoudige lijst van spelers die EVENTUEEL beschikbaar zijn om te raiden. Het 'live' vormen van groepen is tijdsintensief voor mij en jullie zijn ook te zeer afhankelijk van mij. Ik ga de beginpost aanpassen en als je op de lijst wil staan, even opnieuw reageren .
Deze format invullen bedoel je? PSN: Marshall_GD Level: 27 Subclass: Titan Console: Playstation 4 Meestal beschikbaar op(dagen): elke dag Meestal beschikbaar vanaf(tijd): doordeweeks 's avonds en weekend hele dagen.
Gamertag / PSN: IceDFire Level: 28 Class: Titan Console: Xbox One Ik heb de raid al eens gecomplete, maar wil zeker nog wel een keer de boel doen! 's Avonds na 20:00 ben ik altijd beschikbaar, soms ook eerder natuurlijk. Je mag me altijd inviten, ook als ik geen Destiny speel .
Gamertag: Madd Monkey NL Level: 27/26/25 Class Warlock/Titan/Hunter Console: One Ik ben nu bezig om alles 28 te krijgen Damn those shards!
Morgenavond, vrijdag 3 okt. ( en evt. zaterdag avond) Vanaf 20:15-20:30 Raid VoG op de X1 Level 26 hunter nu. WieOwie doet er mee? @Ic3DFire @PrutserNL @Maddmonkey @Schil1 @Hybrid ? ?
Warlock lv28 nmet raid ervaring op de xbox one wil graag de raid halen van t weekend... GT: Bulletproof010
Als je de post boven je (die van mij) quote met je GT erin zijn wel al met z'n 2en, kijken wie we er nog bij kunnen krijgen.