Er zit geen verschil in qua reward. De levels van de enemies zijn hoger. Bij de weekly en daily krijg je wel meer rewards op hogere diffs.
De Warlock Bond's doen die nog iets of is het enkel voor de leuk? Kan er niet echt iets over vinden in het spel zelf? De Warlock Bond "Song of the Light" ziet er wel vet uit, maar als het verder niks doet vind ik het nu nog zonde van mijn Vanguard Marks.
De 'gewone' class items, voor de warlock de bond inderdaad, doen niks behalve cool eruit zien. Daarnaast heb je van elke factie nog een class item die je kan kopen als je level 20 bent. als je die aantrekt gaat alle rep naar de factie in plaats van de vanguard of de crucible rank. Facties hebben eigen wapens en armor die gekocht kunnen worden met de crucible marks.
Maar die dingen die je voor 25 motes of light bij de speaker koopt doen dus niks? Zijn die motes nog ergens andrrs goed voor?
Voor 23 motes of light kan je per week een verschillende exotic engram halen bij Xür. Dus dat is inderdaad zonde, aangezien het puur iets cosmetisch is.
Ja ik was godverdomme net bezig, klikte ik nadat ik klaar was per ongeluk de verkeerde tab weg Ja een exotic engram is altijd exotic. Kan alleen voor elk poppetje zijn wat erin zit.
Motes of lights idd altijd besteden bij Xur imo. Tenzij je je echt per se een cape ofzo wilt hebben. Ook al is die exotic niet voor je class. Kan je hem altijd verkopen voor 3 shards.
verkopen? Bedoel je gewoon 'dismantle' doen? Of kan ik als ik uit een engram een item voor een andere class krijg dit item ergens inleveren voor shards?
Fallen shanks, die vliegende drones, word ik dus helemaal knettergek van. Waar zijn die dingen gevoelig voor? In een level 24 missie krijg ik ze bijna niet kapot. Ook met mn andere lagere levels warlock en hunter valt het mij op dat er altijd resist of immune bij die krengen staat.
Je bent mij nu helemaal kwijt. Ik begrijp het gamesysteem voor geen meter vrees ik Ik loop van ellende al met hunter en warlock de wapens in de kluis te gooien omdat de titan ze bijna niet meer krijgt en ik weapon parts nodig heb voor upgrades van mijn titan. Dank voor de poging