Vraag me af of er weer de covert modus is voor je paints en andere dingen zoals bij forza 4 naar horizon 1
Ik heet natuurlijk geen icedfire maar denk wel te weten waar hij het over heeft: Schrijf je ff in op forzamotorsport.net Daar worden om de zoveel dagen rewards voor forza games beschikbaar gesteld. Gewoon blijven rijden en het gaat redelijk vanzelf. Hoe meer forzagames je owned hoe beter je rank etc.
En download even de Forza HUB app vanaf de Xbox One. Ik kreeg ook gisteren nog eens 600.000 credits voor Forza 5!
Het is het loyalty programma van Turn 10. Afhankelijk van welke Forza's je gespeeld hebt en hoeveel je ze gespeeld hebt, krijg je punten (achievements tellen ook mee). Hoe hoger de Tier, hoe hoger het bedrag dat je krijgt. Ik sinds Forza 5 in Tier 6, dus ik zou 1,5 miljoen credits moeten krijgen. Tot nu toe ging het altijd goed bij Forza 5, maar het geld van Horizon 2 is nog nergens te bekennen. Overigens is die Forza Hub ook nieuw, misschien dat het daar wat mee te maken heeft.
Zo dit is wel balen zeg met painten hoe konden ze dat doen!!!! Zoveel ligt op de auto laten schijnen dat je als je op het dak kijkt je niet ziet wat je doet met je paint wel erg erg erg dramatisch!! Zonde Enigste minpunt aan de game
jammer yourgamezone.nl heeft niet geleverd... laatste keer dat ik daar een game besteld heb. Is niet de eerste keer.
Ik zie inderdaad gewoon de autos staan bij mij en ik kan ze kopen, dus hier inderdaad ook geen problemen. Game is trouwens wel gigantisch, ik ben momenteel level 101 maar ik denk dat ik nog steeds niet dichtbij de golden wristband ben. En dan heb ik het nog niets eens over de totale championships.
Is het mogelijk om kilometers in te stellen in plaats van Miles mijn xbox staat op nl en de game komt gewoon uit de winkel