Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    I hate to start bitching....maar is de game behoorlijk herhaaldelijk of speelt mijn maatje de game gewoon 'verkeerd'? Tot nu toe komt het telkens op hetzelfde neer. Hij maakt van een bepaalde orc een target en maakt hem daarna af. Verder constant vechten met die andere orcs. Zijn er ook ander soort missies te vinden? Hij is absoluut gaaf, maar dat begint me nu wel op te vallen.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dacht ik ook maar heb net Destiny verkocht en deze maar gehaald :9 Lijkt me wel dope

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Er zijn missies ja.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit zijn dan weer nice dingen. Onlangs was PvZ aan de beurt voor een resolutie boost door update/DLC en Mordor dus bij launch dankzij patch ook 1080p.

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Is SoM nu 1080p op de One dan? 900p toch?

Anyway ik heb zo te zien al 16/17 uur gespeeld en toch ben ik nog maar voor mijn gevoel bij de 1e helft (34%) van de game. Loving it.

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Het is nog steeds een vette game. Heb al heel veel gedaan in de wereld en het blijft leuk om die urucs via een stealth manier te killen.
    Zeker ook handig om dat beest los te laten wanneer het een beetje druk is, of zelf ermee te rijden en iedereen af te slachten.
    Ook bij het slayen van de captain heb ik het beest al een paar keer gebruikt, soms dat ik zelf niks meer hoef te doen :+

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik struggle nog wel met wat nu de beste strategie is; main missions doen eerst, orcs hunten, side missions? Mijn map ligt nu vol met rode missions. die na verloop van tijd zelf resolven en dat zit ik weer met een captain die gepromote wordt. gebeurt nu om de haverklap. Zit omringd met level 15 captains :confused:. Intel krijgen is ook lastig, tis vaak druk overal.

Gebruik nu ook fast travel, want als je gewoon van gebied naar gebied loopt kom je zoveel enemies tegen en captains, dat gaat echt teveel van het goede worden. Hoe spelen jullie de game, eerst veel main missions of wat ??

Zijn die strongholds gewoon extra drukke gebieden of kun je er ook nog wat mee?

Oh en ik haat die tijgers of wat het ook zijn, telkens als die zich in een gevecht mengen wordt ik gekilled en zo'n low life orc gepromote :eek:

Laatst bewerkt: 3 okt 2014
  8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb eerst wat sides gedaan om de map wat minder druk te maken. Ben nu bij missie 8/20 van de main quest. Voor de rest 5/10 archer en dagger quests en 4 sword en nog wat andere losse dingen. De strongholds moet je soms in voor missies en als je gezien wordt daarin komen er zo een 80 man op je af, hinderlijk.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee is ook 1080p. Day one (of two) patch ofzo schroefde het omhoog.
    Kan Kabuto ook weer rustig slapen. :p

Of Gamespot heeft het fout. Wat ook mogelijk is. :+

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Huuuh 1080p :D kan ik ook genieten van deze game.

Wat is het overigens een tof spel, ik merk dat je eigenlijk je targets gewoon echt moet ''doden'' (X+Y) om ervoor te zorgen dat ze niet terug komen, wel vervelend is dat je soms gewoon 3 captains tegenkomt en het daardoor ineens een stuk lastiger is, verder voelen de controls soms een beetje gaar aan, ik kan daar niet helemaal m'n vinger op leggen maar er klopt gewoon iets niet. (mede omdat ik AC gewend ben)

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Al heel wat gave momentjes gehad, waaronder deze!

Om hem echt te snappen moet je je realiseren dat mijn Gamertag AZT B Tender is!

:x:x:9

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb soms ook een beetje last van de controls. ook dat het klimmen soms niet goed gaat of dat ik blijf plakken achter iets. maar dat mag de pret niet drukken!
    De game is imho overigens geen RPG, maar een 3th person action adventure, inderdaad net als AC en Batman. Vooral qua missie structuur lijkt het erg op AC. Maar met het grote verschil dat het afwisselend en spannend blijft door het Nemesis system.

Ik baal echt als een of andere captain, of erger een grunt mij omlegt om vervolgens lekker te stijgen in Rang en te gloaten. Aan de andere kant geeft het omleggen van een captain ook weer veel voldoening, zeker als je zelf al eens door hem bent omgelegd. Ook leuk dat er captains zijn die killer zijn van mensen op je friendslist, een beetje zoals in Diablo III.

Net werd ik verrast door een onbekende captain, level 16. In plaats van te rennen had ik iets van acht, wat the heck... en toen ik hem wat later plat had gaf dat echt voldoening en een big smile on my face! :D

Echt een brute game dit! :thumbs:

EDIT:
    filmpje hierboven is private ....

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    fixed
    :)

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit is zeker geen rpg. Dat viel me al direct op. En vaak als ik ergens vanaf wil springen blijft ie hangen aan iets anders. Komt omdat je echt overal op kan klimmen. Dan begrijpt de game niet dat je er direct vanaf wilt..

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Komt er ooit wel een eind aan al die captains? 8)

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is nu net het idee... Volgens mij niet!! Het is een redelijk hiërarchisch en competitief clubje, die Uruks. Als je één baas doodslaat, staat er een nieuwe op! :)

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Je hoeft ze niet te killen, je kan ze ook manipuleren door de brand move en als je dan een Warlord tegenkomt met bodyguards kan het zijn dat een van die gemanipuleerde captains voor je gaan vechten. Er zit veel meer diepgang in het systeem dan dat je in eerste instantie denkt.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de PS4 legion edition en daar horen 2 exclusive missions bij. Hoe en waar vind ik die?

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Daar zeg je wat. Ook niet kunnen vinden. Ik dacht eerst dat ik echt een uruk killer was en het ging me te gemakkelijk af. Toen werd ik cocky en tig keer verslagen door een captain en zijn leger met orcs....Moet zeggen dat ik doodgaan in de game niet erg vind ivm de Nemesis system.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij kan ik dat nog niet doen, ik ben net bij de derde story missie.

Deel Deze Pagina