Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    The verdict is in! ...

Close match. PS4 1080p & One 900p. 30 Fps both. Lower resolution shadows On One And sharper image on PS4. Less Foliage on One. Eigenlijk wat iedereen al lang weet. PS4 beats One ...

Laatst bewerkt: 4 okt 2014
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappig dat het eerst 720p en 30fps was op de One en 1080p en 60fps op de PS4.
    Heb het gevoel dat sommige sites het gewoon verzinnen omdat ze weten dat ze dan clicks krijgen.

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Klopt clickvoer.. Maar verschil is dus weer miniem en amper te zien

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is persoonlijk natuurlijk en ligt eraan hoe groot je tv/monitor is. Ik heb een 26 inch 1080p monitor en persoonlijk zie ik het verschil niet tussen 900p en 1080p. Zeker niet als ik gewoon game. Maar misschien valt mensen het meer op als ze een grote tv hebben. Ben eigenlijk eerder blij dat het locked 30fps is en ook echt locked is. Merk bij Destiny hoe fijn dat gewoon is. Ook al had ik graag 60 fps gezien.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Een reden waarom ik die vergelijkingsvideo's ook haat op het internet. De beste vergelijking voor een game, is alle versies naast elkaar afspelen op gelijkwaardig ingestelde TV's, van hetzelfde type en dezelfde bekabeling etc etc. Alleen heb ik daar nog niets over gezien of gelezen dat een site dat doet. Ik leg die video's om die reden dan ook standaard naast me neer.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lolz.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Je weet wie het zegt ;)

Mallakai vindt dit leuk.
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ook maar aangeschaft .. :) de intro was erg leuk .. nu wachten op de installatie

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Je wilt zeggen dat je een significant verschil ziet in al de filmpjes? Snap heus dat de ps4 zogezegd krachtiger is maar dan had het 1080 60fps moeten zijn vs 1080 30 fps. Anyway dat is iets voor het vs topic..

game ziet er op alle platformen alleraardigst uit ga hem nog niet halen iig, ik heb Forza gehaald vandaag en handen vol aan wat een game.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    I know :+

Overigens vandaag voor het eerst gespeeld en de game is echt onwijs top! had het niet verwacht en ik ben absoluut niet into LotR etc maar dit is gewoon erg leuk om te spelen.
    Nemesis systeem is erg leuk gedaan!

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik was bij vrienden toen we de game voor het eerst zagen en we zagen dus echt niet dat het geen 1080p was. Daarna zag ik die Gamespot video pas ook. Jammer van wat minder vegetatie dan, maar neem aan dat dat gewoon wat minder boompjes betekent of ook grasvelden enzo?

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Who cares. Game is sowieso cross gen en je merkt dat het daardoor wordt belemmerd in gfx en animaties enzo.

Alleen denk ik niet dat last gen 40 orcs op je scherm kan toveren

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mist last gen niet zelfs die nemesis system? Las daar iets over volgens mij?

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, maar dat staat zelfs even los van de discussie rond het frame en p gehalte. Als je de intro hebt gespeeld, en de werken van Tolkien een beetje kent, dan weet je sowieso dat het in Mordor onmogelijk is. Mordor is sowieso al een onmogelijk land, daar groeit zelden of nooit vegetatie en al helemaal niet in de buurt van de black gate, barad dur, of mount doom, al komen die laatste twee er misschien niet in voor. Ben nog niet zover. Mordor is echter wel één van de meest interessante plekken om te ontdekken in een LOTR game, gezien de geschiedenis die het had in o.a. de 2e era, met als hoogtepunt de intro van de eerste LOTR film.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    In ieder geval ziet de game er prachtig uit op mijn rig, niks last-gen. Wel behoorlijk power hungry trouwens. Textures op ultra was toch niet te doen, maar rest staat wel op max. Gisteren bijna 6 uur non-stop gespeeld, dus dan weet je wel hoe stoer ik deze game vind. :9

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Ben nu wel verder en

In een nieuw gebied. Daar groeit wel wat vegetatie enzo. Wel nice..

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel nu uitgespeeld en moet zeggen dat het einde een anti-climax is, ik had er meer van verwacht. Het verloop naar het einde is erg goed, ze bouwen echt op tot iets en het valt uit elkaar wat zeer jammer is. Ik kan niet wachten op de DLC, het smaakt naar meer!

18. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Thanks voor het spoilen

....

19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    SPOILERS
    Waar is de fight met de Black Hand? In de trailer zie je een fight?

Heb echt 30 uur in de game zitten ofzo, geweldige game. Enigste nadeel was een beetje het rushen van de story op sommige momenten, zoals o.a. het einde.

20. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk heb ik maar eventjes zitten testen (benchmark + 1 missie op ultra), leek prima te gaan met mijn 4gb ATI kaart. Avg fps in de benchmark was 69ish, wel wat lager dan met high textures 75. Geen stutters gezien, maar de gameplay sessie zelf was maar 1 missie om het even te testen en fps counter bleef op 60.
    Al moet ik zeggen dat het verschil met high textures niet echt te zien is. Dat sowieso geen afbreuk aan hoe lekker de game speelt :)

Deel Deze Pagina